Tulokset ja lehdistötilaisuus: KKWCS 2012, 10. kisa, Jyväskylä karting

KKWCS

Well-known member
Liittynyt
12.2.2011
Viestit
348
Harkoissa vapaat painot
Koodi:
Harkat      Aika     #   Ajoryhmä
Nasty Boy   25,474  11   1
Slug        25,692   8   1
WoPe        25,712   1   1
Jatenski    25,799   6   2
Sue_me      25,871   4   2
Jacques     25,885   8   2
Totke       25,980   9   2
Cmoney      25,992   9   1
Scyber      26,023  11   2
Williams-   26,043   2   2
PeePee      26,108   4   1
Haikki      26,142   2   1
Aika-ajoista eteenpäin tasattuna 90 kiloon
Koodi:
Aika-ajot   Aika     #   Ajoryhmä
Nasty Boy   24,986   1   1
Cmoney      25,073  11   1
WoPe        25,280   2   1
PeePee      25,344   9   1
Williams-   25,424   1   2
Jatenski    25,453   6   2
Slug        25,468   8   1
Haikki      25,703   7   1
Jacques     25,785  11   2
Sue_me      25,805   8   2
Scyber      25,909   4   2
Totke       26,200   7   2
Koodi:
Kisa
A:
 1. Nasty Boy    25krs   25,326   8  50
 2. Cmoney       +0,319  25,265   1  42
 3. WoPe         +0,639  [b]25,191[/b]   9  37
 4. PeePee       +1,286  25,302  11  32
 5. Slug        +11,186  25,417   7  29
 6. Haikki      +11,734  25,419   3  27
 7. Williams-   +22,666  25,884   6  24
 8. Jatenski    +23,020  25,607   4  Guest Star
B:
    Haikki       20krs   [b]25,753[/b]   9
 9. Sue_me       +7,358  25,782   6  22
10. Jacques      +7,598  25,895   4  20
11. Scyber       +6,834  25,822  11  18 *
12. Totke       +17,188  26,250   7  16

* Työnsi Jacquesin pois edestä, pudotettu tämän taakse.
  Videota lienee vielä tulossa...
Päivän nopein kaikilta:
24,98 Nasty Boy
25,07 Cmoney
25,19 WoPe
25,30 PeePee
25,41 Slug & Haikki
25,42 Williams-
25,45 Jatenski
25,78 Sue_me & Jacques
25,82 Scyber
25,98 Totke

Palkitut vielä:
Kultaa: Haikki
Hopeaa: Nasty Boy
Pronssia: WoPe
Tiimimestarit: Haikki & 4stroke
Vuoden tulokas: Slug
Overall kehitys: Powered by BMW (parin viime kauden aikana hyvää kehittynyttä vauhtia ja rikkeet jääneet pois)
Vuoden suoritus: DW (Hangossa vaikean aika-ajon jälkeen)
 
Viimeksi muokattu:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13806
Harkat #9

Otan tähän maksimit 30 kiloa lisäpainoa huvikseni kokeillakseni miltä meno maistuu. Raskaalta/panssarivaunulta tuntuu jarrutuksissa ja käännöksissä eikä oikein kiihdykään. Silti mutkissa menee ihan hyvin, tuntuupahan vain painavalta.

Aika-ajot #11

Nyt 27,5kg kevyempänä ja siltä tuntuukin. Ennakkoon uskon taistelevani paalusta kun Nasty oli tällä harkoissa nopein. Muutaman sadasosan päähän se vain jääkin.

Kisa #1

Taas mulle osuu Nastyn aiemmin ajama auto, ja parempi se onkin kuin Nastyn oma kisa-auto. Rataprofiili vain on semmoinen että ihan mukava ajaa yksin, muttei ohituspaikkoja juuri ole. Parhaiten ohitus voisi onnistua ekaan vasurineulansilmään jarruttaessa JOS edelläoleva tekisi virheen. Nasty ei kumminkaan tee ja olen aina 50-100cm perässä tähän mutkaan tullessa kun edellisestä mutkasta aika helppo tulla virheettömästi ulos. Koko kisa letkassa NB-Cm-WP-PP.

