IWE
Well-known member
- Liittynyt
- 22.6.2004
- Viestit
- 2963
Ensimmäistä kertaa liikenteessä nelivetoisella, vai olenko missannut jotain?No on siellä takana on Elfyn Evans Fiesta RRC:llä.
Ensimmäistä kertaa liikenteessä nelivetoisella, vai olenko missannut jotain?No on siellä takana on Elfyn Evans Fiesta RRC:llä.
On se tainnut N-ryhmäläisellä ajaa. Mutta kyllä Kubica ajaa erittäin hyvin, kääntelee asiaa miten päin tahansa.Ensimmäistä kertaa liikenteessä nelivetoisella, vai olenko missannut jotain?
Ei luottoa nuottiin? Taisi yrittää ajaa, mitä silmä sanoo.. pimeen rallin paikka ois tuo?Tässä vähän Kubican ohjelmaa. Rytäkässä jäähdyttimeen taisi tulla reikä
http://www.youtube.com/watch?v=jH8a0fNje2Y
Ja Kubica vissiin keskeyttänyt siirtymällä ennen yleisö-ek:ta?
Varmasti oli vauhtiakin reservissä, mutta valitteli myös nuotteja, jotka kuulemma ovat seuraaville päiville paljon paremmat. :alppu:Saa nähdä vertyykö Lappi tuosta parantamaan. Olisiko ollut hieman varovainen? Neste rallin tappotahtiin tästä on melko pitkä matka. Aika vähän on ralleja tänä vuonna ajanut.
Niin tai J-M Latvala ja Keltaiset lasitTanssikansaa viihdyttämässä tänään Mikko Hirvonen & Jäykät Jouset, liput ovelta 10€.
Sebastien Ogier ja Henkinen YlioteNiin tai J-M Latvala ja Keltaiset lasit
(Melkein kuin J.Karjalainen ja Mustat lasit)
Andreas Mikkelsen ja Mikko MarkkulaSebastien Ogier ja Henkinen Yliote
Ja nyt kun tälle tanssiorkesteri-linjalle lähdettiin niin:Sebastien Ogier ja Henkinen Yliote
Niin J-M voi vetää ässän tai jokerin voimansiirron kanssa ja laittaa alustan rasvausasentoon eli auto katolleen.Hirvonen keksii uusia ja naurettavia selityksiä jos Sordo menee kovempaa.Pelkästään rouhean pituisia pätkiä jäljellä (21,5 - 52,3km), eli siihen nähden "mitä vain" voi noilla eroilla edelleen tapahtua.
- Nykysääntöjen mukaan joudun ajamaan Ruotsin, Meksikon ja Portugalin rallin samalla voimansiirrolla. Kauden aikana saa käyttää yhden "jokerin" ja vaihtaa voimansiirtoa yhden ylimääräisen kerran. Talli ei kuitenkaan halua käyttää jokeria vielä, Latvala sanoo.
- Säädöillä, mitkä autossa nyt on, en saa ajoon rentoutta. Haluan mutkaan jarruttaessa ohjata autoa jarrulla. Nyt en oikein pysty sitä tekemään.
http://www.mtv3.fi/urheilu/ralli/uutiset.shtml/2013/04/1735066/vw-ei-anna-latvalan-kayttaa-jokeria
- Olemme pienissä ongelmissa luokitusten kanssa. Volkkari pystyi suunnittelemaan täysin uuden auton, ja meilläkin on insinööreillä paljon ideoita, joilla auto saataisiin paremmaksi, mutta vasta ensi vuonna saadaan uusi auto pihalle. Sääntöjen mukaan pitää ajaa kolme vuotta samalla autolla ja me mennään nyt viimeistä kautta ja Volkkari ensimmäistä kautta. Meillä voi olla pieniä ongelmia, jos ei pienillä konsteilla löydetä vauhtia. Katsotaan, mitä saadaan aikaiseksi, Hirvonen sanoi.
http://www.mtv3.fi/urheilu/ralli/uutiset.shtml/2013/03/1727598/hirvonen-paljastaa-citroen-pienissa-ongelmissa
Mukavahan näitä kuskien (menestyvien, ja vaikeuksissa painivien) kommentteja ja tuloksia on seurata. Rallissa ja radalla.Normaalikuviohan on se, että testien jälkeen kehutaan kuinka nyt löytyi hyvät säädöt ja hyvä luotto autoon. Sitten ekana päivänä todetaan, että säädöt on pielessä, mutta seuraavan päivänä on taas mahtisäädöt. Sitten toisena päivänä huomataan, että säädöt meni ihan puihin. Kolmantena päivänä säädöt on sitten yllättäen kohdillaan kun voittaja (Seb) jo jarruttelee.
Kisan jälkeen ollaan varmoja, että seuraavassa kisassa on sitten hyvät säädöt, mutta homma palaa kohtaan 1.