Kkwcs Kyselypolli

  • Viestiketjun aloittaja DW
  • Aloituspäivämäärä

Mikä?

  • Pro-ryhmä

    Äänet: 1 9,1%
  • Semipro-ryhmä

    Äänet: 2 18,2%
  • Kolmitasoisena, sen helpoimman

    Äänet: 0 0,0%
  • Samalla kuin ennenkin ja itketään 4s./krs tappiota jälkeenpäin

    Äänet: 8 72,7%
  • Haistapa kyrpis vittu

    Äänet: 0 0,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    11
  • Äänestys suljettu. .

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Tämä on samalla testi, kun en ole näitä ennen tehnyt, joten poikamaista haparointia hommassa on.

Kuvitteellinen tilanne, tulossa Forssan karting kisa, vapaita paikkoja 24. Kelikin kaunis...vitsivitsi, ei oo. Jos olisi mahdollisuus valita kilpailunsa kahdella/kolmella eri tasolla. Minkä valitsisit?

Kilvanajo maistuisi itselle ainakin omantasoisten joukossa ja postaushommat sekä muu aktiiviisuus olisivat sivuroolissa silloin. Panttaan toki omaa vastaustani sen ajan, jotta näkisin, mikä ryhmä olisi helpoin voittaa.

Pollia tulossa
Tullia polossa
Jos tulossa
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Samalla tavalla kuin ennenkin.
Ensinnäkin pro-kuskit huonompien joukossa tasottaa sekä kelien että autotuurin osalta hommaa, ja lisäksi huonommilla on mahdollisuus edes hieman peesata radalla imussa jotta oppii hieman linjoja.
Ajat kuitenkin pistää homman oikeeseen järjestykseen lopulta kisalähtöihin.

Mitä tulee postauksiin, niin mahdollisuutta pitää uusille naamoille mielestäni antaa
(onko Forssa siihen oikea paikka kun muutenkin on täyttä niin en tiedä)
muutoin aktiivisuudesta forumilla, tai pikemminkin sen puutteesta, pitäisi ilman muuta antaa palautetta, myös vanhoille kuskeille.

Tietty jos ei haluta forumia sotkee kisajuttuihin niin sitten tietty kannattaa miettiä halutaanko erottua forumista kokonaan, esim. oma forumi ym. tyyliin joka vapauttaisi hommaa ihan eri tapaan.

Mutta omaa mutinaa & ajatusta nyt vaan tuo....
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Semipro.
Ajaisin mieluiten kisassa, jossa on mahdollisimman paljon saman taustaisia kuin itse.

Toki nykysysteemikin on ihan ok. Pitää vaan asennoitua siihen, että on tyytyväinen silloin kun edessään on vain ns. pro-tasoisia. Välillä se on kieltämättä vähän vaikeampaa.

Edit: Jos ajatusleikkiä leikitään niin jos pro-sarjalla olisi kokonaan oma pro-sarjan järkkärinsä, niin silloin siinä voisi osallistujaoikeudetkin olla vapaammat f1-forumin ulkopuolisten suhteen.. Ei tarttisi välittää amatööreistä.
 
Viimeksi muokattu:

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Semipro.
Ajaisin mieluiten kisassa, jossa on mahdollisimman paljon saman taustaisia kuin itse.

Toki nykysysteemikin on ihan ok. Pitää vaan asennoitua siihen, että on tyytyväinen silloin kun edessään on vain ns. pro-tasoisia. Välillä se on kieltämättä vähän vaikeampaa.

Edit: Jos ajatusleikkiä leikitään niin jos pro-sarjalla olisi kokonaan oma pro-sarjan järkkärinsä, niin silloin siinä voisi osallistujaoikeudetkin olla vapaammat f1-forumin ulkopuolisten suhteen.. Ei tarttisi välittää amatööreistä.
Niin, harrastesarjanahan tämä on tehty, ei minään pro-luokkana. Eikä edes semi-prona.
Jos moista kaipaa niin voinee pykätä semmosen pystyyn, eiköhän sinnekin löydy hyvä määrä väkeä :)
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Niin, harrastesarjanahan tämä on tehty, ei minään pro-luokkana. Eikä edes semi-prona.
Jos moista kaipaa niin voinee pykätä semmosen pystyyn, eiköhän sinnekin löydy hyvä määrä väkeä :)
Tää on se mikä tekee tästä vain ajatusleikkiä. Noinhan ei tule ikinä tapahtumaan ainakaan vapaaehtoisesti. :)
Edit: ellei sitten joku joka ei tähän sarjaan pääse, päättää perustaa oman sarjan.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13809
Itse oisin pro-luokan heittopussi, ja semi-prossa kärkipäätä. Mutta onhan se mukava välillä päästä ajamaan parhaita vastaan.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Tää on se mikä tekee tästä vain ajatusleikkiä. Noinhan ei tule ikinä tapahtumaan ainakaan vapaaehtoisesti. :)
Edit: ellei sitten joku joka ei tähän sarjaan pääse, päättää perustaa oman sarjan.
Joo ajatusleikkinä tuo omakin oli tarkoitettu.
Sinänsä tykkään itse tästä nykysysteemistä että niiden finaalien ansiosta sinne muodostuu hyvin äkkiä myös se pro ja semipro luokka
(esim forssan 4:ssä finaalissa)
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Täähän menikin hienosti. Otin monivalinnan ja julkisen pollin.

