Bobakki arvasi oikein. Carlos Reutemann on oikea vastaus. Hänellä oli uransa aikana ajoittain rajuja otteita ratin takana ja muutenkin todella hyvä ajaja omiin tilastoihin nähden. Lotuksella ja Williamsilla ei pitänyt suosimisesta ja osoitti sen myös.
Lotuksen monen vuoden sopimus purkautui yhden kauden jälkeen ja Williamsilla Brasilia 81 jäi mieleen sadekisan jälkitunnelmista. Ura päättyi kaudella 82 vain kahden kilpailun jälkeen. Kaudella 1985 hän oli harkinnut vakavasti paluuta F1:siin yhdessä James Huntin kanssa.
Molempien kuljettajien lopetettua uransa McLaren ja Williams olivat alkaneet menestyä varsin hyvin. Molemmat tekivät jopa yksityistestejä saaden kelpaavia kierrosaikoja, mutta lopulta molemmat päättivät jättää radat taakseen lopullisesti.
Reutemann teki kaudella 1985 paluun f1:siin. Turva-auton kuljettajana. FISA halusi Reutemannista virallisen ajajan Jacky Ickxin tavoin. Ickx oli toiminut kaudella 1983 virallisena turva-auton ajajana.
Reutemann ei suostunut ajamaan kuitekaan koko kautta, mutta muutamassa kilpailussa Reutemann oli turva-auton ajajana. Kaikkein kuuluisimmin Kyalamissa jossa automalli mitä Reutemann ajoi oli suorastaan naurettavan hidas.
Tarinan mukaan Kyalamin viranomaisilta oli hajonnut pari autoa lyhyessä ajassa ja niitä ei saanut enää korjattua ja näin Reutemann sai käyttöönsä todella vanhan saluuna-auton jota ei olisi saanut päästää radalle.
Siinä oli muun muassa erittäin vanhat jarrut ja muutkin osat olivat todella kuluneita. Kyseiseen autoon verrattuna jopa Fiat Tempra ja Opel Vectra olisivat olleet turvallisempia.