Powered by BMW
Well-known member
- Liittynyt
- 9.10.2004
- Viestit
- 860
tupla
Ulkorata vuokrakartingit pitäisi kieltää.
Sikäli ikävä että tuollainen yksittäinen tapaus sattui tuohon niin muuten loistavaan kilpaamiseen, molemmat antoi toiselle tietä varmaan yhteensä kymmenen kertaa että pysytään molemmat radalla, pienesti osui eri kohdat yhteen kun ajettiin rintarinnan mutta sekin kertoi vaan ilmeisesti siitä että periksi ei anna kumpikaan.Olihan hauska vääntää Wopen kanssa b-finaalin voitosta. Kaikkeni yritin, mutta se ei tällä kertaa riittänyt. Kisa oli rehtiä ja reilua ja jäi kyllä hyvä maku kisasta vaikka Wope vei voiton. Hienosti pystyi haastamaan nro 1:llä. Itsellä oli suoravauhti parempi ja se olisi pitänyt pystyä hyödyntämään mutta ei näköjään tällä kertaa.. Vähän ennen loppua olinkin jo tulossa ohi kun pystyin pitämään itseni ulkokautta rinnalla, mutta wope ei sitä huomannut ja tuloksena pieni osuma. Racing accident kuitenkin ja oli aikaisemmin antanut tilaa sen tarvittavan, joten Wopelle ansaittu voitto.
Itse en ole ikinä tuohon (settisi lopussa) juttuun käytännössä juuri uskonutkaan että tapahtuisi... Mutta onhan se periaatteessa mahdollista, ja ainakin viimeisen aika-ajoryhmän aikoihin voisi kai vielä arpoa autot lähtöruutuihin. Se on totta, että niistä kiinnostuu helposti jos nähtävissä jo hyvissä ajoin ennen ekaakin kisalähtöä. Tähän asti se on vaan ollut arvontaduolle helpompaa pyrkiä hoitamaan kaikki autojärjestykset kerralla ennen ajojen alkua.(erityis)Kiitos järkkärille että pitää maltin ja kaiken kasassa kisasta toiseen, kuskit voidaan miettiä joskus omalle kohdalle tuotakin tilannetta. Ehdottaisin myös tutkimusta siihen että löytyykö keinoa arpoa kisa-autot vasta viimeisen aika-ajolähdön jälkeen tai että ne ratkeaisi vasta sitten! Nyt herää väkisinkin mielenkiinto ajaa tiettyyn ruutuun aika-ajoissa paremman auton turvin vaikka se aika mahdottomalta kuulostaakin, niin pyörii silti takaraivossa =)
Oma ehdotus olisi:Ehdottaisin myös tutkimusta siihen että löytyykö keinoa arpoa kisa-autot vasta viimeisen aika-ajolähdön jälkeen tai että ne ratkeaisi vasta sitten!
Mulla alkaa olemaan pää melko pyörällä ainakinOma ehdotus olisi:
arvotaan autot ennen kisaa kuten nytkin, mutta arvotaan autot joka settiin ettei mennä samoilla joka osiossa.
Lisäksi pidetään autonumerot pois kuskien tiedosta ennen ko. erien alkamista.
Tämän voisi tehdä kolmella eri paperilla, järkkäri vaan "julkistaa" seuraavan erien autot sitten hetkeä ennen, esim viim. a-a ryhmän jälkeen, ennen finaalien alkua.
Ei tuota juurikaan lisää tekemistä järkkärille kuitenkaan ja asia sitten loppuun asti yllärinä kuskille...
Mielestäni on reilumpaa tietää mikä auto on tulossa, esimerkki: Lavinnon kisassa kuulin Nastylta minkälainen lotja oli tulossa alle, auto oli sillä aikaa radalla ja ennen omaa ajovuoroani kävin kysymässä että olisko mahdollista vaihtaa eteen tuoreempi sarja kumeja. Sillä auto parani hieman.Lisäksi pidetään autonumerot pois kuskien tiedosta ennen ko. erien alkamista.
Tämän voisi tehdä kolmella eri paperilla, järkkäri vaan "julkistaa" seuraavan erien autot sitten hetkeä ennen, esim viim. a-a ryhmän jälkeen, ennen finaalien alkua.
Myllypurossa ei olisi tämä mahdollinen, kuten ei mikään muukaan, ikinä, koskaan. Ajakaa saatana!Onhan toi iha mahdoton kuvio
Se olikin vaan ehdotus ja kysymysmerkki oli perässä että onko keinoa, nykysysteemi toimii kyllä hyvin ja kaikki on tietosia aina millä ajaa jne.
Semmoisen autojen sekoituslaitteen voisi kehittää ja piilottaa numerot kokonaa. Sekottaisi autot kuin korttipakan ja sitten ukot autoihin.Mielestäni on reilumpaa tietää mikä auto on tulossa, esimerkki: Lavinnon kisassa kuulin Nastylta minkälainen lotja oli tulossa alle, auto oli sillä aikaa radalla ja ennen omaa ajovuoroani kävin kysymässä että olisko mahdollista vaihtaa eteen tuoreempi sarja kumeja. Sillä auto parani hieman.
Jos en olisi tiennyt tulevaa autoa, sitä ei olisi korjattu. Pelkään että se pätisi muidenkin autopalautteeseen. Kun tietää oman autonsa, voi ainakin itse mennä ajoissa tarkistamaan että onko renkaissa ilmaa, ei mitään näkyvää vaurioita jne.
Ei, kaikenlaiseen osaa moni olla oma-aloitteinenkin, ja apuja löytyy helposti esim. arvontoihin. Ja mielestäni koko hallitus tarvittaessa kommunikoi hyvin keskenään ja tekee kaikenlaista tarvittavaa jne.Onko muuten kisatapahtumassa koko hoito aina Cmoneyn harteilla nykyään?
Mutta Scyberiä ei saa päästää arpomaan ihan heti uudestaanEi, kaikenlaiseen osaa moni olla oma-aloitteinenkin, ja apuja löytyy helposti esim. arvontoihin. Ja mielestäni koko hallitus tarvittaessa kommunikoi hyvin keskenään ja tekee kaikenlaista tarvittavaa jne.
Noo Scyber oli kuskilistalla toisena, ja nostamansa toinen lappu lippalakista oli semmoinen läppälappu numeroiden 1-7 joukossa kahdeksantena. Scyberi voi kertoa mitä siinä oliMutta Scyberiä ei saa päästää arpomaan ihan heti uudestaan