Powered by BMW
Well-known member
- Liittynyt
- 9.10.2004
- Viestit
- 859
AA
#7 kovin liukasta oli ja en oikein päässyt kartingin makuun kun mutkat meni driftaten. Tiesin ettei aika kummoinen ole kun muut lappasi ohi. Varikolla kuulin ettei aikoja edes tullut -ok, uudestaan sitten.
AA2
Nyt oli vain vähän aikaa ja kierros piti saada nopeasti kasaan, renkaat yhä kylmät ja vaikeaa oli. Kun rata alkoi kostua ja oletin ajan loppuvan niin kurvasin jo varikolle kun ajattelin ettei ajat enään tästä parane. Menin kuitenkin vielä radalle ja yllätykseni rata kuivui hyvin nopeasti. Aika ajon lopulla akselin kiinnike hajosi ja auton jarrut ja ohjaus samalla lamaantui 4 mutkassa. Sain käänettyä vain oikealle ja päädyinkin sitten rengaspinoja väistellen varikolle. Akselin kiinnike oli kuulemma hajonnut jo pääsuoran jälkeisessä 2 mutkassa.
D-finaali:
Lähtökiihdytyksessä olis päässyt jo ohi mutta malttia tavittiin ohituskiellon takia. Heti kävi selväksi, että #80 on aivan eri auto ja tällähän voi todella kisata muita vastaan. Yllätykseksi se oili erittäin nopea ja pian olin jo kärjessä. En tiennyt tässä vaiheessa vielä #4 ylivomaa, joten en osannut pelätä sitä takaa ja hyvä niin että keskittyi vaan omaan ajoon.
C-Finaali:
Huomio kiinnittyi penkin omituiseen asentoon, kun vasemmalla puolella ei ollut juurikaan tukea ja sieltä törrötti jokin metallikappale. Ensimmäisellä kierroksella onnistuin spinnaamaan #3 mutkaan, kun ei sitten tullut lämppärillä oikein jarruja testattua. #4:n ylivoma näkyi etenkin mutkien ulostulossa, esim.T3 ja T6 osoittautui hyviksi ohituspaikoiksi. Erästä muodostui jälleen ohituskarnevaali, mutta kivaahan se on vaikka nopeampi auto alla. Raceri oli jälleen hankalin ohitettava, mutta pitäähän sitä aina jotain vääntöä olla Maalissa sitten huomasin penkin kiinnikkeiden irronnen ja metallikappaleen ottavan vartaloon kiinni. Auto saatiin kuitenkin paikattua B-finaalia varten.
B-finaali:
Nyt oli tuttu auto alla ja ohituspaikat tuoreessa muistissa, joten samalla flowlla jatkettiin. Tuntui että ajoi LMP luokan autolla ja muilla olisi GTE / Le Mans. CM onnistuin ohittamaan sisäkautta kun hänellä oli oma ohituskesken. PP kanssa oli muutaman mutkan verran vääntöä, mutta T6 ulostulossa #4 oli ylivoimainen. Tästä PP tais mainita ettei jäänyt tilaa tarpeeksi mutta tarkoititko tuota #7, #8 vai mitä kohtaa? Lopulta ohitus taisi tapahtua varikkomutkassa ja siinä oli kyllä tilaa kun sulla meni jarrutus pitkäksi? Maalissa jälleen 1. ja mahtava fiilis nousta D-finaalista A:han.
A-finaali:
Jos tähän olisi tullut #4 niin kaikki mahdollisuudet olisi ollut palkintopallille. #270 matkaan ja sekin oli hyvä auto, mutta ei mikään #4 kaltainen. Ajoa kesti yksi mutka kunnes saavuttiin tokaan jarrutuskohtaan. Jarrut eivät toimineet ollenkaan ja suunta oli kohti Andyä. Kolari oli hyvin lähellä, mutta sain väistettyä nurmikon kautta. Varikolle ihmettelemään ja eihän auto tosiaan pysähtynyt edes kävelyvauhdista. Muut meni jo muutaman kierroksen ohi mutta halusin kuitenkin mennä ajelemaan. Saavutin Wope junaa, mutta kierrokset loppui harmillisesti kesken. Olishan siinä ollut ihmettelemistä jos olisin ohittanut -4 kierrosta jääneenä.
Hieno päivä kaiken kaikkiaan: paljon ajoa, ohituksia ja muuttama vaaratilanne auton rikkoutumisen myötä. Onni ei kestänyt loppuun saakka. Toisaalta jos olis tullut #4 aika-ajoon, niin en olisi kiertänyt D-finaalin kautta. Nyt sain kuitenkin ajaa koko rahalla: 4 finaalia ja 2 aika-ajoa.
Onnittelut kärkikolmikolle ja järkkäreille, jotka tekivät erinomaisella asenteella töitä, vaikka kaikenlaista pientä haastettä päivälle osui.
