F1-uutisia 2013

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Skenejeesus

Viihdekäyttäjä
Liittynyt
8.1.2008
Viestit
4207
Sijainti
Maranello
Tässä otsikossa oli muistaakseni keskustelua tänään. Minne ja miksi ne on hävinnyt ilman mitään ilmoitusta? Iskikö sensuuri?
 

Skenejeesus

Viihdekäyttäjä
Liittynyt
8.1.2008
Viestit
4207
Sijainti
Maranello
Tuolla ne on omissa ketjuissaan. Molemmat kun jäivät pinnalle niin ei tullut tarvetta ilmoittaa.
Jos käyttäjien mielipiteet kiinnostaa, niin olen eri mieltä. En halua selata koko forumia läpi ja miettiä minkähän otsikon alle jotkut keskustelut on siirretty, varsinkin jos kaikki viestit eivät käsitelleet jotain tiettyä aihetta.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Jos käyttäjien mielipiteet kiinnostaa, niin olen eri mieltä. En halua selata koko forumia läpi ja miettiä minkähän otsikon alle jotkut keskustelut on siirretty, varsinkin jos kaikki viestit eivät käsitelleet jotain tiettyä aihetta.
Silmät ja New Post linkkin on keksitty.
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Jos käyttäjien mielipiteet kiinnostaa, niin olen eri mieltä. En halua selata koko forumia läpi ja miettiä minkähän otsikon alle jotkut keskustelut on siirretty, varsinkin jos kaikki viestit eivät käsitelleet jotain tiettyä aihetta.
Niin tosiaan, tänään (ja eilen) täällä väännettiin aiheista DRS ja sen jälkeen F1:n kadonnut maine. Nyt F1-puolella uusimmissa aiheissa on DRS, DRS-alueet ja muu vääntö avattavasta takasiivestä, vol 2013 ja Formula 1 -tallien tulevaisuus maksukuski-invaasion keskellä.

Mutta edelleenkin, täältä löytyy tuo ylläpito-alue, joista näistä on yleensä ollut tapana kysyä.
 

Ghost_Glove

Jääkausi
Liittynyt
19.1.2005
Viestit
4457
Sijainti
Ylöjärvi
Jos viestejä siirrellään, niin voisiko modet ystävällisesti jättää siitä viestin ja linkin ketjuun johon mitäkin on siirretty. Eipä tarttis kenenkään ihmetellä, että onko jotain poistettu vai siirretty ja minne on siirtynyt...
 

Pahkasika

Well-known member
Liittynyt
12.1.2008
Viestit
2319
Sijainti
Oulu
No tulihan tästä vihdoinkin jotain...

Bahrain violence convinces Vodafone to end its F1 deal (maksullinen artikkeli, mutta otsikko ja tämä kertoo kaiken oleellisen): “Vodafone has been reconsidering its involvement with Formula One since bitter acrimony broke out in April over the Bahrain Grand Prix, which went ahead despite a violent uprising in the country in which thousands of anti-government protesters confronted police.”

Ja Borerainiin taas suunnataan tänäkin vuonna... ei hyvää päivää.
 

Alzon

Well-known member
Liittynyt
15.9.2009
Viestit
340
Kansainvälisillä forumeilla on kommentteja tuohon liittyen, että Vodafone yleisesti on muuttamassa markkinointimenetelmiään ja on jo vetäytynyt monesta muustakin isosta urheilutapahtumasta.
Bahrainin liittäminen poistumiseen on luultavasti enemmän toimittajan luovaa työskentelyä kuin todellisuutta. Ja voiko Vodafone vastata kysymyksen: "Vaikuttaako Bahrainin ihmisoikeusloukkaukset sponsoroinnin lopettamiseen?": "Ei ollenkaan".

Voi olla, että tuo on totuus, mutta yleisesti toimittajilla on tapana keksiä syyt ja seuraukset näennäisellä logiikalla ja lopuksi vielä näyttävä otsikko.
 
Viimeksi muokattu:

Dino246

Well-known member
Liittynyt
18.6.2009
Viestit
2332
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/2013/03/1723047/mclarenin-testivauhdin-salaisuus-paljastui

Aika uskomaton juttu jos pitää paikkansa. McLarenin hyvä vauhti Jerezin testeissä johtui väärinpäin asennetusta jousituksen osasta. :D
Luulisi masentavan suunnittelijaa. Ensin ähräät kuukausikaupalla uuden jousituksen suunnittelun parissa ja viilaat jokaista pikkuasiaa äärimmäisyyksiin asti, ja sitten osoittautuukin että se toimii paremmin väärin päin asennettuna. Success! :thumbup:
 

Pahkasika

Well-known member
Liittynyt
12.1.2008
Viestit
2319
Sijainti
Oulu
Väärinpäin asennettuna tuo osa kuulemma laski ajokorkeutta vaan turhan alhaiseksi, ja täydellä kisamatkalla auto pohjaisi liikaa, ja olisi kulumisen myötä laiton.
 

markot

Well-known member
Liittynyt
20.5.2005
Viestit
4365
Väärinpäin asennettuna tuo osa kuulemma laski ajokorkeutta vaan turhan alhaiseksi, ja täydellä kisamatkalla auto pohjaisi liikaa, ja olisi kulumisen myötä laiton.
Auton ajokorkeutta voidaa säätää pacereita lisäämällä. Ilmeisesti osa muutti jousituksen geometriaa ja jousitustoimi paremmin tämän johdosta ja vastaavasti osan rakennepaksuudet ja rasituksen kesto mitoitettu väärin päin jonka takia osaa ei näin voitu käyttää. Uusi kestävämpi väärin päin mitoitettu osa luutavasti jo koepenkissä.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös