Heikki Kovalaisen tulevaisuus 2013 jälkeen - Koittiko nyt loppu?

hercules

Well-known member
Liittynyt
13.3.2009
Viestit
119
Jos tarkoitat onko Kovalainen nyt eri luokan asemassa kuin Bottas juniorikuskina tuolloin oli, niin on, ehdottomasti.

Onko Kovalainen eri luokan asemassa kuin Bottas nyt, niin on (toisella tavalla), koska toinen on F1-kuski ja toinen ei. Tarkoittaen, että nyt Bottaksen olisi tietysti helpompi kysellä sponsorisopimuksia, mutta edelleen myös Kovalinen on kokenut F1-kuski, vaikka taukoa onkin tullut. Vaikka täällä dissataankin Kovalaista, niin F1-kuskin näkyvyys ja tunnettuus maailmalla on melkoinen, vaikkei ihan terävintä tuloskärkeä edustaisikaan. Markkinointiarvo on kuitenkin ihan eri juttu kuin F1-hörhöjen mielikuviin perustuva arvostus kuskina.
Jos Wihuri ei Bottasta sponsoiroisi niin lähtisikö se jo kortit näyttäneen Heikin ajoja sponsoroimaan miljoonilla, luulen että ei.
Aika erilaiset lähtökohdat hankkia sponsoreita F1-nousuun kuin ehtoopuolella olevan keskinkertaisen F1-kuskin ajattamiseen Suomen kokoisessa maassa.
 

IsoAhven

Well-known member
Liittynyt
16.3.2012
Viestit
2700
Jos Wihuri ei Bottasta sponsoiroisi niin lähtisikö se jo kortit näyttäneen Heikin ajoja sponsoroimaan miljoonilla, luulen että ei.
Aika erilaiset lähtökohdat hankkia sponsoreita F1-nousuun kuin ehtoopuolella olevan keskinkertaisen F1-kuskin ajattamiseen Suomen kokoisessa maassa.
Tämä. Bottaksella on takuulla -ttuna enemmän arvoa sponssien silmissä. Eikä sekään paljoa ole, ku suomesta tullaan. Äläkää nyt oikeasti viittikö ees väittää , että Kovalainen kahmis miljoonien eestä sponsseja taakseen halutessaan. Oikeasti? Webslaveki? Meillä on jo Bottas ja Räikkönen.. lisäksi on nyt Magnussen ja Ericsson, kaikki kuumempia nimiä kuin Kovalainen koko pohjoismaissa, mistä ihmeestä hän siis massia keräis taakseen?

edit: siis edelleenkin, toisin ku tositositosi fanien ja todella suomilasien kanssa tuloksien taakse katsojien lisäksi kuka näkee Heikin sellaisena kuskina jota kannattaa lähteä sponssaan? Ikävä kyllä Heikillä on melkoisen surkea maine.
 
Viimeksi muokattu:

Aki

Well-known member
Liittynyt
5.2.2013
Viestit
250
Jos tarkoitat onko Kovalainen nyt eri luokan asemassa kuin Bottas juniorikuskina tuolloin oli, niin on, ehdottomasti.

Onko Kovalainen eri luokan asemassa kuin Bottas nyt, niin on (toisella tavalla), koska toinen on F1-kuski ja toinen ei. Tarkoittaen, että nyt Bottaksen olisi tietysti helpompi kysellä sponsorisopimuksia, mutta edelleen myös Kovalinen on kokenut F1-kuski, vaikka taukoa onkin tullut. Vaikka täällä dissataankin Kovalaista, niin F1-kuskin näkyvyys ja tunnettuus maailmalla on melkoinen, vaikkei ihan terävintä tuloskärkeä edustaisikaan. Markkinointiarvo on kuitenkin ihan eri juttu kuin F1-hörhöjen mielikuviin perustuva arvostus kuskina.
Oikestaan tuo maailma on hyvin julma, toisia mahdollisuuksia harvoin tulee. F1 kuljettajilla on kaksi ominaisuutta, jotka vain ja ainostaan kiinnostavat talleja ja ne ovat ajotaidot, sekä jossain määrin tästä eroava pr-arvo. Kovalainen ikävä kyllä on menettänyt pr-arvonsa aivan täsysin, häntä pidetään häviäjänä ja näin ollen markkinointi arvo on tallille miinus merkkinen.