#7 kovin liukasta oli ja en oikein päässyt kartingin makuun kun mutkat meni driftaten. Tiesin ettei aika kummoinen ole kun muut lappasi ohi. Varikolla kuulin ettei aikoja edes tullut -ok, uudestaan sitten.
AA2
Nyt oli vain vähän aikaa ja kierros piti saada nopeasti kasaan, renkaat yhä kylmät ja vaikeaa oli. Kun rata alkoi kostua ja oletin ajan loppuvan niin kurvasin jo varikolle kun ajattelin ettei ajat enään tästä parane. Menin kuitenkin vielä radalle ja yllätykseni rata kuivui hyvin nopeasti. Aika ajon lopulla akselin kiinnike hajosi ja auton jarrut ja ohjaus samalla lamaantui 4 mutkassa. Sain käänettyä vain oikealle ja päädyinkin sitten rengaspinoja väistellen varikolle. Akselin kiinnike oli kuulemma hajonnut jo pääsuoran jälkeisessä 2 mutkassa.
D-finaali:
Lähtökiihdytyksessä olis päässyt jo ohi mutta malttia tavittiin ohituskiellon takia. Heti kävi selväksi, että #80 on aivan eri auto ja tällähän voi todella kisata muita vastaan. Yllätykseksi se oili erittäin nopea ja pian olin jo kärjessä. En tiennyt tässä vaiheessa vielä #4 ylivomaa, joten en osannut pelätä sitä takaa ja hyvä niin että keskittyi vaan omaan ajoon.
C-Finaali:
Huomio kiinnittyi penkin omituiseen asentoon, kun vasemmalla puolella ei ollut juurikaan tukea ja sieltä törrötti jokin metallikappale. Ensimmäisellä kierroksella onnistuin spinnaamaan #3 mutkaan, kun ei sitten tullut lämppärillä oikein jarruja testattua. #4:n ylivoma näkyi etenkin mutkien ulostulossa, esim.T3 ja T6 osoittautui hyviksi ohituspaikoiksi. Erästä muodostui jälleen ohituskarnevaali, mutta kivaahan se on vaikka nopeampi auto alla. Raceri oli jälleen hankalin ohitettava, mutta pitäähän sitä aina jotain vääntöä olla Maalissa sitten huomasin penkin kiinnikkeiden irronnen ja metallikappaleen ottavan vartaloon kiinni. Auto saatiin kuitenkin paikattua B-finaalia varten.
B-finaali:
Nyt oli tuttu auto alla ja ohituspaikat tuoreessa muistissa, joten samalla flowlla jatkettiin. Tuntui että ajoi LMP luokan autolla ja muilla olisi GTE / Le Mans. CM onnistuin ohittamaan sisäkautta kun hänellä oli oma ohituskesken. PP kanssa oli muutaman mutkan verran vääntöä, mutta T6 ulostulossa #4 oli ylivoimainen. Tästä PP tais mainita ettei jäänyt tilaa tarpeeksi mutta tarkoititko tuota #7, #8 vai mitä kohtaa? Lopulta ohitus taisi tapahtua varikkomutkassa ja siinä oli kyllä tilaa kun sulla meni jarrutus pitkäksi? Maalissa jälleen 1. ja mahtava fiilis nousta D-finaalista A:han.
A-finaali:
Jos tähän olisi tullut #4 niin kaikki mahdollisuudet olisi ollut palkintopallille. #270 matkaan ja sekin oli hyvä auto, mutta ei mikään #4 kaltainen. Ajoa kesti yksi mutka kunnes saavuttiin tokaan jarrutuskohtaan. Jarrut eivät toimineet ollenkaan ja suunta oli kohti Andyä. Kolari oli hyvin lähellä, mutta sain väistettyä nurmikon kautta. Varikolle ihmettelemään ja eihän auto tosiaan pysähtynyt edes kävelyvauhdista. Muut meni jo muutaman kierroksen ohi mutta halusin kuitenkin mennä ajelemaan. Saavutin Wope junaa, mutta kierrokset loppui harmillisesti kesken. Olishan siinä ollut ihmettelemistä jos olisin ohittanut -4 kierrosta jääneenä.
Hieno päivä kaiken kaikkiaan: paljon ajoa, ohituksia ja muuttama vaaratilanne auton rikkoutumisen myötä. Onni ei kestänyt loppuun saakka. Toisaalta jos olis tullut #4 aika-ajoon, niin en olisi kiertänyt D-finaalin kautta. Nyt sain kuitenkin ajaa koko rahalla: 4 finaalia ja 2 aika-ajoa.
Onnittelut kärkikolmikolle ja järkkäreille, jotka tekivät erinomaisella asenteella töitä, vaikka kaikenlaista pientä haastettä päivälle osui.
Viimeksi muokattu: