Aiemmin Super Aguri/BMW-Sauber ja HRT F1-tiimeissä työskennellyt Toni Cuquerella kertoi siirtyneensä DTM sarjaan ja BMW:n palvelukseen.
Tossa olis kuvaa sieltä "testistä":Mika Häkkisen haastattelu Motorsport-Totalilla, mutta minulta ei luonnistu saksan kieli, niin se siitä kääntämisestä. Sen sain selville että oli testannut DTM autoa 1998 Brnossa jossain näytöskekereissä.
Toi kuvan testi oli vuodelta 2001 ja tosiaan Brnon radalta, mutta jutussa Mika puhui vuoden 1998 DTM testistä, jos noin on tosiaan ollut niin silloinhan mies on testannut luultavammin sitä vuoden 1996 Mercedes-Benz DTM/ITC autoa näytösluontoisesti tuolloin tai sanoi väärän vuosiluvun.Tossa olis kuvaa sieltä "testistä":
Toi kuvan testi oli vuodelta 2001 ja tosiaan Brnon radalta, mutta jutussa Mika puhui vuoden 1998 DTM testistä, jos noin on tosiaan ollut niin silloinhan mies on testannut luultavammin sitä vuoden 1996 Mercedes-Benz DTM/ITC autoa näytösluontoisesti tuolloin tai sanoi väärän vuosiluvun.
Aika-ajojen tulokset kokonaisuudessaan:DTM sanoi:1.Martin Tomczyk
BMW Team RMG
2.Mike Rockenfeller
Audi Sport Team Phoenix
3.Augusto Farfus
BMW Team RBM
4.Joey Hand
BMW Team RBM
5.Bruno Spengler
BMW Team Schnitzer
6.Timo Scheider
Audi Sport Team Abt
7.Marco Wittmann
BMW Team MTEK
8.Andy Priaulx
BMW Team RMG
9.Edoardo Mortara
Audi Sport Team Rosberg
10.Miguel Molina
Audi Sport Team Phoenix
11.Timo Glock
BMW Team MTEK
12.Gary Paffett
EURONICS Mercedes AMG
Jep ja en tiedä vieläkään oikein mitä mieltä pitäisi siitä DTM:n DRS:stä olla.Seuraavaksi luvassa Spielbergin kisa 2.6.
Jos (ja ilmeisesti kun) DTMssakin siirrytään V8:sta pieniin 2-litraisiin turbokoneisiin, niin hommasta alkaa mennä vahvasti maku pois. Silloin ollaan jo liian lähellä WTCC-kalustoa. Ja jos tuo USA:n sarja sitten olisi jonkinlainen yhdistelmä Japanin SuperGT ja Saksan DTM sarjoista, niin varmaan japsitkin joutuis vaihtamaan nuo puolimoottorit SGT luokan HOnda NSX:n ja Nissan GT:n ja mitä niitä siellä nykyään pyöriikään, "voiman" lähteiksi. :wall:Huomiseen Norisringin kisaan starttaavat sarjan kanadalaiskuskit eturivistä.
Sarjan Amerikan version käynnistyminen lykkääntyy näillä näkymin vuoteen 2017:
http://www.touringcartimes.com/2013/07/13/dtm-america-postponed-until-2017-at-the-earliest/
En ole koskaan ymmärtänyt miten millekään lajille voi olla eduksi se että blokkaavat noita. Varsinkin maissa joissa lajin katsominen ei ole ihan helppoa.Mattias Ekströmille voitto:
http://www.dtm.com/en/Races/20130714/Norisring/Results/Race.html
-Todella hölmöä, että Youtuben kautta tarjottu ilmainen stream ei toimi Suomessa. :thumbfh:
Ei kyse ole lajin edusta, vaan televisioyhtiöiden oikeuksista. Eli rahasta. Tottakai markkinoinnillisessa mielessä niiden näkyminen olisi lajillekin eduksi, mutta TV-yhtiöt eivät maksa lähetysoikeuksista, jos ilmaiskatselu vie heiltä bisneksen. Ja loppujen lopuksi ilmaiskatselun tuottama rahallinen tuotos on hankalammin mitattavissa kuin selkeät tv-oikeusmaksut.En ole koskaan ymmärtänyt miten millekään lajille voi olla eduksi se että blokkaavat noita. Varsinkin maissa joissa lajin katsominen ei ole ihan helppoa.
DTM, Aussien V8(tiedän, jälkilähetyksinä Motorsilta näkyy) ja Indycar kuuluvat tuohon kerhoon. Aika paljon saa olla sarjojen johtohahmoilla kusta päässä kun tuollaista tekevät.