Kerran häviäjä aina häviäjä, niin kauan jos et ole voittanut mitään merkittävää. Heikki sössi mahdollisuutensa mclarenilla, sillon Heikki oli isosti framilla mutta kaikille jäi vaan mieleen Heikin keskinkertaiset esitykset. Sitä ei niin vain paikata etenkään häntäpään autossa keskinkeertaisilla esityksillä. Heikistä puhuessa niinkuin varmaan huomaatte tulee käytettyä todella paljon sanaa keskinkertainen, siihen on syynsä. Heikin uran kohokohta on mclaren pettymys, ja siihen se jääkin ikävä kyllä.

Bottas taas on nuori nouseva kuljettaja, jonka pr arvo ei ole kokenut viellä minkäänlaista takaiskua, jossei kyllä mitään hurjaa nousuakaan. Bottas kummiskin markkina arvoltaan on mielestäni parempi sijoitus tallille kuin "kiva" Heikki joka ajaa suht hyvin.

Tilanne näiden kahden markkinointi arvossa on ikään kuin elokuvamailmasta tuttu. Tulee piennellä budjetilla elokuva joka on menestys, laitetaan rahaa taakse ja tehdään isommalla budjetilla jatko osa joka floppaa. Flopin jälkeen on enää turha anella tuotantoyhtiöltä rahaa osaan kolme, koska brändi on jo menetetty suurella yleisöllä elokuvasta mielle yhtymä on yhtäkuin "jaahas tuo oli se huono". Silloin tuotanto yhtiö sijoittaa mielummin rahansa johonkin uuteen nousevaan nimeen.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Jos Wihuri ei Bottasta sponsoiroisi niin lähtisikö se jo kortit näyttäneen Heikin ajoja sponsoroimaan miljoonilla, luulen että ei.
Ei lähtisi kyllä Bottaksenkaan. Bottaksen onni oli se, että sai Wihurin mukaan uran alkuvaiheissa. Niitä rahamääriä mitä Bottaksen kuskipaikasta nyt ollaan valmiita maksamaan ei maksettaisi, jos niitä nyt pyydettäisiin ilman aiempaa taustaa. Vaikka Bottas on jokseenkin lupaava, ei hän mikään superlupaus ollut pikkuformuloissa.
Tämä. Bottaksella on takuulla -ttuna enemmän arvoa sponssien silmissä. Eikä sekään paljoa ole, ku suomesta tullaan. Äläkää nyt oikeasti viittikö ees väittää , että Kovalainen kahmis miljoonien eestä sponsseja taakseen halutessaan. Oikeasti? Webslaveki? Meillä on jo Bottas ja Räikkönen.. lisäksi on nyt Magnussen ja Ericsson, kaikki kuumempia nimiä kuin Kovalainen koko pohjoismaissa, mistä ihmeestä hän siis massia keräis taakseen?
Magnussenilla ja Ericssonilla ei ole suuren yleisön silmissä mitään merittäjä (koska suuri yleisö ei alempia sarjoja seuraa - Ericssonin F1-kelpoisuutta on epäilty tälläkin foorumilla), Kovalaisella on huomattavasti suurempi markkina-arvo. En lähde arvailemaan paljonko Heikki halutessaan pystyisi keräämään, koska on päättänyt, ettei sille teille lähde. Mutta varmasti saisi sponsoreita. Meriitit ovat kovemmat kuin Bottaksella ja persoona markkinoitavampi.
Ikävä kyllä Heikillä on melkoisen surkea maine.
Tällä foorumilla joidenkin silmissä kyllä, ei yleismaailmallisesti. Jollain Chandhokilla on hyvä maine, vaikka ajoesitykset olivat aika mitäänsanomattomia. Markkinointiarvo ei tule ainoastaan ajoesityksistä.
Kovalainen ikävä kyllä on menettänyt pr-arvonsa aivan täsysin, häntä pidetään häviäjänä ja näin ollen markkinointi arvo on tallille miinus merkkinen.
Omaa näkemystä ei pidä yleistää. Jokaisella (entiselläkin) F1-kuskilla on oma markkinointiarvonsa. Paljon enemmän plussalla Heikin pr-arvo on kuin tuntemattoman Etunimi Sukunimen, joka nousee jostain lukijoille tuntemattomasta luokasta.
Bottas taas on nuori nouseva kuljettaja, jonka pr arvo ei ole kokenut viellä minkäänlaista takaiskua, jossei kyllä mitään hurjaa nousuakaan.
Itse en edes pitänyt Bottasta potentiaalisena F1-kuskina junioriformula-aikoina, vaikka GP3-mestaruuden lopulta voittikin. Kovin vaikealta näytti näyttöjen antaminen. Aina tuntui olevan lupaavampia tulokkaita edellä. Nyt F1:ssä toki on vakuuttanut, kun se vaativa kynnys nousuun tuli ylitettyä. Rahalla nousi, mutta lunasti paikkansa.

