Douppaamatta hiihdossa voittaa yhtä vähän ku formuloissa Caterhamilla.Tiedä vaikka saataisiin Heikistä uusi hiihtostara. Huonompi kuin nykyiset "huippumme" ei ainakaan voisi olla.
Ehkä Jenkkikuskeja ei kiinnosta ykköset kun siellä on omat kuviot jotka toimii kai hyvin paikallisesta näkökulmasta katsoen. Eli juniorit tuskin edes haaveilee F1-urasta. Helpompi kai se on ajaa ja asua omassa kotimaassaan. Sarjoja ja kisoja riittää, raha liikkuu ja yleisöä on. Kovalaiseen ei liittynyt, sori off topic.mikäs on ku ei jenkkikuskeja löydy sarjaan? Siinä on iso markkina-alue eikä jätkiä näy eikä kuulu. Auttais formuloita iha muutenki näkymään sielläpäin. Muna-kana ongelma? kukaan ei ota niitä, ku kukaan ei kato formuloita siellä, mut toisaalla, jos joku ottais jenkkikuskin, nii näkyvyyttä vois alkaa syntyyn enemmän?
Heh, aika hyvä veikkaus! :ahem:Veikkaan että Heikistä tulee ostoskeskusten avaaja, pärinätapahtumien puuhaisäntä, triatleetti ja kansanedustaja.
Ehkä kokeilee arctic-rallia.
Säälihän se on et Hessu,mitä todennäköismmin,on F1-uransa päätepysäkillä.Ei olisi uskonut että Hessun ura näin nopeasti loppuu. Jo formuloihin tullessa näki ettei noin pehmeästä persoonasta maailmanmestaria leivota, seuraava Mika Salo tai jotain. Veikkaan että löytää ittensä rallin parista.
Se. Ja luurankojen kaapista ulkoistaminen olisi varma tapa huolehtia että ajohommia ei tarvitse jatkossakaan tehdä.Tuskinpa kertoo, ei ne salssapitosopimukset lopu ihan niin vikkelään.
Johan se on kuusi vuotta ajellut. Monelta loppuu ajohommat vikkelämpään.Ei olisi uskonut että Hessun ura näin nopeasti loppuu.
Mitä neuvoja? Multa mennyt ihan ohi tämä...Nyt voi miettiä kannattiko Heikin kuunnella Mika Salon neuvoja.
Pitkin kauttahan se Salo on tarjoillut Maikkarin TV-lähetyksissä neuvojaan siitä mitä Kovalaisen kannattaa tehdä F1-uransa edistämiseksi. Tässä pari Salon vinkkiä alkukaudelta: 24.03.2012 ja 08.04.2012Mitä neuvoja? Multa mennyt ihan ohi tämä...
Eletään kevättä 2012, ja Heikin arvo tiimipomojen silmissä on aika hyvä. Tottakai silloin mielessä, että kun tää talli menee nyt kolmatta kautta vain samoilla sijoilla, sitä alkaa katsella parempia paikkoja. Ei siinä lie kyse läheskään pelkästään mistään Mika Salon neuvojen seuraamisesta.Nyt voi miettiä kannattiko Heikin kuunnella Mika Salon neuvoja.
Eli ihan omia ajatuksiaan Heikki edelleen Caterham-floppauksen myötä seurasi.
Eilisessä STT:n haastattelussa Heikki Kovalainen kertoo tähtäävänsä maailmanmestariksi Caterhamilla, edellyttäen kuitenkin että talli kehittyy lähivuosina ripeään tahtiin.
Kuinka suurella todennäköisyydellä ajat Caterhamilla myös kaudella 2013?
– Se riippuu auton suorituskyvystä. En osaa nyt antaa mitään tarkkaa todennäköisyysprosenttia jatkamisestani, mutta jos nousemme ensi kaudella keskikastiin ja kehitys näyttää jatkuvan, on prosentti suuri. Muussa tapauksessa prosentti on pieni.
Niimpä, oikeastaan Heikillä ei itselläkään varmasti kauheasti kiinnosta ajaa noista samoista sijoista. Eikös ne Caterhamilla meinaa ajaa sillä vanhalla rungolla ensi kaudellakin. Samanlaista pään hakkaamista seinään koko kausi tulisi olemaan.Ei tuollaisessa "kaikki tai ei mitään"- taktiikassa varsinaisesti mitään vikaa ole. Pakko myöntää että Heikin ajelut ei tällä kaudella ole kiinnostanut oikeastaan sen enempää kuin kenenkään muunkaan ajelut noissa huuhaa-talleissa. Varmaan jossain kauden puolivälin kieppeillä alkanut Heikille itselleenkin tulla hieman sama fiilis.
No jos Heikki uskoi arvonsa olevan tallipäälliköiden silmissä korkealla, niin totuus siitä asiasta on tainnut jo pikkuhiljaa valjeta. Ja totuushan on aina tavoittelemisen arvoinen asia.Eletään kevättä 2012, ja Heikin arvo tiimipomojen silmissä on aika hyvä. Tottakai silloin mielessä, että kun tää talli menee nyt kolmatta kautta vain samoilla sijoilla, sitä alkaa katsella parempia paikkoja. Ei siinä lie kyse läheskään pelkästään mistään Mika Salon neuvojen seuraamisesta.
Varman päälle pelaamisesta F1-paikan suhteen olisi voinut allekirjoittaa jatkosopparin kesällä ilman vahvaa uskoa enää että oma nykyinen talli harppaa nopeasti ylöspäin.
Eli ihan omia ajatuksiaan Heikki edelleen Caterham-floppauksen myötä seurasi.