Audi_sport_UK
Well-known member
- Liittynyt
- 28.2.2010
- Viestit
- 1754
Tässä on mielenkiintoinen artikkeli, jossa tuota Fabia WRC:tä ruoditaan:Eikä kyllä oikein väläytellyt koskaan kyseisen teamin autojen vauhdit. McRae nyt joskus oli lähellä palkintosijaa, mutta sitten huollossa sössittiin jotain. (miten olisi muistikuvat siitä että jossain olisin lukenut kyseisen sössimisen johtuneen jostain konfliktista huoltojoukkojen välillä...)
http://www.rallye-info.com/carmodel.asp?car=252
Tuossa esitetään salaliittoteoria, että tallin saksalainen pääinsinööri ei oikein tykännyt siitä, että kuskit neuvoivat häntä säätöjen teossa. Esim tuon McRae tapauskin olisi johtunut siitä, että McRae teki omia säätöjä ja pääinsinööri halusi näpäyttää määräämällä vaihdelaatikon vaihdon, jota ei olisi edes tarvittu.
Jossain koosteessahan McRae toteaa ettei tiedä miksi vaihteistoa vaihdetaan.
Gilles Panizzin lähtö Red Bull Skoda tiimistä (jossa samainen insinööri vaikutti) huhun mukaan johtui siitä ettei hän saanut tehdä omia säätöjä autoon. Lähdön jälkeen hän oli medialle sanonut, että voi kyllä jatkossakin ajaa Skodalla, mutta ei Red Bull tallissa.
Tätä väitettä tukee se, että yksityistallin Skodalla P.G. Andersson ajoi vielä vuonna 2009 Norjan rallissa kahdet pätkäpohjat. Aikaisemmin tehtaan Skodilla ei taidettu pohjia liiemmin ajella.