Kisan jälkeen sitten Amarilloon syömään. Mukava reissu.
 

Powered by BMW

Well-known member
Liittynyt
9.10.2004
Viestit
860
Overall kehitys: Powered by BMW (parin viime kauden aikana hyvää kehittynyttä vauhtia ja rikkeet jääneet pois)
MSC-hyppy:thumbup:

Loppukateen osui muutamia onnistumisia, joten kiitosta tästä pystistä arvon raati! Laitan tyhjään palkintokaappiin:D
 

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa
Perjantaina Jyväskylään, 259km. Kaupungille hengailemaan ja Lauantaina kisapaikalle, 2,3km.

#1. Harkoissa perus treeniä + opettelua radan tavoille. Ilmeisen hyvällä autolla sain ajaa kun jälkeenpäin kattelee tilastoja. En vaan vielä löytäny täysin oikeita linjoja.

#2 Aika-ajoissa sitte taas johonkin autoon mistä ei mitään tietoa, paitsi se että Haikki ajoi sillä harjoituksissa VIIMEISEKSI (wtf) Noh autohan pätki kiihdytyksissä ja pääsuoran kaarteessa, samoin ekaan tiukkaan oikeeseen jos meni puskemalla niin pohja otti kiinni ja pilasi kierroksen, eli piti ajaa sladissa tuo mutka, vaikeeta. Oletin että jäisin B:n puolelle.. Onneks se ei ilmeisesti ollutkaan niin pommi kun miltä tuntu ja kolmannesta sijasta kiitollinen.

Kisaan sitte #9 jolla Haikki voitti B-Finaalin, auto oli ihan loistava edelliseen verrattuna, vaikka nopein kierros tulikin niin tyhjällä baanalla ois voinu aika olla paljon parempikin, sama juttu tietysti monella muulla kisassa. Letkassa mentiin ja oikeestaan kertaakaan en yrittäny ohitusta. Ekaan vasempaan kääntyvään hain mahdollisuutta sillä perustein että jos PeePee ei ole ekaan mutkaan mentäessä perässä niin voin ottaa ulomman linjan ja hakee parempaa ulostuloa + samalla Cm:n pitää tehdä virhe apexissa jotta mulle avautuu edes pieni mahdollisuus, oli kyllä melko kaukaa haettu ja koskaan sitä ei tapahtunut, puoli rennosti siinä Cm:n perässä ajelin ja jos menee Nastysta ohi ni samaan rakoon olisin kokeillu. Ruutulippu ja ihan hyvä fiilis kokonaisuutena. Se mitä tulin hakemaan oli sarjataulukossa sijalta 4 sijalle 3, ja se onnistu, hyvä fiilis!

Kisan jälkeiset syömingit oli jees ja kaikki meni mukavasti, ilta jatku pitkään allekirjoittaneella ja hauskaa oli. Meiju Suvas hississä oli myös SU aamua piristävä kokemus, oli vähän puheliaampi kuin minä :D

Kiitokset järjestäjälle koko kaudesta!
Hieno kausi nipussa, eiköhän tästäkin "jonkin"lainen kausikooste saada!
Vuoden vaihteessa yritän TAAS kehitellä season previewiä. Kattellaan!
 

Slug

Well-known member
Liittynyt
10.3.2010
Viestit
1251
Hyvällä fiiliksellä joskin hiukka väsyneenä aamusella matkaan. Ensin Nasty kyytiin ja pikku koukkaus Hyvinkään kautta josta Wiltzku mukaan. Moottoritielle päästyä cruise päälle ja pikku tirsat Heinolaan asti, taidettiin kaikki nukkua oikein hyvin :eek:

Harkat #8
Paino kyytiin ja radalle. Ihan hyvä fiilis joskin Nasty meni aika vauhdilla karkuun. Ihmettelin niin suurta nopeuseroa ja päättelin että varmaan parempi pito hänellä koska itellä oli perä todella liukas.
Auto lähti myös nuhasesti hitaista mutkista ja päättelin että tippuu kierrokset liian alas kun on vähän liukas.

