Toisaalta uusi ympäristö ja käytännössä ykköskuskin paikka saattavat tuottaa Massalle uuden kevään. Parhaimmillaan kaveri on todella hyvä, mutta hän ei ole sitä aina. Suuri yleisö voi aliarvostaa Massaa, mutta tallipäälliköt eivät siihen yhtä helposti lankea. Suoritukset lopulta ratkaisevat.Valella ensi kaudella kova paikka. Jos Felipe ei kaadu vähintäänkin selvähköin numeroin, voidaan toiveet ainakaan vähääkään kovemmasta F1-urasta haudata. Massan maine ei ole mitenkään hirmuisen kovissa sfääreissä.
Ennemmin väittäisin Massan olevan yli- kuin aliarvostettu ja Valtterin näkökulmasta kyseessä lienee sarjan helpoimmin päihitettävä isohko nimi.Toisaalta uusi ympäristö ja käytännössä ykköskuskin paikka saattavat tuottaa Massalle uuden kevään. Parhaimmillaan kaveri on todella hyvä, mutta hän ei ole sitä aina. Suuri yleisö voi aliarvostaa Massaa, mutta tallipäälliköt eivät siihen yhtä helposti lankea. Suoritukset lopulta ratkaisevat.
11 GP-voittoa ja parhaimmilllaan pisti Schumia, Kimiä ja Alonsoa päihin. Silti tälläkin foorumilla on jo vuosia huudeltu, ettei mies ansaitse paikkaa ykkösissä ja ihan suoraan toivottu, että lopettaisi jo. Kyllä minä aliarvostamiseksi sanoisin. Päihittämisen helppous on hyvin paljon riippuvainen siitä miten Williams istuu Massan käteen. Jos sattuu istumaan hyvin, niin väittäisin aika vaikeaksi tehtäväksi. Muut "isohkot nimet" tarkoittanee maailmanmestareita + Rosbergia?Ennemmin väittäisin Massan olevan yli- kuin aliarvostettu ja Valtterin näkökulmasta kyseessä lienee sarjan helpoimmin päihitettävä isohko nimi.
parempi peukku persiissä kuin etusormi nenässä vai mitenkä se sanonta menee ?Peukkupojat samassa tiimissä Aina kun näkee kummasta tahasta jonkun kuvan, peukku on yleensä pystyssä.
Ei noi vanhat meriitit paljoa paina ensi kaudella. Massa on tällä kaudella ajanut aika epätasaisesti kisoissa ja ollut virheherkkä. Aika-ajossa pystyy toki pistämään niissä alisuorittavaa Alonsoa päähän, mutta kisavauhdissa jää aika selvästi. Eli vähän samaa tautia kuin Webberillä.11 GP-voittoa ja parhaimmilllaan pisti Schumia, Kimiä ja Alonsoa päihin. Silti tälläkin foorumilla on jo vuosia huudeltu, ettei mies ansaitse paikkaa ykkösissä ja ihan suoraan toivottu, että lopettaisi jo. Kyllä minä aliarvostamiseksi sanoisin. Päihittämisen helppous on hyvin paljon riippuvainen siitä miten Williams istuu Massan käteen. Jos sattuu istumaan hyvin, niin väittäisin aika vaikeaksi tehtäväksi. Muut "isohkot nimet" tarkoittanee maailmanmestareita + Rosbergia?
Sieltäkun tulee Massa, ehkä jopa Alonsoakin kovempi starttaaja, niin ehkä ne Bottasin ja Williamsin starttisysteemit nousee aivan uudelle tasolle. Toivottavasti Massa on hommattu tuonne myös opettamaan junioria eikä vain kisaamaan tämän kanssa kilpaa.Hienoa että talli näkee sinne pisteettömyyden taaksekin. Boltteri on ollut varsin hyvä aika-ajossa, mutta startit ja ekat kierrokset olleet kyllä surkeita.
Ehkäpä siitä saadaan vielä pisteitä saavuttanut suomalainen, nyt, kun 10 parasta saa pojoja.
En usko kuskien kykyjen huonontuvan tuolla tavalla tuossa ajassa. On tietysti vaikea sanoa mistä Massan nykyiset ongelmat johtuvat. Asemasta Alonson rinnalla, Pirellin renkaista, välitankkauksettomuudesta vai siitä jousesta? Toinen talli auttaa ensimmäisessä tapauksessa ja renkaiden muuttuminen taas ensi kaudeksi mahdollisesti toisessa.Ei noi vanhat meriitit paljoa paina ensi kaudella. Massa on tällä kaudella ajanut aika epätasaisesti kisoissa ja ollut virheherkkä. Aika-ajossa pystyy toki pistämään niissä alisuorittavaa Alonsoa päähän, mutta kisavauhdissa jää aika selvästi. Eli vähän samaa tautia kuin Webberillä.
Mistä lie johtunut tuo ensimmäisen kierroksen heikkous? Vuoden kisailu tauon jälkeen kun aloittaa f1:ssä missä kaikki tapahtuu nopeammin, kuin pienemmissä luokissa, voi olla osasyy. Onneksi Williamsilla taidetaan jo tietää syy auton hitauteen, eikä virheitä toisteta ensikauden autossa.Hienoa että talli näkee sinne pisteettömyyden taaksekin. Boltteri on ollut varsin hyvä aika-ajossa, mutta startit ja ekat kierrokset olleet kyllä surkeita.
Ehkäpä siitä saadaan vielä pisteitä saavuttanut suomalainen, nyt, kun 10 parasta saa pojoja.
Eipä se vika autossa ole Maldonadoa pudottanut ekalla kierroksella, kuten Boltteria. Kyllä kyseessä on ihan 'vika' kuskissa tai/ja kisainssissä.Mistä lie johtunut tuo ensimmäisen kierroksen heikkous? Vuoden kisailu tauon jälkeen kun aloittaa f1:ssä missä kaikki tapahtuu nopeammin, kuin pienemmissä luokissa, voi olla osasyy. Onneksi Williamsilla taidetaan jo tietää syy auton hitauteen, eikä virheitä toisteta ensikauden autossa.
Tarkoitit varmaankin toisinpäin?Lyömällä Massan voidaan päätellä, että Räikkönen > Massa > Bottas, koska kausi 2008.
Höpö höpö. Tämä oli hyvä uutinen Bottakselle. Jos pärjää Massalle, on se hyvä meriitti. Jos ei pärjää, on loistava tilaisuus tutkia datasta missä häviää ja sen kautta nostaa omaa tasoa.Valella ensi kaudella kova paikka. Jos Felipe ei kaadu vähintäänkin selvähköin numeroin, voidaan toiveet ainakaan vähääkään kovemmasta F1-urasta haudata. Massan maine ei ole mitenkään hirmuisen kovissa sfääreissä.
Vastahan HULK on huhujen mukaan ajanut 2 vuotta ilman palkkaa niin miksei menisi vielä kolmas Lotuksella. Ei sillä, toivon kyllä että Hülkenbergille löytyisi kunnon ajopaikka ja mielellään palkan kanssa.Ihan positiivinen fiilis tuli tuosta Massan palkkaamisesta.
Vielä kun saataisiin Maldonado huijarirahoineen ulos ykkösistä ja Hülk Lotukselle niin hyvältä näyttäisi.