Xjazz
Well-known member
- Liittynyt
- 11.2.2011
- Viestit
- 110
Aika harva on ottanut kantaa teräslevyjarru kommentteihin. Miksi näin?
Jos, F1:n pitää ottaa kantaa siviiliautoiluun, niin tässähän olisi selkeä kohta, vaiko onko joku sitä mieltä, että hiilikuitujarrulevyt ovat arki-autoilun arkipäivää?
Teräslevyjarrun aikana jarrut tuppasivat 'hyytymään' liian kovan jarrutuksen myötä, jolloin tuli pitkäksi vetoja hiekalle, vai oliko nyt soralle, eiku sepelille, eiku...
Jos kuskit joutuisivat erityisesti mutka yhdistelmissä ottamaan kantaa jarruvoiman säänöstelyyn, niin nähtäisiin enemmän tilanteita, jossa eri tyylin kuskit hakevat toisten kuskien tyylien heikkouksia kyseisessä mutkassa ja/tai yhdistelmissä.
Lisäksi olisiko teräslevyjarrut terveellisempi vaihtoehto myös mekaanikoille, kuskeille, ratahenkilökunalle ja radan vieressä oleville katselijiolle...
Jos, F1:n pitää ottaa kantaa siviiliautoiluun, niin tässähän olisi selkeä kohta, vaiko onko joku sitä mieltä, että hiilikuitujarrulevyt ovat arki-autoilun arkipäivää?
Teräslevyjarrun aikana jarrut tuppasivat 'hyytymään' liian kovan jarrutuksen myötä, jolloin tuli pitkäksi vetoja hiekalle, vai oliko nyt soralle, eiku sepelille, eiku...
Jos kuskit joutuisivat erityisesti mutka yhdistelmissä ottamaan kantaa jarruvoiman säänöstelyyn, niin nähtäisiin enemmän tilanteita, jossa eri tyylin kuskit hakevat toisten kuskien tyylien heikkouksia kyseisessä mutkassa ja/tai yhdistelmissä.
Lisäksi olisiko teräslevyjarrut terveellisempi vaihtoehto myös mekaanikoille, kuskeille, ratahenkilökunalle ja radan vieressä oleville katselijiolle...