Semisti totta. Ennemmin toi selittää mun Ferraripuutteen.Aina löytyy selityksiä nelivedottomalle Audille, mutta todellinen syy on allaolevan puute:
Semisti totta. Ennemmin toi selittää mun Ferraripuutteen.Aina löytyy selityksiä nelivedottomalle Audille, mutta todellinen syy on allaolevan puute:
Juu, tuskinpa siinä A4:ia enää katseltaisiin kun kunnolla olisi massia.Semisti totta. Ennemmin toi selittää mun Ferraripuutteen.
Mulla on! :ahem:Vaikka mulla onkin ihan säälittävän pienet kusivehkeet, niin ei niin pienet ettäkö nelivetoa tarvitsisin.
Onko A4 jollain tapaa Passattia parempi valinta ellei neliveto? Makuasioistahan ei voi kiistellä, sillä volkkarin ulkonäkö on tyylikkäämpi.Juu, tuskinpa siinä A4:ia enää katseltaisiin kun kunnolla olisi massia.
A4:stä Passattiin hiljan vaihtanut totesi, että Volkkarissa "kaikki on laadultaan pykälän verran huonompaa."Onko A4 jollain tapaa Passattia parempi valinta ellei neliveto? Makuasioistahan ei voi kiistellä, sillä volkkarin ulkonäkö on tyylikkäämpi.
Etköhän olisi kaikkine Ferrareinesi liikenneympyrän keskipylväässä tai vastaavassa maamerkissä alta aikayksikön.Kilpailukyikyinen Ferrari olis ihan kiva. Olisin varmaan lähimmässä liikenneympyrässä kahva edellä seuraavat tunnit.
Volkkarissa on yks ympyrä ja Audissa neljä. Case closed.Onko A4 jollain tapaa Passattia parempi valinta ellei neliveto? Makuasioistahan ei voi kiistellä, sillä volkkarin ulkonäkö on tyylikkäämpi.
Juuh, kauppiaita ei paljon kiinnosta vaihtoautot. Viimisimmän vaihdon yhteydessä heppu ei edes avannut vanhan auton ovea, pikaisesti kiersi vaan auton ympäri ja tarjosi paskan summan.Kiitos!
Taloudellisesti järkevintä kai olisi ostaa vuoden tai kahden ikäinen auto, mutta näin siinä vaan taas kävi. Todennäköisesti kiroan sitten joskus seuraavaa autoa ostaessani, kun huomaan, ettei vanhasta saa kuin korkeintaan pahan mielen sekä autokauppiaan säälivän katseen.
Aha. No täällä ne testaa sen vanhan auton, minkä jälkeen ne tarjoaa samaisen paskan summan. Se vaihtoauton perushinta määräytyy suoraan EuroTax-hinnaston mukaan, mutta siitä sitten tiputetaan pois kaikki korjauskustannukset eli esim. kaikki naarmut ja lommot ja vastaavat ja mahdollisesti myös yksi huoltomaksu jos viimeisestä huollosta on liikaa aikaa. Tipahtaa aika äkkiä auton arvo semmoseksi että jäät pohtimaan olisko fiksumpaa jättää kersoille leikkikaluksi :doubtful:Juuh, kauppiaita ei paljon kiinnosta vaihtoautot. Viimisimmän vaihdon yhteydessä heppu ei edes avannut vanhan auton ovea, pikaisesti kiersi vaan auton ympäri ja tarjosi paskan summan.
Onko A4 jollain tapaa Passattia parempi valinta ellei neliveto? Makuasioistahan ei voi kiistellä, sillä volkkarin ulkonäkö on tyylikkäämpi.
A4 on myös pykälän verran kalliimpi kuin paskatti ja "loogisesti" myös ahtaampi.A4:stä Passattiin hiljan vaihtanut totesi, että Volkkarissa "kaikki on laadultaan pykälän verran huonompaa."
Kysyin, että onko seuraava auto Volkkari kuitenkin.
"Ei!"
Tuosta syystä oli tuo mainitsemani kaveri tuohon vaihtoon päätynyt. Kyseessä on leasing-auto, ja Passatkin on kuukautta kohden kallis. A6:n hinta olisikin jo ollut posketon.A4 on myös pykälän verran kalliimpi kuin paskatti ja "loogisesti" myös ahtaampi.
Tämä. Ei muakaan kiinnosta ruveta tinkaamaan ja tappelemaan kotipihalla. Vakuutus ja rekisteröintirumbakin sujuu paljon helpommin kun vaan ruuvaa vanhat rekkarit uuteen autoon.Huomattavasti suuremman summan sais, jos myis sen suoraan jollekulle, mutta mua ei yksinkertaisesti huvita ryhtyä moiseen. Siitäkin omat vaivansa, pahimmassa tapauksessa on sitten kaksi autoa, jotka tarttis olla kumpikin vakuutuksessa.
Kotonakotona on pihasta lähdön jälkeen sen verran jyrkkä mäki, että ihan perus vettä jään päällä -keli riittää torppaamaan mm. takavetoisella autolla mäkeennousuyritykset. Juuri ennen mäkeä on lähes 90-asteen mutka, joten vauhtia ei paljoa pysty keräämään.Kyllä ne on yhden sirkkelisahurin käden sormien lukumäärä, milloin olisin kaivannut nelivetoista henkilöautoa taajama- ja maantieolosuhteissa. En edes maaseudulla olisi tarvinnut. Jos metsäautotiellä on liikaa lunta, ei matalaa henkilöautoa neliveto pelasta juuttumasta. Pitäisi olla korkeampi maasturi sitten.
Koskaan ei ole kadulla ollut niin paljon lunta aamulla, etteikö siitä perusetuvetoperhekinnerillä olisi päässyt. Kuskin noloutta on, jos olisi tarvinnut.
Minulla ei ole nelivetoautoa enkä voi suositella kenellekään.
Nytkö ne kusivehkeet onkin sitten liian pienet?No voi vittu. Jääkööt Audi autokauppiaalle sitte.
Eiku tajusin että ysikasi 1.2 Ibizahan ajaa saman asian koska seki on etuveto.Nytkö ne kusivehkeet onkin sitten liian pienet?
No tämä nyt olkoon säännön vahvistava poikkeus.Kotonakotona on pihasta lähdön jälkeen sen verran jyrkkä mäki, että ihan perus vettä jään päällä -keli riittää torppaamaan mm. takavetoisella autolla mäkeennousuyritykset. Juuri ennen mäkeä on lähes 90-asteen mutka, joten vauhtia ei paljoa pysty keräämään.
Etuvedolla pääsee usein parhaiten peruuttamalla ylös, vain silloin vetävillä pyörillä tarpeeksi painoa.
Nelivedolla voi vaikka pysähtyä keskelle mäkeä ja lähteä uudelleen liikkeelle ihan normikiihdytyksellä kohti mäen huippua.
Ja kyseessä on ihan kunnan ylläpitämä asutusalueen yhdystie. Leveyttä piisaa, mutta se ei auta.