No, en tiedä onko tuuripeli oikea sana kuvaamaan Hulkenbergin otteita. Mies on ollut viidesti pisteillä siinä missä Gutierrez ollut kerran jopa yhdestoista.Gutierrezin osalta tämä kausi saattoi olla liian nopea tuleminen kuninkuusluokkaan ja jos Hülkenbergin huippuotteet tuuripelillä jatkuvat niin sen jälkeen Gutierrez on todella suurissa vaikeuksissa joutua mediapelin uhriksi. Joka tapauksessa Gutierrez on suoriutunut olosuhteisiin nähden ainakin tyydyttävästi.
Ja onhan kaverilla vielä vähän ikääkin ja aikaa oppia paremmaksi. Toisaalta taas mikäli sponsorit hylkäävät niin lopputulos on sitten varsin kylmä ainakin näin alustavasti. Gutierreziä ei tunnuta median osalta juuri arvostettavan muualla kuin kotimaassa ja Espanjan lehdissä.
Kyllähän sen tiesi, kun asia julkaistiin faktana useammassakin uutislähteessä.Ja mitä vielä Kimin Ferrari-sopimukseen tulee niin jotenkin vain sunnuntain kilpailun jälkeen tiesi, että keskiviikkona tulee sopimus julki.
Eiköhän McLaren ole tarjonnut Massalle testikuskin paikkaa. Olisi heille hyvä tietoresurssi Ferrarin suuntaan.Muualta poimittua: Felipe Massa says he won't help Alonso in the next 7 races
Massan mukaan neuvottelut Lotuksen kanssa ovat menneet "hyvin" ja yllätyskorttina hän paljastaa myös sen, että McLarenilta on kyselty hänen peräänsä. Minä olen edelleen sitä mieltä, ettei Massalla ole jakoa Williamsia parempaan talliin ja ajatuskin muusta puistattaa... Kuvittelin McLarenin olevan Räikkösen tai Alonson perässä, joten jos sinne palkattaisiinkin Felipe Massa, niin olisin todella pettynyt.
Mielestäni Massan mahdollisuudet on ainoastaan noissa keskitason talleissa. Jämätallit eivät hänen kokemuksestaan hyödy ja ottaisivat mieluummin rahakuskin. Massa Lotuksella voisi olla kiinnostava vaihtoehto jos hänkin tekisi "Frentzenit tai Räikköset" rennommassa ilmapiirissä ilman paineita.Muualta poimittua: Felipe Massa says he won't help Alonso in the next 7 races
Massan mukaan neuvottelut Lotuksen kanssa ovat menneet "hyvin" ja yllätyskorttina hän paljastaa myös sen, että McLarenilta on kyselty hänen peräänsä. Minä olen edelleen sitä mieltä, ettei Massalla ole jakoa Williamsia parempaan talliin ja ajatuskin muusta puistattaa... Kuvittelin McLarenin olevan Räikkösen tai Alonson perässä, joten jos sinne palkattaisiinkin Felipe Massa, niin olisin todella pettynyt.
Vain Buttonin paikka on vahvistamatta, mutta tosiaan eihän Jensonin korvaamisessa Massalla järkeä ole, jos Jenson haluaa jatkaa.Eikös Perezin sopimus pitäny olla monivuotinen? En usko että niin tyhmiä ovat Mclarenilla että olisivat Buttonia korvaamassa Massalla.
Jep. Lisäksi tuskin me forumistit ollaan ainuita, joiden mielestä siellä voisi olla piilossa olevaa potentiaalia, joka voisi vapautua eri olosuhteissa. Tiedä tuota. Ainahan on mahdollisuus, että Nyky-Massa on vain yksinkertaisesti ihan lapanen.Jos ei halua, tilanne on sama kuin Lotuksella: Massa on (ylivoimaisesti) kokenein ja menestynein tarjolla oleva kuski. Juu, viimeaikaiset näytöt eivät toki ole olleet samaa luokkaa.
Lotukselle sopeis Hülkenberg-Massa kaksikko, nopeutta ja kokemusta.Vain Buttonin paikka on vahvistamatta, mutta tosiaan eihän Jensonin korvaamisessa Massalla järkeä ole, jos Jenson haluaa jatkaa.
Jos ei halua, tilanne on sama kuin Lotuksella: Massa on (ylivoimaisesti) kokenein ja menestynein tarjolla oleva kuski. Juu, viimeaikaiset näytöt eivät toki ole olleet samaa luokkaa.
Sopis ja sopis mutta ei ne Romainista luovu.Lotukselle sopeis Hülkenberg-Massa kaksikko, nopeutta ja kokemusta.
Ajattele itse Maldonado-Grosjean kaksikkoa...ajatelkaa Perez-Maldonado parivaljakkoa...)
Varmaan näyttää juu Alonsoa nuoremmalta, muttei ihan oleVoihan Massa periaatteessa Lotusille päästäkin. Massalla kuitenkaan ei ole ikää mitenkään aivan liian paljon. Mies itse asiassa on nuorempi kuin Alonso tai Räikkönen...
Se onkin menoa. Jostain Hülkenbergistä moisen voisi vielä ehkä tehdäkin onnistuneesti, mutta Grosjeanin näytöt ei kelpaa edes huumoritallin huumorin aiheeksi. Tuoko Grosjean liikaa rahaa? Luulisi olevan miinuksella koko ajalta kun ottaa korjauskustannukset huomioon.Grosjean on todennäköisesti jäämässä talliin ensi kaudeksi ilman mitään erityisiä ihmeitä ja hänestä saatetaankin leipoa tiimin seuraava johtava kuljettaja.
No jokatapauksessa kaikki on siinä iässä millon Schumi oli parhaimmillaan about tai ainakin kahmi kaikki Ferrari-mestaruudet yli kolmekymppisenä. :alppu: Jos tuo nyt mikään vertaus on niin mutta kertoo että hyvin aikaa vielä pärjätä Felipe-babyllä.Varmaan näyttää juu Alonsoa nuoremmalta, muttei ihan ole
Ne korjauskustannukset eivät ole niin suuria kuin maikkarin selostajat antavat ymmärtää. Kun osan hintaan (esimerkiksi etusiipi) on laskettu suunnittelukustannukset, niin se on varsin suuri. Kuitenkaan osan valmistuskustannukset eivät ole samaa luokkaa.Tuoko Grosjean liikaa rahaa? Luulisi olevan miinuksella koko ajalta kun ottaa korjauskustannukset huomioon.
.