Aika-ajo #8
Sama auto alle aika-ajoihin ja mieli maahan samantien. Pito oli hiukan parantunu joten ei muuta kun raivolla eteenpäin. Pito ei kulkupuoleen kuitenkaan auttanu, eli edelleen oli melko nuhasta menoa. Lopputulos katastrofaalinen 7 (koska ohittaminen käytännössä mahdotonta)
Odotin kyllä hiukan parempaa tulosta painotasaus kisasta :nope:

A-Finaali #7
Totkella täysi katastrofi kisa tällä autolla joten ei nostanu sitten yhtään jo maassa olevaa fiilistä. Jonon jatkoksi vaan radalle ja ihmettelemään että kone itseasiassa väänsi alhaalta hieman paremmin kun #8. mutta vikassa mutkayhdistelmässä oli perä hiukan liukas.
Jatenskiksta tölväsin ohi aika pian lähdön jälkeen, Wiltzku ajoi loistavasti ja ohituspaikkaa piti etsiä todella pitkään. Kärki oli karannut jo todella pitkälle kun pääsin ohi. Haikki tuli samalla ovenavauksella ohi Wiltzkusta ja roikkui perässä koko ajan. Kerran meni hiukan leveäksi eka vasuri ja Haikki hyödynsi heti tilanteen. Sain kuitenkin paremman ulostulon tolpan jälkeen ja selvisin ensimmäisenä radan takaosaan. Loppukisa meni edelleen peräkanaa ajellessa ja katsoin kun kärki karkasi koko ajan pidemmälle.
Todella luokatonta suorittamista itseltä.

Fiilikset
Ruokailu oli mukava pikku lisä ja oli oikein mukava lähteä täydellä vatsalla kotimatkalle.
Kausi oli melko katkonainen omalta osalta ja jäi kolme kisaa ajamatta. No ne laskettiin onneksi pois loppupisteistä, mutta olishan näitä huonoja kisoja riittäny poistettavaksi muutenkin. Kovaa vääntöä oli koko kauden ja keskikasti jossa ajelen on todella kovaa porukkaa. Virheistä rokotetaan heti!
Kiitos järjestäjille kaudesta ja onnea voittajille. Jos en oo myyny ajokamoja talvitauolla niin ajelen myös ensi vuonna.
 

PeePee

Team 107
Liittynyt
2.6.2001
Viestit
4237
Sijainti
Kiertoradalla
Matka alkoi aikaisin aamulla, kun joukkojen kokoaminen alkoi ajelulla ympäri Hyvinkään. Matkalta vielä Hämeenlinnan vahvistus mukaan joukkoihin ja kohti Jyväskylää.

Matka oli pitkä ja pitkäveteinen, mutta juttujen taso autossa varmisti sen, että kyllä meillä vain oli mukavaa.

Radalle saavuttiin hyvissä ajoin, vaikka pysähdyttiinkin Juntti-Suomen pyhiinvaelluspaikkaan Oritupaan. Matkalla myös mietitytti, olisiko pitänyt ajaa treenimielessä Ouninpohja läpi, mutta päädyin kuitenkin pitämään kaikki neljä rengasta asfaltilla.

Harjoitukset #4:

Autoon viisi kiloa lisää painoa mukaan, ja kokeilemaan miltä tuntuu. Liukasta oli kuin mikä ja ajamisesta ei meinannut saada kunnolla kiinni. Tuloksena harjoitusten toiseksi viimeinen sija, kun kaikki menivät toisesta ryhmästä ohi. Pelko alkoi hiipiä puseroon.

