Sue_me
Well-known member
- Liittynyt
- 1.8.2005
- Viestit
- 27848
Heikki voitti Trullin mutta hävisi Hamiltonille.Eli näistä keskikastin suhareista Allu pärjäsi Massalle paremmin, kuin Kimi. Harmi suomalaisittain :frown:
Kehää siis kierretään...
Heikki voitti Trullin mutta hävisi Hamiltonille.Eli näistä keskikastin suhareista Allu pärjäsi Massalle paremmin, kuin Kimi. Harmi suomalaisittain :frown:
Mutta vain siksi että ratti alkoi tärisemään. Pärjää paremmin alistetun tallikaverin kanssa.Ottihan Alonso Trulliltakin kuokkaan aikanaan. Ja hävisi rookie-Hamiltonille.
Tony on koko ajan hyväksynyt Heikin kuikuilun parempiin talleihin. Luultavasti toivoi, että Heikki saisi paikan jostain, vaikka Caterhamin jatkostrategia edellyttää maksukuskia. Sitäpaitsi tuo nyt on F1:ssä niin peruskauraa, että kuskeilla olisi sillat poltettu vähän joka suuntaan, jos tallipäälliköt suhtautuisivat asiaan noin.Niinhän siinä kävi kuten kesällä jo arvailin, Heikin manageri poltti sillat Tonyn kanssa liian suurilla palkkavaatimuksilla ja avoimesti kukuilemalla muihin talleihin
Tälle aiheelle oli kuulema 2^n ketjua. Turhaan tätä mantraa ainakaa Kovalaisen ketjuun kannattaa tuoda. Agendapostausta totaallisen offtopicina :thumbup:En vieläkään ymmärrä miksi Alonso olisi pelännyt Räikköstä, joka oli ottanut viimeiset 1½ kautta turpaan Massalta.
Joo, pitihän sitä yrittää muutakin kun näytti tulevan yhä vaan niitä 19. sijoja. Hienoa, jos olisi ollut ensi kaudella kolme suomalaista mukana...Harmi homma sinänsä, mutta oli jo jonkinmoinen aikakin yrittää tehdä jotain lähtöruudukossa ylemmäspääsemisen eteen.
Onhan siellä Nico jos se vaan pärjää.Joo, pitihän sitä yrittää muutakin kun näytti tulevan yhä vaan niitä 19. sijoja. Hienoa, jos olisi ollut ensi kaudella kolme suomalaista mukana...
Tämä selventää hieman kuviota. Ilmeisesti sillat paloivat Heikin ja Caterhamin välillä loppukesän ja alkusyksyn aikana. Syyskuussa Fernandes valitteli Heikin managementin käytöstä.Eipä tuo crash.net nyt ole kovin suuri tekijä, mutta ovat saaneet Gascoynen haastattelun. Hän tylyttää Heikkiä aika totaalisesti. Se saa ajattelemaan, että eipä ollut ihme, että Heikin taktiikat alkoivat loppukaudesta kusta pahasti ja auton säädöt olivat mitä sattuu. Pidin sitä vähän liian villinä teoriana, mutta...
Mielenkiintoista tuossa haastattelussa on se, että vika on Heikissä ja hänen managementissään. Olisko jotain vikaa tallissa ja autossakin, kun ei pärjätä...
http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/uutiset.shtml/2012/09/1621202/kovalaisen-neuvottelut-harmittavat-caterham-pomoaHeikki Kovalaisen managerin suorittamat neuvottelut muiden F1-tallien kanssa harmittavat Caterhamin tallipäällikköä Tony Fernandesia.
Kovalaisen sopimusasioita hoitaa nykyään IMG-manageritoimiston Martin Anayi, joka on tiettävästi hakenut Heikille tallipaikkaa Caterhamin lisäksi ainakin Ferrarilta ja Lotukselta.
- En erityisemmin pidä hänen manageristaan, joka on mielestäni tullut hyvän suhteen tielle, Fernandes sanoi MTV3:lle Kovalaisen tilanteesta.
Erittäin ymmärrettävää. Jos olisitte joku yrityspomo niin ottaisitteko joukkoihinne mielummin ison kassillisen rahaa tuovan henkilön vai sellaisen jolle pitäisi maksaa? Työpanos näillä kahdella olisi jotakuinkin sama.Uskon myös että ainakin osin tekosyy varjoksi sille, että maksukuskien rahat kiinnostaa. Ymmärrettävääkin kyllä.
Mopo lähtee käsistä ja Heikki ottaa ekat kännitToivottavasti Heikki ei romahda henkisesti, ala käyttää kamaa, tee itsaria tms.
Ainut mikä ei nyt riittänyt oli sponsoritukiHarmi vain että näytöt ja taso eivät riittäneet. Onneksi maikkari kaipaa uutta verta joten Heikille on siellä varmasti paikka avoinna
Pahoin pelkään, että Caterhamilla menee tulevalla kaudella paremmin. Maksukuskit = enemmän rahaa = parempi auto = paremmat tulokset vaikka kuskit ei huippuja olekaan.Jännä seurata miten Caterhamilla menee jatkossa. Voisi jopa kuvitella, että tuolla tasolla rahalla on enemmän vaikutusta kuin kuljettajan ajotaidoilla. Kun ihan tusinakuljettajia ei oikeastaan kukaan sarjassa ole, mutta jos tallilla ei vaan ole laittaa
..kuten kirjoittamasi perusteella voisikin käydä? Tosiaan, ku suomilasit ottaa pois päästä, niin ei caterham varmaan siinä ihan väärin tee, että ottaa "kalliin" kuskin tilalle tyypin, joka tuo rahaa ja ajelee kuite iha samalla meiningillä. Ei sitä etumatkaa keskikastiin kuitenkaan pelkällä kuskilla kurota. Taaksepäinkin on juuri ja juuri pelivaraa.että Hekin pois potkiminen paransi tallin suorituskykyä :frown:
Saattaa se mennä näinkin:Maksukuskit = enemmän rahaa = parempi auto = paremmat tulokset
= enemmän Caterham-urheiluautojen myyntiä = enemmän voittoa firmalle = enemmän budjettia F1-tallille = enemmän vauhtia = ? :doubtful:Saattaa se mennä näinkin:
Maksukuskit = pienemmät menot Caterhamin F1-tallille = enemmän rahaa Caterham-katuautojen kehittämiseen
No kyllä Heikkikin vähän antoi ymmärtää ettei kiinnosta jämäsijoista pidempään ajaa. Heikin palkkaaminen kai alunperin perustui odotuksiin, että jotain kehitystä tapahtuu. Ja Heikkikin puhui ettei useampaa vuotta kiinnosta jämäsijoista ajella.Ainut mikä ei nyt riittänyt oli sponsorituki
Tuo se toimintaidea tietysti on pitkällä tähtäimellä. Saattaa kuitenkin vielä jokunen vuosi vierähtää, ennen kuin Caterham voi rahoittaa autonmyynnillään F1-toimintaansa. Caterhamin uudet automallit ovat vasta suunnitteilla.= enemmän Caterham-urheiluautojen myyntiä = enemmän voittoa firmalle = enemmän budjettia F1-tallille = enemmän vauhtia = ? :doubtful: