Näin luki oululaisen kampaamon ikkunassa. Toki siinä oli erilaisia kampaamotason tuotemerkkejäkin ja firman nimi, mutta rupesin fundeeramaan, mitä kaikkea voi mainostaa/markkinoida pelkällä hinnalla.
Tai ajatellaan nykyisiä tv-mainoksia, jossa tuotteesta ei kerrottaisi mitään muuta kuin että se on edullinen.
"Ei käy lompakon päälle kun ajat Mercedes Benzillä"
"Naurettavan halpaa tämä HK:n sininen"
"Pikkurahalla If-vahinkovakuutus"
"Pihin miehen vaihtoehto: Lammin kivitalo"
"Siinä ei rahaa pala, kun käytät Bizz-bunnin aurinkorasvaa"
"Halvalla saa Makitan"
Itse kertoisin mielummin jotain tuotteen ominaisuuksista tai laadusta kuin halvasta hinnasta pelkästään. Vai vaikuttaako halpa hinta aina ostopäätökseen? Itsellä ainakin tulee useasti ostettua käyttötavaroissa 'ei se halvin tuote'. Toki aikoinaan esim. käsityökaluissa tuli niin tehtyä, mutta aika nopeasti tullut sitten ostettua se kalliimpi ja laadukkaampi merkki/tuote.
Tai ajatellaan nykyisiä tv-mainoksia, jossa tuotteesta ei kerrottaisi mitään muuta kuin että se on edullinen.
"Ei käy lompakon päälle kun ajat Mercedes Benzillä"
"Naurettavan halpaa tämä HK:n sininen"
"Pikkurahalla If-vahinkovakuutus"
"Pihin miehen vaihtoehto: Lammin kivitalo"
"Siinä ei rahaa pala, kun käytät Bizz-bunnin aurinkorasvaa"
"Halvalla saa Makitan"
Itse kertoisin mielummin jotain tuotteen ominaisuuksista tai laadusta kuin halvasta hinnasta pelkästään. Vai vaikuttaako halpa hinta aina ostopäätökseen? Itsellä ainakin tulee useasti ostettua käyttötavaroissa 'ei se halvin tuote'. Toki aikoinaan esim. käsityökaluissa tuli niin tehtyä, mutta aika nopeasti tullut sitten ostettua se kalliimpi ja laadukkaampi merkki/tuote.