Hyvin toimii.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Joo ajatusleikkinä tuo omakin oli tarkoitettu.
Sinänsä tykkään itse tästä nykysysteemistä että niiden finaalien ansiosta sinne muodostuu hyvin äkkiä myös se pro ja semipro luokka
(esim forssan 4:ssä finaalissa)
Juu ja olisin varovainen tekemään mitään radikaaleja muutoksia, koska nykysysteemi kuitenkin toimii varsin hyvin, vaikka aina joku valittaakin.

Jos eri sarjoja halutaan, niin näkisin parempana sen että lasketaan eri pistetaulukoita. Ajetaan samoissa kisoissa, mutta lasketaan yleispisteet ja 'amatööri'-pisteet. Ekaan lasketaan kaikki ja jälkimmäisestä rajataan ns. prokuskit pois. Hankaluus tässä on se mihin vetää rajan kuka on pro.. Mut jos pitää sen vain pistelistana eikä ota liian vakavasti asioita?
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Juu ja olisin varovainen tekemään mitään radikaaleja muutoksia, koska nykysysteemi kuitenkin toimii varsin hyvin, vaikka aina joku valittaakin.

Jos eri sarjoja halutaan, niin näkisin parempana sen että lasketaan eri pistetaulukoita. Ajetaan samoissa kisoissa, mutta lasketaan yleispisteet ja 'amatööri'-pisteet. Ekaan lasketaan kaikki ja jälkimmäisestä rajataan ns. prokuskit pois. Hankaluus tässä on se mihin vetää rajan kuka on pro.. Mut jos pitää sen vain pistelistana eikä ota liian vakavasti asioita?
Samoilla linjoilla itsekin. Pro ja Semipro lähtöjen tekeminen erikseen nostaa järkkäreiden hommaa pelkästään, eli helpompaa olisi kikkailla sitten pistetaulukoilla jos nyt oikeesti sellaisen muutoksen haluaa.

Mun mielestä myös nykysysteemi toimii, ja on erilainen kuin muissa sarjoissa. Jos haluaa enempi pro-meininkiä niin varmasti sitäkin varten löytyy oma luokkansa muualta.
(hyvänä esimerkkinä teidän Hangon kisa jne)
 

Scyber

Well-known member
Liittynyt
7.5.2012
Viestit
284
Sijainti
Hyvinkää
Hei, mitäs jos halukkaat pistäis haamusarjan mukaan.

Eli esim. Pro, semipro tai heittopussi sarjaan pitäis ilmoittautua normien ohessa asiaankuuluviin threadeihin. Sit niiden kuskien sijoitukset normikilpailuissa pisteytettäis myös erikseen ja sarjan osan vetäjä hoitais palkinnot sille myös kauden päätteeksi.

Ja esim. Semiprosta joutuisi aina suoraan pro haamuun mikäli tulisi ykköseksi tms. Heittopussista joutuisi Semiin jos tulisi kolmen parhaan joukkoon.

Tämän lisäksi myös normi sarjatilanne pisteytys tottakai. Ja joka vuosi pari viimeistä joutuu semiprohon proosta ja semipron voittaja joutuu prohon ja heittopusseista semiprohon jne. jos kässäätte.

Haamusarjaa siis ehdotan. Kammikommikammi.


Edit. näköjään Jacques ehdottikin jo
Juu ja olisin varovainen tekemään mitään radikaaleja muutoksia, koska nykysysteemi kuitenkin toimii varsin hyvin, vaikka aina joku valittaakin.

Jos eri sarjoja halutaan, niin näkisin parempana sen että lasketaan eri pistetaulukoita. Ajetaan samoissa kisoissa, mutta lasketaan yleispisteet ja 'amatööri'-pisteet. Ekaan lasketaan kaikki ja jälkimmäisestä rajataan ns. prokuskit pois. Hankaluus tässä on se mihin vetää rajan kuka on pro.. Mut jos pitää sen vain pistelistana eikä ota liian vakavasti asioita?
Tosiaan noin mut vaikka niin et jossain kisassa ykköseksi tullu joutuu autom. prohon ja kolmen parhaan joukkoon joutuu autom. semiprohon.
 
Viimeksi muokattu:

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
En tajunnut avauspostausta, mutta se ei ole mikään uutinen.

Nykysysteemi ihan hyvä.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Pro...en enempiä perustele. Koko rahan edestä hupia.
 

Örfil

Guest
Samalla tsydeemillä kuin ennenkin. Kyllähän nuo prot, semiprot jne. ryhmitykset tulee hoideltua aika-ajoissa automaattisesti.

Tekee vaan hyvää ajella itteään nopeampien kanssa, siinä oppii aina jotain. Jos ei muuta, niin laittamaan leuan rintaan kotiin mennessä...
 
Ylös