Jellinek
Banned
En väittänytkään, että WEC-sarjan hohto olisi nimenomaan Ferrarista tai Mersusta kiinni, mutta mielestäni 80-90-luvun taitteessa jako F1:ien ja WSPC:n välillä oli melko toimiva; F1:ssä oli pääasiassa kilpa-autoiluun erikoistuneita valmistajia kuten nykyisten McLarenin ja Williamsin lisäksi mm. Brabham ja March, WCPC:ssä taasen oli hienoja luxus/urheiluautomerkkejä kuten Jaguar ja Porsche sekä Sauber-Mercedes. Sitten joku meni keksimään ajatuksen yhteisestä World Enginestä... :thumbdown
Umpiprotojen paluu kestävyysaojen huipulle on ollut Toyota GT1:n (käytännössä C-ryhmä-johdannainen GT-luokituksestaan huolimatta) tulosta alkaen ollut hidasta, mutta varsinkin viimeaikoina lupaavaa. Omasta mielestäni LMP1:t kuuluu pyhittää WEC-sarjalle, DP:t saavat toimia USCR:n "kuninkuusluokkana". Pääasia olisi mielestäni, että Audin monivuotinen Le Mans -dominointi murrettaisiin lopulta.
Umpiprotojen paluu kestävyysaojen huipulle on ollut Toyota GT1:n (käytännössä C-ryhmä-johdannainen GT-luokituksestaan huolimatta) tulosta alkaen ollut hidasta, mutta varsinkin viimeaikoina lupaavaa. Omasta mielestäni LMP1:t kuuluu pyhittää WEC-sarjalle, DP:t saavat toimia USCR:n "kuninkuusluokkana". Pääasia olisi mielestäni, että Audin monivuotinen Le Mans -dominointi murrettaisiin lopulta.