Skenejeesus
Viihdekäyttäjä
Ferrarin F138 julkaistiin tänään ja kausi on päivä päivältä lähempänä.
Viimeksi muokattu:
eivät tolla nokalla aja. Näyttää flopilta auto jälleen !Nätti auto. parhain tähän mennessä. Kiva nähdä miten ratkaisut toimivat ainakin keula on uusi päältäpäin.
Varmaan vahinko. Eiköhän se testeissä ole jo poissaNäyttää nopealta. Mitähän varten tuo ylimääräinen ilmanotto tuossa takakatteessa on? Onkohan Ferrarilla kehitetty nyt samankaltainen passiivinen tupla-DRS, mitä Lotus kehitteli viime vuonna.
Kuten koko auto. Trolli-julkistus. Eivät viitsi kilpailla koko kaudella, koska tietävät että alonso voittaisi joka tapauksessa.Varmaan vahinko. Eiköhän se testeissä ole jo poissa
Oli se "ylimääräinen" ilmanotto viime vuonnakin.Näyttää nopealta. Mitähän varten tuo ylimääräinen ilmanotto tuossa takakatteessa on? Onkohan Ferrarilla kehitetty nyt samankaltainen passiivinen tupla-DRS, mitä Lotus kehitteli viime vuonna.
Ei se peitelevy tietääkseni pakollinen ole vaan täysin vapaaehtoinen.Teme, on suojakate keulassa tai siis se peitelevy. Pakko olla, muuten ei ole sääntöjen mukainen.
.
On se pakko olla jos on ton näköinen keula. Muuten on sääntöjenvastaisen korkea.Ei se peitelevy tietääkseni pakollinen ole vaan täysin vapaaehtoinen.
Juuri noin. Lisäpala saa ilmeisesti olla aika pitkä vain... Tai siltä näyttää. Keula etuakselin kohdalla eli monokokin reunalla on yhtä korkea kuin viime vuonna. Sen jälkeen keula näyttää korkealta peitelevyn takia...Mites tuo keula nyt menee? Säännöthän on keulan korkeuden kannalta ihan samat kuin viime vuonnakin, vaikka siihen päälle sen lisäpalan saa laittaakin. Näyttää meinaan kovin korkealta tuo nokka näistä kuvista.
Ei ole pakollinen, mutta ilman peitelevyä nokassa on viime vuoden tapaan porras. Ei porrasta -> peitelevy.Ei se peitelevy tietääkseni pakollinen ole vaan täysin vapaaehtoinen.
Ja jälkimmäisessä tapauksessa eli "ei porrasta" se on pakollinen.Ei ole pakollinen, mutta ilman peitelevyä nokassa on viime vuoden tapaan porras. Ei porrasta -> peitelevy.
Eikös keulapalan poikkipinta-alalle ollut joku vaatimus säännöissä? Siten ei voi olla kovasti ohuempi viime vuodesta tai sitten se on vastaavasti leveämpi.Kyllä ton nokan on oltava ihan helvetin ohut silti. Keulan pohja on monta senttiä korkeammalla kuin viime vuonna ja silti ilmeisesti sääntöjen rajoissa. Hyvää työtä tehty törmäystesteissä sitten.