Eikö se alunperinkin ollut niin, että lotuksen kanssa ei oltu tekemisissä, vaan pelkkä nimi ja logo otettiin käyttöön ja vieläpä nimioikeus oli useiksi vuosiksi tästä eteenpäinkin?Eikös tuo Lotus nimi ollut vain "lainassa".
Jos ei Lotuksen kanssa enää olla edes lainojen kanssa tekemisissä, niin miksi sitten pidetään nimi?
Joku vuosi sitten se oli vielä tärkeää joten halusivat nimen silloin.
Ihan normaalia puuhaa.
Voihan tuo twitter-tili vielä osoittautua feikiksi.
Quantum Motorsports @Quantum_F1 18 Oct
Launching 10:00 GMT 22.10.13
Tiimin virallinen nimi toki ei, mutta Midlandkin vaihtoi nimikko sponsorinsa kesken kauden ollen loppukaudesta "Spyker MF1 Racing".No kesken kauden se nimi toki ei muutu, mutta Infinitistä on huhuttu tulevan Quantum ja sen kanssahan Boullier & Co on neuvotelleet eli kyllähän tuo siltä vaikuttaa että Lotus-nimen taivallus F1:ssä loppuu taas....
Jos amerikkalainen tyyli on se mikä Nascarissa näkyy erinomaisesti eli autojen väritykset muuttuvat melkein jokaiseen kilpailuun ja saman tallin kuljettajilla on eriväriset autot se ei ole hyvä asia katsojien kannalta, koska on mahdoton sanoa ketkä ovat tallikavereita ellei ole Nascarin aktiivinen seuraaja.En ymmärrä miksei tallia saisi nimetä ja vaihtaa nimeä miten tahtoo. Tai miksei autoja saa maalata miten haluaa. F1 on hirveän kankea monessa asiassa. Amerikkalainen pakottava tyyli voi ärsyttää, mutta sponsorit haluavat sitä näkyvyyttä ja brändin toistoa.
No eihän Lotus-talli Lotuksen autojakaan tee. Miten se talli pitäisi nimetä? Rahoitusyhtiön tai velkojan mukaan?Minä en suoraan sanoen ymmärrä sitä, että miksi talli pitää nimetä sponsorin mukaan, koska eihän sponsori tallin autoa tee vaan ainoastaan maksaa siitä, että saa nimensä näkyviin tallin autoon.
Siis infinity Racingistä, ei Infinitistä, joka on Red Bullin yhteistyökumppani.No kesken kauden se nimi toki ei muutu, mutta Infinitistä on huhuttu tulevan Quantum ja sen kanssahan Boullier & Co on neuvotelleet eli kyllähän tuo siltä vaikuttaa että Lotus-nimen taivallus F1:ssä loppuu taas....
Eli Genii F1? Ja normaalistihan se nimisponsori on tullut tallin nimen eteen eikä perään (paitsi Ferrarilla, jossa se tuli viimeiseksi).Talli pitäisi mielestäni aina nimetä omistajan mukaan ja sponsorin nimen voisi halutessa lisätä tallin nimen perään.
Minäkin jo sekosin, kun puhataan Infinitistä ja Infinitystä.Siis infinity Racingistä, ei Infinitistä, joka on Red Bullin yhteistyökumppani.
Kaikki loppukauden radat on hyviä Lotukselle varsinkin kun vauhdillisesti ovat edellä Mersuja ja Ferraria kisamatkalla. 2 sija valmistajien mestaruudessa häämöttää...Sopiikohan Intia Lotukselle kovin hyvin?
Lotus voi hyvinkin olla toiseksi nopein auto nyt, mutta toisaalta toivoisin enemmän Ferrarille sitä kakkos paikkaa, niin saisivat enemmän rahaa ens kaudelle.Kaikki loppukauden radat on hyviä Lotukselle varsinkin kun vauhdillisesti ovat edellä Mersuja ja Ferraria kisamatkalla. 2 sija valmistajien mestaruudessa häämöttää...
Katinkontit Ferrari mitään lisärahaa tarvitse. Saa jo nyt ylivoimaiset bonukset ihan vain osallistumisesta. Kilpailukykyiseen autoon on tarvittavat resurssit siinä missä Genii/Quantum/Lotuksella tilanne on aivan toinen.Lotus voi hyvinkin olla toiseksi nopein auto nyt, mutta toisaalta toivoisin enemmän Ferrarille sitä kakkos paikkaa, niin saisivat enemmän rahaa ens kaudelle.
Eiköhän tuo toisen ja neljännen välinen ero ole 7 numeroinen summa. Ei se hirveästi kait vaikuta, mutta kuitenkin.Katinkontit Ferrari mitään lisärahaa tarvitse. Saa jo nyt ylivoimaiset bonukset ihan vain osallistumisesta. Kilpailukykyiseen autoon on tarvittavat resurssit siinä missä Genii/Quantum/Lotuksella tilanne on aivan toinen.
Google tiesi arvata että luokkaa 10 miljoonaa 2 - 4 sijan ero palkintorahoissa.Eiköhän tuo toisen ja neljännen välinen ero ole 7 numeroinen summa. Ei se hirveästi kait vaikuta, mutta kuitenkin.
Jep. Eiköhän sillä ylimääräisellä 10 millillä saada autoon vähän enemmän vauhtia.Google tiesi arvata että luokkaa 10 miljoonaa 2 - 4 sijan ero palkintorahoissa.
Uudesta Concorde-sopimuksesta on paha mennä sanomaan, mutta jos edellisestä vuotaneet luvut (joita tälläkin foorumilla on julkaistu) pitävät edelleen jokseenkin paikkansa, niin Ferrari saa eniten rahaa FOM:lta, vaikka olisi neljäskin.Jep. Eiköhän sillä ylimääräisellä 10 millillä saada autoon vähän enemmän vauhtia.