5 minuuttiako tuossa meni ja maksoi 10€ kun Yarikseen vaihdatin lampun paikallisessa liikkeessä.Puolison Aurikseen alle tunti. Pitää purkaa muoveja pois ja vetää muutama nivel sijoiltaan, niin vörkkii.
Xenoneita en ole vaihtanut eikä ole ollut siis tarvekaan vuoden 2007 jälkeen itselle vaihdella.
http://www.youtube.com/watch?v=nXCZ2v-nIF4Joissain autoissa se on kuulemma niin hankalaa, että on helpompi vaihtaa auto siihen polttimon ympärille. Ja sekin merkkiliikkeessä.
Nuori ja tervekätinen ihminen... :nope:vaihdatin lampun paikallisessa liikkeessä
Tuskin menee eka kerta 2 minuuttiin.Todennäköisesti alle 2min kestää. Konepelti auki. Vetää vain yhden tapin niin koko umpio lähtee irti. Sitten vaihto ja takaisin.
Kun on ekaa kertaa sillai, niin pelkkään hermoiluun menee vartti.Tuskin menee eka kerta 2 minuuttiin.
Autoo suunnitellessa se käsien mentävyys ei liene ihan ykkösprioris.Mikähän fetissi autonsuunittelijoilla on jättää valojen taakse niin vähän tilaa ettei sinne mahdu kuin naisen käsi?
1min 42s käsiajanotolla. Auto lukittuna, polttimo avaamattomassa paketissa. Oli jo noin 14. vaihto ko. autoon. LeMans-sarjasta tuli jo yhteydenottoja.Tuskin menee eka kerta 2 minuuttiin.
Seuraavaksi tulee sitten Poliisit sarjasta.1min 42s käsiajanotolla. Auto lukittuna, polttimo avaamattomassa paketissa. Oli jo noin 14. vaihto ko. autoon. LeMans-sarjasta tuli jo yhteydenottoja.
Taitaa olla autokaupan tehostamiskeino, kun tehdään sellaisiksi ettei ihmiset viitsi itse korjata romujaan. Mitään muuta syytä sille miksi akku tai ilmanputsari pitää olla juuri siinä, tai miksei keula voisi olla 2cm pidempi, ole.Autoo suunnitellessa se käsien mentävyys ei liene ihan ykkösprioris.