Aika-ajot #9:

Rata olikin sitten täysin erilainen, pitoa löytyi ja ajaminen tuntui kaikella tapaa paremmalta. Ajelin pitkään pätkivän Wopen perässä, mutta sitten jossain vaiheessa päästi nopeamman (heh!) ohitse ja ajoi sitten lopussa kovempaa takana. Aika parani kuitenkin selvästi, ja kun kukaan ei tullut toisestakaan ryhmästä ohi, sijoitus oli mukava neljäs.

Kisa #11:

Kisaan sitten neljäntenä juuri Wilzkun edestä, ja tarkoituksena yrittää pysyä edellä ja pitää ero edellä meneviin tarpeeksi pienenä.

Tämä onnistuikin hyvin, kun Wilzku joutui puolustautumaan takana tulevia vastaan ja Nasty pidätteli joukkiota kärkipaikalta. Kyttäsin kisan Wopen takapuskurissa, välillä hieman jääden ja nopeinta kierrosaikaa hakien. Ohituspaikka olisi tarjolla vain edellä ajavien virheen seurauksena. Kun sellaista ei tullut, ajeltiin kiltisti peräkanaa maaliin ja lopussa itsellä kärkeen huimat 1,2 sek. Viimeisellä kierroksella tuli pari virhettä, joten siksi tuo ero oli noinkin iso.

Ihan kiva rata hotlapata, mutta kilvanajoon vähän hankala profiili ainakin. Jokainen mutka kääntyi eri suuntaan kuin edellinen, niin ohituspaikkoja ei todellakaan ollut.

Kausi oli kiva päättää kohtuulliseen sijaan, ja tiimituloksissa tuli noustua McStadin ohi. Yhdeksäs sija ei kuljettajataulukossa ollut se, mitä lähdettiin hakemaan, mutta keskijoukko on tosiaan niin tasainen, että pitäisi pystyä jatkuvasti ajamaan hieman omien taitojensa yli ja vielä omata tuuria sään kuin autojenkin puolesta.

Ensi vuonna tullaan entistä kovempaa, uusin eväin ja värein. Ja uudella sponsoripaketilla. :ahem:
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Rapo

Ennakko:

Kotikisa kyseessä, joten jo alkuvuodesta kaavailin mittavia treenisessioita paikalla, jotta olisi edes jollain radalla etulyöntiasemaa muihin.

Mutta sitten Tampereen suunnalta ei muita reenaajia lopulta ollut ja itsekin skippasin viimetingan reenit, koska *menot*.
Odotukset siis matalalla.


Harkat: #4

Rataprofiili oli vanha tuttu parin vuoden takaa ja ihan hyvin muistui linjat mieleen. Sijoitus kohtuullinen, toki rata oli jo kerennyt parantua oman ajoryhmäni aikana.


Aika-ajot: #8

Auto oli hieman hankalampi ajaa kuin harkoissa ajamani. Kierrosaika parani hieman, mutta muut paransivat huomattavasti enemmän joten jalkoihin jäätiin. Kuten ennakkoon odottelinkin.


B-finaali: #6

Startti onnistui ihan hyvin ja säilytin paikkani Jacqueksen kannassa kolmosena. Scyber osui pari kertaa perään jarrutuksissa, mutta se ei ajoa haitannut. Jacques ajoi pari neulansilmää hieman hitaammin kuin minä ja ohituspaikkaa hakiessani osuinkin kertaalleen hieman takakulmaan. Sijoitukset eivät muuttuneet.

Sitten Jacquesilla meni linjat leveäksi ja pääsin yrittämään viimeisissä mutkissa ohitusta. Jäin kuitenkin pussiin ja takana kytännyt Scyber pääsi kuittaamaan. Menin helppoon.

Scyber ja Jacques kamppailivat edessä sillä seurauksella, että Scyberin ohittaessa pääsin Jacqueksesta samalla ovenavauksella ohi. Loppukisan Jacques peesasi tiukasti ja kolautteli silloin tällöin takakulmaan muistutuksena olemassaolostaan.

Kisa loppui hieman kesken kannaltani, koska pääsin hyvin lähelle Scyberiä ja suunnittelin jo semi-kamikaze ohitusta yhdessä neulansilmäjarrutuksista. Ruutulippu heilahti.


Loppusanat:

Kisa oli lähinnä ajelua kinkkisen radan takia. Ohituspaikkoja ei ollut jollei edelläajava munannut tai ellei raivannut edelläajavaa tieltään. Rataprofiili oli ihan hauska yksinajellessa.

Kiitoksia kaudesta kilpakumppaneille ja järkkäreille. Nähdään taas :thumbup:
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Se mitä tulin hakemaan oli sarjataulukossa sijalta 4 sijalle 3, ja se onnistu, hyvä fiilis!
Ei varmaan ollut liian vaikeaa? 16 pinnaa olisi tullut jo konttaamisesta kahvilaan.

No joo, vähän lohtua sentäs. Melko paska ja huonon munkin kausi sullakin oli
 

WoPe

KKWCS Driver
Liittynyt
11.3.2003
Viestit
1573
Sijainti
Vantaa
Ei varmaan ollut liian vaikeaa? 16 pinnaa olisi tullut jo konttaamisesta kahvilaan.

No joo, vähän lohtua sentäs. Melko paska ja huonon munkin kausi sullakin oli
Kyllä mun vissiin piti neljän sakkiin ajaa että varmistuu kolmas sija.. Jälkeenpäin paperilla näyttää helpolta mutta ois se yhtä helposti voinu kääntyä toiseen suuntaan.. =) Todella tyytyväinen tähän.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Kyllä mun vissiin piti neljän sakkiin ajaa että varmistuu kolmas sija.. Jälkeenpäin paperilla näyttää helpolta mutta ois se yhtä helposti voinu kääntyä toiseen suuntaan.. =) Todella tyytyväinen tähän.
6.sija olisi riittänyt. "Nollat taulussa jo valmiiksi" olisi aiheuttanu tappion strokelle 1pinnalla. Mun olisi pitänyt olla kai 3n sakissa ja sijan sua edellä, jos olisi toivoa halunnu itsellä pitää.

No enpä hirveesti menettäny, jos sijat ratkastiin jo aika-ajossa. Lyhyempi ratakierroskin näköjään nyt kuin viime vuoden 6neulansilmän radassa.
 

Totke

Psyykeenmurskaaja
Liittynyt
24.2.2007
Viestit
1787
Sijainti
Hämeenlinna
Rapontynkää:

Harkat #9:
Ajelut meni ihan kelvollisesti, viiden kilon puntti tuli mukaan, jolloin ajelin 2,3kg ylipainoisena. Auto tuntui ihan kelvolliselta. Suoritus odotuksien mukaisesti ei-maaginen.

Aika-ajo #7:
Nestetankkauksella grammat kuntoon ja vain 2,5kg puntti mukaan. Eipä auttanut ei: auto ei tuntunut ottavan kierroksia ja muutenkaan ei vaan tuntunut hyvältä ainakaan itselleni. Tuloksena viimeinen sija ja ainoana kuskina koko porukasta heikensin aikaani harkoista aika-ajoon, vieläpä radan pituuteen nähden selkeästi.

B-finaali #7:
Harmittelin seiskan osumista taas, mutten jaksanut valittaa, kun profiililla ei eri suuntaan kääntyvien peräkkäisten mutkien takia voinut ohittaa kuin kaverin virheestä tai työntämällä tämä ulos. Alkukähinöissä kävin vähän Scyberin rinnalla, mutta jouduin vetäytymään. Sitten aloinkin jäämään reipasta tahtia, kärjelle lähes sekunnin kierroksella. Pääsuoralla vähän levittelin käsiänikin osoittaakseni mieltäni auton kulkupuolesta. Loppu meni vailla keskittymistä. Ennakkotavoitesija sentään tuli, mikä on ihan hieno juttu...

A-finaali, anniskelualue:
Kamat vaihtoon ja kaljatiskille.

Ravintola, Amarillo:
Leppoisaa turinaa ja muun porukan odottelua. Sen verran varastettiin, että tilattiin aiemmin ja lähdettiin samointein syötyämme aika-ajoja seuraamaan.

Illanvietto, HML:
Töttöröö!
 

Jatenski

Well-known member
Liittynyt
23.9.2008
Viestit
415
Mukava oli kisata :)

Harkoissa ja aa sama auto... Ok auto ja hakemista oli mut en oikein tahtonu saada aika-ajoissa kunnollista kierrosta ja tuloksena kuudes

Kisa meni omalta osalta pieleen :D Rata missä on melkee ohitus mahotonta kuitenki itestä mentiin ohi parikin kertaa..

Mukava rata tosiaan jos ajaa yksin.
 

Haikki

KKWCS Team Maximum Attack
Liittynyt
5.10.2009
Viestit
1127
Kisarapo

Ennakko:
Mestaruus oli jo varmistunut joten treenit radalla ja painoliivin hankinta jäi vielä tässä vaiheessa.
Hauskaa pitämään ilman mitään tulostavoitteita sillä tiesin jyväskylän olevan kauden itselle selvästi
heikoin rata.

Harkat #2
:DTurhaan en sanonut että VMkartingissa pakko onnistua, sitten saa olla vaikka viimeinen jyväskylässä. Ekassa ryhmässä radalle ja meikäläinen oli aivan liekeissä, peräti niin että tuloksena
oli jäätyminen viimeiselle sijalle ajalla 26.142.

Aika-ajot # 7

Vaikea oli pistää tuosta huonommaksi mutta onnistuin jopa siinäkin. Koska itselle on aina annettu tarvittaessa aika-ajoissa hyvin tietä niin nyt oli mun vuoro. Huomasin Nastyn ja Cmoneyn olevan aika lähellä ja annoin heille ajolinjan täysiä mentävään varikkomutkaan mutta yllätyksekseni pito katosi täysin ulkolinjalta ja rysäytin täydessä vauhdissa kaiteisiin. Kokemus sekin. Siitä nyhväsin
itseni ajalla 25.703 B-finaalin paalulle.

B-finaali #9

Pakkohan se oli voittaa kun ei tuolla ilman virheitä kukaan ohi pääse. Siinä onnistuin ja aika rauhassa sai ajaa heti startista kun muut taisteli takana sijoituksista. Ehkä liiankin rauhassa sillä aika oli huonompi kuin aika-ajoissa.

A-finaali #3
Startti menee rauhassa ja kyttään edellä ajavia virheistä .Slugi rankaisee Jatenskia aika pian virheestänsä ja hyökkään samalla ja pääsen myös ohi. Sitten menee monta kierrosta ennekuin sama temppu toistuu Wilskun kohdalla- Koko loppukisan ajan Slugin kontissa, kerran pääsen yrittämään ohitusta kun hän ajautuu ekassa vasurissa leveäksi mutta pysyy kuitenkin edellä. Siinähän meni loppukisa ajellessa ja kuudentena maaliin ja loppujen lopuksi ihan tyytyväinen voi olla tähänkin tulokseen.

+ Nasty, paalulta voittoon
+ Peepeeltä todella vahva suoritus
+ Wilskun aika-ajosuoritus
+ Cmoney ja Wope

Lopuksi:

Hieno kausi ollut ja ei malta jo odottaa ensi kautta.
Fiksua tai ei mutta koko ensi kauden ajan painoliivillä painot tasattuna vähintään n.66-73 kiloon.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13806
Hieno kausi ollut ja ei malta jo odottaa ensi kautta.
Fiksua tai ei mutta koko ensi kauden ajan painoliivillä painot tasattuna vähintään n.66-73 kiloon.
Pakko sanoa että kuulostaa mukavalta sarjan kannalta, tuo 65-66 kiloakin. Tasaisempia kisoja koska kärkipään vauhdilliset ajotaitoerot ovat niin pieniä. Jkl:ssä vaa´alla ero esim. Nastyyn oli nelisentoista kiloa ja se olisi aika merkittävä monilla radoilla. Silti myös todella hyvin ajoit (tiukkoja taisteluitakin) eli hyvä mestari kyllä joka tapauksessa.
 

