Kuunnellaan nyt edes kommentit, oliko autossa ongelmia? Aika-ajoissa oli täysi räikkösen vauhdissa, muttei kisassa. Joko pääkopassa näkyy viimekauden kolarit tai sitten autossa joku iso ongelma.Grosjean tekee hankalaksi valmistajien mestaruuden saavuttamisen.
Aika kovia tuomioita näin ekan kisan jälkeen.. Ja pidetään mielessä sekin, että eipä noista "kakkoskuskeista" hyvin ajanut kuin Massa. Webber myös ihan yössä vaihteeksi.Grosjean tekee hankalaksi valmistajien mestaruuden saavuttamisen.
Tämä voi liittyä myös Lotuksen viimekaudella aivan kauden alussa kiellettyy automaattiseen ajokorkeuden säätöön. Jos he olisivat onnistuneet kiertämään sääntöä uudella tavalla, ihan villi veikkaus muttei koskaan tiedä...Olen vieläkin ihmeissäni tuon kipinöinnin suhteen. Muistan, kun Schumilla teki vastaavaa, hylky tuli. Jos Lotus läpäisee klapi tsekkauksen (niin kuin toivon :thumbup: ), on muilla talleilla miettimisen paikka. Kisassa en nähnyt yhdenkään toisen auton kipinöivän kertaakaan.
Joka ikinen milli minkä auton saa alemmas, parantaa kaikkia ominaisuuksia. Donwforce nyt etunenässä.
Eli alemmas vaan ajokorkeus.
Kipinöi muillakin.Kisassa en nähnyt yhdenkään toisen auton kipinöivän kertaakaan.
Mites paljon Grosjeanilla muuten kipinöi?Tämä voi liittyä myös Lotuksen viimekaudella aivan kauden alussa kiellettyy automaattiseen ajokorkeuden säätöön. Jos he olisivat onnistuneet kiertämään sääntöä uudella tavalla, ihan villi veikkaus muttei koskaan tiedä...
Ei paljon kuvissa näkynyt, mutta ainakin lopussa iski jonkin verran kipinää.Mites paljon Grosjeanilla muuten kipinöi?
Ilmeisesti Grosjean sai uudet osat käyttöönsä vasta lauantaina kun ne oli Kimillä käytössä jo perjantaina. Jäi säätäminen vähäiseksi ja siitä syystä oli vaisu.Ei paljon kuvissa näkynyt, mutta ainakin lopussa iski jonkin verran kipinää.
Autosportin puolella joku spekuloi, että olisiko Romainilla KERS puuttunut tänään, vissiin heikot oli huippunopeudet. Joku ongelma on väkisin ollut autossa, kun kuitenkin koko viikonlopun olleet Kimin kanssa suht samassa vauhdissa.
Kimillä oli viissiin ainostaan uusi pohja, mutta selittääkö nämäkään Grosjeanin hitautta? Ei noin hidasta Grosjeania ollut odotettavissa vanhoillakaan osilla. Viimekauden lopulla Grossun kisat oli vastaavia, ei pärjännyt enää silloinkaan Kimille.Ilmeisesti Grosjean sai uudet osat käyttöönsä vasta lauantaina kun ne oli Kimillä käytössä jo perjantaina. Jäi säätäminen vähäiseksi ja siitä syystä oli vaisu.
Jep starteissa otti sen muutaman sijan kuokkaan sekä Brasseissa liimaili ulos radalta. Sama meno jatkuu. Olen vahingoniloinen sille hymynaamalle kuka vielä yrittää matkia Räikkösen ajoa sekä säätöjä.Kimillä oli viissiin ainostaan uusi pohja, mutta selittääkö nämäkään Grosjeanin hitautta? Ei noin hidasta Grosjeania ollut odotettavissa vanhoillakaan osilla. Viimekauden lopulla Grossun kisat oli vastaavia, ei pärjännyt enää silloinkaan Kimille.
No eikö se Grosjeanin kakkoskuskin asema aikalailla selvä ole jo?Sinäänsä ois ihan hyvä, että Grosjeanille pistettäs tavotteeks Kimin tukeminen ja sitä kautta ei ois liikaa paineita menestykseen.
Semisti, mutta salee Lotus failaa sen ja jossain kisassa liimailee Räikkösen edessä ja muut pääsee karkuun.No eikö se Grosjeanin kakkoskuskin asema aikalailla selvä ole jo?
Eikös tämä ole todettu jo virallisesti, että Kimi on ykköskuski?No eikö se Grosjeanin kakkoskuskin asema aikalailla selvä ole jo?
Olisi jopa fiksua oman kehityksen kannalta ajaa paineeton kausi ja tarvittaessa auttaa Räikköstä. Toisin kuin Massa, Webber varmasti turhautuvat omissa asemissaan, koska ovat jo konkareita ja voittajia sarjassa.Eikös tämä ole todettu jo virallisesti, että Kimi on ykköskuski?
Eikös tästä olekin juuri kyse. Viime kaudella kuvitteli olevansa Räikkösen tasolla, mutta nyt vasta opetellaan. Suoraan huippuautoon nousseita ku ei ole montaa.Olisi jopa fiksua oman kehityksen kannalta ajaa paineeton kausi ja tarvittaessa auttaa Räikköstä. Toisin kuin Massa, Webber varmasti turhautuvat omissa asemissaan, koska ovat jo konkareita ja voittajia sarjassa.
Odotan kyllä, että Grosjean vaihtuu ennen puoli väliä.