Davros
Well-known member
- Liittynyt
- 14.5.2013
- Viestit
- 6259
Minä en kyllä ihmettele tippaakaan.Ihmettelen ettei kukaan valinnut numeroa 69.
Minä en kyllä ihmettele tippaakaan.Ihmettelen ettei kukaan valinnut numeroa 69.
Jaa, onhan tuo ollut varsin yleinen nummero mopopuolella. Nicky Hayden on käyttänyt sitä MotoGP-luokassa.Minä en kyllä ihmettele tippaakaan.
Joo, kukaan ei halunnut vaikuttaa idiootilta.Minä en kyllä ihmettele tippaakaan.
Mäkin muistan, kun se oli yläasteella hauska numero. Sinällään mulle ei ole suurempaa merkitystä, millä numerolla kukin ajaa.Ihmettelen ettei kukaan valinnut numeroa 69.
Ricciardolle kolmonen, Chiltonille nelonen. Idean keksijä repii jossain hiuksiaan, että "enhän mä nyt tätä tarkoittanut, että vähemmän suuret starat ottaa pieniä numeroita."Chiltonille nelonen.
Jos pointtina olisi ollut, että parhailla on pienet numerot, niin vanha järjestelmä olis toiminut paremmin.Ricciardolle kolmonen, Chiltonille nelonen. Idean keksijä repii jossain hiuksiaan, että "enhän mä nyt tätä tarkoittanut, että vähemmän suuret starat ottaa pieniä numeroita."
Eiköhän kakkonen mene sitten jollekin van der Gardelle kunhan vahvistetaan osallistuminenRicciardolle kolmonen, Chiltonille nelonen. Idean keksijä repii jossain hiuksiaan, että "enhän mä nyt tätä tarkoittanut, että vähemmän suuret starat ottaa pieniä numeroita."
Chilton ei tuolla kuitenkaan välttämättä kovin montaa kautta pyöri jos vauhti ei yhtään kohene. Sittenhän se nelonen olisi vissiin taas jaossa.Ricciardolle kolmonen, Chiltonille nelonen. Idean keksijä repii jossain hiuksiaan, että "enhän mä nyt tätä tarkoittanut, että vähemmän suuret starat ottaa pieniä numeroita."
No ei se kommenttini ollut vakava heitto (niissä en käytä puhekieltä). Sehän on tietysti vallan OK, että kärkikuskit valitsevat itselleen jonkin mediaseksikkään - vaikka isonkin - numeron, mutta joku max chilton pienellä numerolla ei olekaan niin mediaseksikästä. Viittasin siis siihen, ettei se nyt markkinoinnillisesti ole välttämättä toivottavaa, että peräpään kuskit varaavat ehkä jopa vuosiksi matalat numerot. Ricciardo toki voi olla podiumilla jo alkavalla kaudella.Jos pointtina olisi ollut, että parhailla on pienet numerot, niin vanha järjestelmä olis toiminut paremmin.
Max Chilton ei ole millään numerolla mediaseksikäs.No ei se kommenttini ollut vakava heitto (niissä en käytä puhekieltä). Sehän on tietysti vallan OK, että kärkikuskit valitsevat itselleen jonkin mediaseksikkään - vaikka isonkin - numeron, mutta joku max chilton pienellä numerolla ei olekaan niin mediaseksikästä. Viittasin siis siihen, ettei se nyt markkinoinnillisesti ole välttämättä toivottavaa, että peräpään kuskit varaavat ehkä jopa vuosiksi matalat numerot. Ricciardo toki voi olla podiumilla jo alkavalla kaudella.
En ole mistään tästä eri mieltä. Kevyt heittoni vain spekuloi idean isän mahdollisista aivoituksista.Max Chilton ei ole millään numerolla mediaseksikäs.
Ideana lienee, että jokainen rakentaa oman numeronsa ympärille tätä markkinoiden kiinnostusta. Tässä tapauksessa sillä itse numerolla ei sinällään ole mitään väliä, vaan sillä että se pysyy samana ja kuski profiloituu, ainakin F1-ympyröissä, siihen. Jos joku kuski alkaa menestymään numerolla 52 tulevaisuudessa, niin ei se mun mielestä oo yhtään vähemmän markkinoitavaa kuin vaikka 3:lla menestyminen.
Loppupeleissä numerot ovat kuitenkiin vain numeroita, joiden on tarkoitus erottaa kilpailijat toisistaan. Ei niillä ole mitään väliä (pl. tietysti ykkönen, jolla on tietty kerskailuarvo).
Samaa ihmettelen. Moottoripyörissä ja erityisesti jääkiekossa suosittua.Ihmettelen kovasti, ettei kellekään kelvannut oma syntymävuosi numeroksi. Olin 100% varma, että joku sellaisen nappaa.
Ei voi. Kuski ajaa tällä numerolla (tai mestaruuden jälkeisenä vuonna ykkösellä) uransa loppuun saakka. Sitä en tiedä jos joku poistuu sirkuksesta ja palaa takaisin, onko siinä välissä joku junnu voinut napata vapaan numeron käyttöön että joutuuko seniori käyttämään eri numeroa vai onko näissä joku karenssiaika jonka jälkeen numero vasta vapautuu.Onko näkynyt mitään sääntöjä voiko näitä numeroita halutessaan vaihtaa vaikka joka vuosi?
Tai siis siihen saakka, kunnes joku keksii taas muuttaa sääntöjä.Ei voi. Kuski ajaa tällä numerolla (tai mestaruuden jälkeisenä vuonna ykkösellä) uransa loppuun saakka.
Eikö tässä pysyvistä/kiinteistä numeroista ole kyse. Hyvin yksiselitteistä. Aiakin pitäisi olla.Onko näkynyt mitään sääntöjä voiko näitä numeroita halutessaan vaihtaa vaikka joka vuosi?
Jaa, onhan tuo ollut varsin yleinen nummero mopopuolella. Nicky Hayden on käyttänyt sitä MotoGP-luokassa.
Mopo puolellahan tuo 69 on Haydenillä siksi, että hänen isänsä käytti sitä omalla urallaan. Ja isä-Hayden käytti numero sen takia, että se on sama molemmin päin. Moottoripyörän kun saa helpommin katolleen, jolloin Haydenin numeron 69 tunnistaa oli hän pystyssä tai nurin...Mopoilla ajaakii nuoret poijjat joista se on "hassu" numero. Hyvä vaan ettei kukaan ottanut numeroa 69.
Kylläpä noita ainakin MotoGP:n puolella on voinut vaihtaa. Lorenzo vaihtoi numeronsa kai erottuakseen Rossista (48 -> 99). Pysyvien numeroiden tarkoitus on ollut lähinnä vähentää tallien pr-kulunkeja, kun yhtä settiä fanikrääsää voidaan nyt kierrättää vuodesta toiseen, joten tuskin sille mitään estettä sääntöjen puolesta on, jos kuski jossain vaiheessa haluaisi numeronsa vaihtaa.Ei voi. Kuski ajaa tällä numerolla (tai mestaruuden jälkeisenä vuonna ykkösellä) uransa loppuun saakka. Sitä en tiedä jos joku poistuu sirkuksesta ja palaa takaisin, onko siinä välissä joku junnu voinut napata vapaan numeron käyttöön että joutuuko seniori käyttämään eri numeroa vai onko näissä joku karenssiaika jonka jälkeen numero vasta vapautuu.