Williams-

Senior member
Liittynyt
14.5.2003
Viestit
1224
Sijainti
Hyvinkää
Viimeinen kisa Jyväskylässä painotasauksin, ei ollut hirveästi odotuksia.

Harkat #2
Lisäpainoja tuli 27,5 kg. Liukasta oli ja muutenkaan #2 ei tuntunut hyvältä ajaa ja WoPen kommentit ko. autosta vahvistivat käsitykset. Kaiken lisäksi siihen oli viretty jotkut polkimenjatkot, jotka häiritsi ajamista. Ajaksi 26,043 jolla jäi tässä vaiheessa taakse PeePee ja Haikki.

Aika-ajot #1
Auto tuntuu jo ekasta kierroksesta lähtien paljon paremmalta kuin #2. Aika nopeasti alkaa löytyä rytmi ja ajaminen tuntuu todella hyvältä. Tulokset myös vahvistavat sen: 0,620s parannusta harkkojen aikaan (25.424), tokan ryhmän nopein aika ja a-finaalin 5. lähtöruutu takana mm. Slug. Toista kertaa a-finaalissa (vielä painotasauskisassa!) sitten vuoden takaisen Hollolan kisan, jos ei lasketa mukaan tämän vuoden KIC:n isoa a-finaalia. Jes, alkaa tiiviin harjoittelutahdin tulokset näkyä kunnolla kun kaikki osuu kohdalleen. :ahem:

A-finaali #6
Lentävällä lähdöllä liikkeelle ja ekaan jarrupaikkaan asti oli ohituskielto. Jatenski pysyy takana ja aika pian lähdön jälkeen vilkaistessani suoralla taakse takana onkin Slug perässään Haikki. Nyt ei siis olisi varaa jättää yhtään tilaa auton ja sisäreunan väliin tai tehdä virheitä, muuten ei käy hyvin. Noin puoleenväliin asti sujuu hyvin ja Slug pysyy takana, mutta sitten ekassa vasurineulansilmässä teen virheen ja Slug käyttää samantien tilaisuuden hyväkseen. Samalla ohi tulee myös Haikki. Muutaman kierroksen pysyn OK välimatkan päässä Slugista ja Haikista, mut sen jälkeen ero alkoi kasvaa kun piti alkaa keskittyä Jatenskin takana pitämiseen. Se onnistui, mutta liian usein tuli pieniä virheitä. Mutta kuitenkin sijalla 7. maaliin ja kauden paras tulos oli siinä. Kyllä oli hieman hiki kisan jälkeen kun ensin oli täysi työ yrittää pitää Slug takana, eikä sen jälkeen Jatenskikaan päästänyt helpolla. Melkeinpä vättäisin, että yksi haastavimmista sisäkisoista tähän mennessä.

Loppuun kiitokset järjestäjille kaudesta ja vielä onnittelut Haikille, Nastylle ja WoPelle! Ensi kaudella jatketaan, ja yritetään hakea talven aikana lisää vauhtia. :D
 
Viimeksi muokattu:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Toista kertaa a-finaalissa (vielä painotasauskisassa!) sitten vuoden takaisen Hollolan kisan, jos ei lasketa mukaan tämän vuoden KIC:n isoa a-finaalia.
Sä oot harjoitellut paljon Hollolassa, jossa on samanlainen alusta kuin Jyväskylässä. Lisäksi etkös saanut aikoinaan Nastylta paljon ajo-opetusta Myllypurossa, jossa on myös liukas betonialusta.
Selkeästi oot omaksunut ajamisen tällaisilla radoilla, joissa on paljon tiukkia mutkia ja liukas rata.
 
Ylös