Vaikka sekä Enstonen talli että Lotus-brändi ovat historialtaan ja menestykseltään paljon Kimiä suurempia, tämä uusi "laina-Lotus" ei yhdistettynäkään sitä ole. Talli tavallaan (jälleen) uuden nimen ottaessaan menetti historiansa. Korkean profiilin kuski tuo ja luo sille imagon. Se toki olisi voinut olla Kubicakin, jos ei olisi kolaroinut. Kimin kaappaaminen paluun yhteydessä oli jackpot tallille, eikä talli epäröinyt käyttää sitä, jopa itseironisesti.
Ferrarilla tilanne on tosiaan toinen, ainakin tallin sisällä tai Italiassa. Mutta kyllä sekin talli muualla tarvitsee vähintään yhden korkean profiilin kuskin. Alesi-Berger tai Alboreto-Johansson eivät niin suuria intohimoja maailmalla herättäneet, vaikkei kuskeissa sinällään vikaa ollutkaan. Autokaan ei tosin ollut mikään voittaja.