Muutoksia muutoksia
-Talleille kolmannet autot perjantain harkkoihin halutessaan, jotta nuoret kuskit saavat enemmän ajoaikaa, tai sitten muutama lisätalli mukaan.
-23-25 kisaa per kausi.
-Kaikki uudet radat pois.
-FIA:n ratojen luokittelu systeemi roskakoriin, kisa voidaan järjestää saman tien, kunhan rata, katsomot ja varikkotilat ovat kunnossa.
-Vanhoja ratoja enemmän kalenteriin, Red Bull Ring, Imola, Magny-Cours, Autodromo Hermanos Rodriguez, Brands Hatch ja Donington vuorovuosin, Kyalami muutamia mainitakseni.
-Hockenheim ja Nyrre joka vuosi kalenteriin, kuten myös Monza ja Imola.
-Yhdysvalloissa kaksi kisaa, joukosta Laguna Seca, Road America, Road Atlanta sekä Watkins Glen.
-Brasiliaan toinen kilpailu, tai sitten Argentiinaan vaikka Autódromo Termas de Río Hondolle.
-Joka vuosi yksi kilpailu, jonka pitopaikka vaihtelee vuosittain (vaikkapa viisi rataa ja siitä vuoro vuosittain).
-Budjettikatto (rahasumman päättää FIA) ja vapaammat säännöt (aerodynamiikka), rahankäytön talli päättää itse.
-Rahanjako uusiksi.
-Teräsjarrut.
-Moottorin koon tallit saavat päättää itse.
-Muutama rengastoimittaja lisää.
-Aika-ajo renkaat takaisin, sekä aika-ajo tyhjillä tankeilla.
-Aika-ajot ajetaan optimaalisillä säädöillä, autolle saa yön aikana tehdä muutoksia aika-ajo säädöistä, kisasäätöihin.
-Monsuunirenkaat takaisin, jotta kisoja ei sateella keskeytettäisi niin helposti.
-Mahdollisten lisätallien tulemisen johdosta, pisteytys Motogp:n malliin.
-DRS heti pois, jos käy ilmi että vapaammilla säännöillä ohittamisesta tulisi helpompaa.
-Välitankkaukset takaisin.
-Vara-autot takaisin.
-Ratojen asvaltti turva-alueet tarkempaan syyniin (turhista paikoista asvaltti pois ja hiekka/nurmi yhdistelmä).
-Kisan jälkeen maanantaina ja tiistaina muutaman kerran kaudessa testit, joissa saa ajattaa myös kisakuskeja, ratoina voisivat toimia vaikka Silverstone, Monza, ja Barcelona.
-One-shot qualifying, tai sitten vaikka tunnin aika-ajot ja kaikki saa ajaa tietyn määrän kierroksia.
Näillä varmaan päästäisiin pitkälle :alppu: