MrMasaTasa
Well-known member
- Liittynyt
- 6.12.2010
- Viestit
- 215
Tähän kyllä ehdoton :thumbup:!!!!!!!!!!!!!!!Mercedes kiinnostunut ottamaan Massan DTM-talliinsa:
http://www.motorsport.com/f1/news/mercedes-eyes-massa-for-dtm-seat/
Tähän kyllä ehdoton :thumbup:!!!!!!!!!!!!!!!Mercedes kiinnostunut ottamaan Massan DTM-talliinsa:
http://www.motorsport.com/f1/news/mercedes-eyes-massa-for-dtm-seat/
Brands Hatchin ja Zandvoortin kisat joutuivat valitettavasti tekemään tilaa Unkarille ja Kiinalle:DTM sanoi:4th May
Hockenheimring Baden-Württemberg (D)
18th May
etropolis Motorsport Arena Oschersleben (D)
1st June
Hungaroring Budapest (UNG) **
29th June
Norisring (D)
13th July
Moscow Raceway (RUS)
3rd August
Red Bull Ring Spielberg (A)
10th August
Nürburgring (D) ***
14th September
Lausitzring (D) **
28th September
China (CHN) – TBA
19th October
Hockenheimring Baden-Württemberg (D)
Miksi hitossa Kiina? Miksi ei vaikka Japani yhdessä sikäläisen SuperGT:n kanssa ?Brands Hatchin ja Zandvoortin kisat joutuivat valitettavasti tekemään tilaa Unkarille ja Kiinalle:
http://www.dtm.com/en/News/2014-DTM-calendar-Return-to-China-and-Hungary.html
Kiinassa on kymmenen kertaa enemmän väkeä kuin Japanissa ja Kiina on kasvava talousmahti, joten tottakai saksalaiset autonvalmistajat ovat kiinnostuneet Kiinan valtavista markkinoista eli siinä syy sille miksi DTM valitsi juuri Kiinan eikä Japania.Miksi hitossa Kiina? Miksi ei vaikka Japani yhdessä sikäläisen SuperGT:n kanssa ?
Asukkaita on juu mutta mites tuon ostovoiman laita? Keskimääräisellä kiinalaisella taitaa olla vähän utopiaa jonkun uuden Audin tai Mersun tai Bemarin hankinta (jos edes saa siihen the Puolueelta luvan). Riksan takagummien uusintaankin menee iso siivu vuoden ansioista. Vastapainoksi tietysti on joitakin paikallisia kullervokammoloita, joille raha ei muodosta minkäänlaista estettä mielitekojen toteuttamiselle ja vastaanhangoittelijat löytävät itsensä pian suolakaivoksista pakkotöistä. :yuck:Kiinassa on kymmenen kertaa enemmän väkeä kuin Japanissa ja Kiina on kasvava talousmahti, joten tottakai saksalaiset autonvalmistajat ovat kiinnostuneet Kiinan valtavista markkinoista eli siinä syy sille miksi DTM valitsi juuri Kiinan eikä Japania.
Tietää sitä, että lippujen hintoja lasketaan.DTM kärsii yleisön putteesta, kilpailut ovat kyllä tasaisia,mutta kuskeista ei kukaan erotu massasta, nyt kun F1-kuskit ovat Timo Glockia lukuunottamatta naisajajien ohella poistuneet
Tää on kyl ihan totta ja jo tämän kauden alussa kerrottiin että Mersu pienentää DTM panostusta kun F1 on se ykkös juttu heille tällä hetkellä.Mersu taitaa nykyisin panostaa enemmän F1:iin kuin DTM:ään
Kannattaa sillä eivät he sieltä ole lähdössä minnekkään, mut onhan Mersulla sentään kaksi kisaa tänä vuonna voitettu.Kannattaako merkin sitten enää jatkaa sarjassa, koska jos ei enää panosteta kunnolla menestymiseen, niin ei luulisi olevan kovin hyvää mainosta merkille ottaa jatkuvasti pataan pahimmilta kilpailijoilta? :doubtful: