4stroke
Well-known member
- Liittynyt
- 17.1.2010
- Viestit
- 592
Lyhyttä rapoa.
Harjoituksiin autolla #31 joka tuntui todella nopealta ja tasapainoiselta, mutta siitten autosta kuului kilahdus parin kierroksen jälkeen kakkosmutkaan mentäessä ja veto loppui kuin seinään. Jos nyt oikein ymmärsin mekaanikon selityksistä niin ilmeisesti sytkästä hajosi jotakin. Noh, kun autoa ei sitten saatu käyntiin, niin juoksin varikolle hakemaan jonkun auton, että ehtisin edes vähän saamaan tuntumaa ennen aika-ajoja. Autoksi osui #33. Tällä sitten ehdin ajaa kaksi kierrosta ja ajaksi 49.91. Vähän harmitti ettei päässyt kokeilemaan mihin olisi kerinnyt lämpimillä renkailla mutta onneksi kyseessä vasta harjoitus.
Aika-ajot #35
Nyt kun olisi ollut paaluauto (#33)tarjolla ajoon, niin se meneekin huoltoon takarattaan hajoamisen takia. No ei voi mitään, meikäläisen tuuria Sain sitten auto #35. Auto oli kyllä muuten ihan hyvä, mutta kohtalaisen liukkaat takarenkaat vaikeutti ajoa nopeissa mutkissa. Lisäksi oma typerä virhe, kun en jättänyt rakoa muihin (lähdin ryhmän viimeisenä), mistä seurasi se, että suurin osa kierroksistani meni pilalle ohittaessani edellä meneviä, mutta tämä siis ihan oma moka. Ajaksi kuitenkin 49.95. mikä oikeutti A-finaalin 5. ruutuun.
A-finaali #27
Lähdössä pääsen Nipsusta sisäkautta ohi, ja pysyn hetken kolmen kärjen tuntumassa, mutta pian he karkaavat. Pian BMW ja Cmoney alkavat ottaa kiinni. BMW kärkkyy pian kolmosmutkan jälkeisessä oikeassa, mutta mahdoton paikka ohittaa; pidän paikkani. Sitten parin kierroksen jälkeen BMW yrittää uudestaa kolmosmutkassa, mutta olen vielä sen verran edellä, että pystyn ulkokautta pitämään paikkani. Pystyn lopulta pitämään paikkani, joten neljäntenä maaliin. Autosta sen verran, että vaikka kulkua olikin ihan moitteettomasti, niin takarenkaissa ei ollut kerta kaikkiaan pitoa. Varsinkin kolmosmutkassa ja shikaanissa joutu vetämään hirveä yritys päällä ettei muut tule heittämällä ohi.
Onnittelut vielä Haikille voitosta ja Nastylle ja Wopelle palkintosijoista!
Harjoituksiin autolla #31 joka tuntui todella nopealta ja tasapainoiselta, mutta siitten autosta kuului kilahdus parin kierroksen jälkeen kakkosmutkaan mentäessä ja veto loppui kuin seinään. Jos nyt oikein ymmärsin mekaanikon selityksistä niin ilmeisesti sytkästä hajosi jotakin. Noh, kun autoa ei sitten saatu käyntiin, niin juoksin varikolle hakemaan jonkun auton, että ehtisin edes vähän saamaan tuntumaa ennen aika-ajoja. Autoksi osui #33. Tällä sitten ehdin ajaa kaksi kierrosta ja ajaksi 49.91. Vähän harmitti ettei päässyt kokeilemaan mihin olisi kerinnyt lämpimillä renkailla mutta onneksi kyseessä vasta harjoitus.
Aika-ajot #35
Nyt kun olisi ollut paaluauto (#33)tarjolla ajoon, niin se meneekin huoltoon takarattaan hajoamisen takia. No ei voi mitään, meikäläisen tuuria Sain sitten auto #35. Auto oli kyllä muuten ihan hyvä, mutta kohtalaisen liukkaat takarenkaat vaikeutti ajoa nopeissa mutkissa. Lisäksi oma typerä virhe, kun en jättänyt rakoa muihin (lähdin ryhmän viimeisenä), mistä seurasi se, että suurin osa kierroksistani meni pilalle ohittaessani edellä meneviä, mutta tämä siis ihan oma moka. Ajaksi kuitenkin 49.95. mikä oikeutti A-finaalin 5. ruutuun.
A-finaali #27
Lähdössä pääsen Nipsusta sisäkautta ohi, ja pysyn hetken kolmen kärjen tuntumassa, mutta pian he karkaavat. Pian BMW ja Cmoney alkavat ottaa kiinni. BMW kärkkyy pian kolmosmutkan jälkeisessä oikeassa, mutta mahdoton paikka ohittaa; pidän paikkani. Sitten parin kierroksen jälkeen BMW yrittää uudestaa kolmosmutkassa, mutta olen vielä sen verran edellä, että pystyn ulkokautta pitämään paikkani. Pystyn lopulta pitämään paikkani, joten neljäntenä maaliin. Autosta sen verran, että vaikka kulkua olikin ihan moitteettomasti, niin takarenkaissa ei ollut kerta kaikkiaan pitoa. Varsinkin kolmosmutkassa ja shikaanissa joutu vetämään hirveä yritys päällä ettei muut tule heittämällä ohi.
Onnittelut vielä Haikille voitosta ja Nastylle ja Wopelle palkintosijoista!
Viimeksi muokattu: