Paljonkohan tuossa säästää... säästöjen vuoksi ne varmaan on "pienoismalleja"
Tuskin niitä kuluja pystytään tehokkaasti valvomaan ja joillakin talleilla on varmaan paremmat
mahdollisuudet kiertää kulukattoa kuin toisilla ja varmasti sitä kierretäänkin...
Ei varmaan auta muu kuin jäädyttää yhä enemmän kehitystyötä.. :thumbfh:
Sitä en osaa sanoa. Kuitenkin siirtyminen 50% mallista 60%:seen, antaa tarkempia tuloksia. Toisaalta taas tunneleissakin on eroja, ja niistä saadut tulokset eivät 'oikein' tahdo aina toimia käytännössä. Muutenhan tuo olisikin helppoa ja kaikki autot olisivat samanlaiset, jos vain yksi totuus tulisi tulokseksi.
Tulevat testi on kauden tärkein testi. Moottorikehitys jäädytetään ja kisakausi alkaa, joten ne aerodynaamisetkin ratkaisut pitää tehdä aika pitkälti nyt. Seuraava iso steppi on sitten Barcelonassa. Varmaan McLarenin saama kohtelu takaripustuksista aiheuttaa toimenpiteitä 'kaikille'. Tosin luulen että 3 tiimiä on jo aika pitkällä sen suunnittelussa, jos se hyväkstytään, mutta samalla se muuttaa myös muuta autoa.
Ainakin itse odotan, mitä muutoksia Jerezin testistä tallit ovat tehneet. Ja siksipä juuri Rellu-tallit ovat nyt hieman liemessä tuon kehityksen kanssa, kun kilometrejä ei ole.