Skenejeesus
Viihdekäyttäjä
Tässä otsikossa oli muistaakseni keskustelua tänään. Minne ja miksi ne on hävinnyt ilman mitään ilmoitusta? Iskikö sensuuri?
Sateen todennäköisyys klo 06-18: 90%
Tuolla ne on omissa ketjuissaan. Molemmat kun jäivät pinnalle niin ei tullut tarvetta ilmoittaa.Tässä otsikossa oli muistaakseni keskustelua tänään. Minne ja miksi ne on hävinnyt ilman mitään ilmoitusta? Iskikö sensuuri?
Jos käyttäjien mielipiteet kiinnostaa, niin olen eri mieltä. En halua selata koko forumia läpi ja miettiä minkähän otsikon alle jotkut keskustelut on siirretty, varsinkin jos kaikki viestit eivät käsitelleet jotain tiettyä aihetta.Tuolla ne on omissa ketjuissaan. Molemmat kun jäivät pinnalle niin ei tullut tarvetta ilmoittaa.
Silmät ja New Post linkkin on keksitty.Jos käyttäjien mielipiteet kiinnostaa, niin olen eri mieltä. En halua selata koko forumia läpi ja miettiä minkähän otsikon alle jotkut keskustelut on siirretty, varsinkin jos kaikki viestit eivät käsitelleet jotain tiettyä aihetta.
Niin tosiaan, tänään (ja eilen) täällä väännettiin aiheista DRS ja sen jälkeen F1:n kadonnut maine. Nyt F1-puolella uusimmissa aiheissa on DRS, DRS-alueet ja muu vääntö avattavasta takasiivestä, vol 2013 ja Formula 1 -tallien tulevaisuus maksukuski-invaasion keskellä.Jos käyttäjien mielipiteet kiinnostaa, niin olen eri mieltä. En halua selata koko forumia läpi ja miettiä minkähän otsikon alle jotkut keskustelut on siirretty, varsinkin jos kaikki viestit eivät käsitelleet jotain tiettyä aihetta.
Kuin myös metakeskustelu metakeskustelun siirtämisestä metakeskustelu-alueelle vailla linkkejä.Ja tämänpäiväinen metakeskustelu löytyy taas kerran sieltä ylläpito-puolelta.
No eihän tuo auto ole tikissä. Moitti autoa myös ennen aika-ajoa.Heti alkas auton haukkuminen... Maldonado haukkui Williams-auton
Heti alkas auton haukkuminen... Maldonado haukkui Williams-auton
Niin, eipä tuossa autossa taida paljoa kehumistakaan tällä hetkellä olla. Varmasti Maldonadoa myös korventaa Bottakselle häviäminen, mutta tuskin nuo kommentit siitä johtuu.No eihän tuo auto ole tikissä. Moitti autoa myös ennen aika-ajoa.
Luulisi masentavan suunnittelijaa. Ensin ähräät kuukausikaupalla uuden jousituksen suunnittelun parissa ja viilaat jokaista pikkuasiaa äärimmäisyyksiin asti, ja sitten osoittautuukin että se toimii paremmin väärin päin asennettuna. Success! :thumbup:http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/2013/03/1723047/mclarenin-testivauhdin-salaisuus-paljastui
Aika uskomaton juttu jos pitää paikkansa. McLarenin hyvä vauhti Jerezin testeissä johtui väärinpäin asennetusta jousituksen osasta.
Auton ajokorkeutta voidaa säätää pacereita lisäämällä. Ilmeisesti osa muutti jousituksen geometriaa ja jousitustoimi paremmin tämän johdosta ja vastaavasti osan rakennepaksuudet ja rasituksen kesto mitoitettu väärin päin jonka takia osaa ei näin voitu käyttää. Uusi kestävämpi väärin päin mitoitettu osa luutavasti jo koepenkissä.Väärinpäin asennettuna tuo osa kuulemma laski ajokorkeutta vaan turhan alhaiseksi, ja täydellä kisamatkalla auto pohjaisi liikaa, ja olisi kulumisen myötä laiton.