-Edit- Jos vaikkapa Robin Frijns, Felix da Costa (kaksi nousevaa tähteä F1:n kynnyksellä) ja Heikki Kovalainen sattuisivat samaan promootiotilaisuuteen, niin kenet yleisö tuntisi parhaiten? Kovalaisen.
 
Viimeksi muokattu:

carbonara

Well-known member
Liittynyt
24.3.2012
Viestit
432
Tämä. Bottaksella on takuulla -ttuna enemmän arvoa sponssien silmissä. Eikä sekään paljoa ole, ku suomesta tullaan. Äläkää nyt oikeasti viittikö ees väittää , että Kovalainen kahmis miljoonien eestä sponsseja taakseen halutessaan. Oikeasti? Webslaveki? Meillä on jo Bottas ja Räikkönen.. lisäksi on nyt Magnussen ja Ericsson, kaikki kuumempia nimiä kuin Kovalainen koko pohjoismaissa, mistä ihmeestä hän siis massia keräis taakseen?

edit: siis edelleenkin, toisin ku tositositosi fanien ja todella suomilasien kanssa tuloksien taakse katsojien lisäksi kuka näkee Heikin sellaisena kuskina jota kannattaa lähteä sponssaan? Ikävä kyllä Heikillä on melkoisen surkea maine.
Ihan tyhjää mutua. Sulla ei ole Mitään TIETOA minkään maailman sponsoreista, firmojen arvostuksista tai vastaavasta, kuten itsekin ihan hienosti tiedät. Miksi siis jauhaa tällaista vain siksi että et vain jostakin syystä tykkää Kovalaisesta?
Bottas ei ole vielä ehtinyt hankkia F1:ssä yhtään mitään, ei edes sitä "huonoa mainetta". Wihurin miljoonat ei sitä vie kovin pitkälle jos tuloksia ei ala tulla. Ainoa mitä Bottas on F1:ssä saavuttanut, on tallipaikka. Ja sekin muiden rahoilla.
Hehkutetaan miestä sen jälkeen kun se on tehnyt edes jotakin mainitsemisen arvoista. Voittanut edes sen yhden GP:n.
Suomessahan on kansallissairautena potkia aina päähän ja selkään sitä joka on meneossa alaspäin. Jokaisen ura alkaa ja loppuu joskus.
Mitä teki Heikki urallansa? Se hankki AJAMALLA paikan rellun testikuskina, kisakuskina. Ja pelkaästään siksi että, oli Briatoren mielestä niin nopea. Heikki meni McLarenille, ihan vaan siksi että oli niin nopea. Kersat ei varmasti muista sitäkään, että Heikin manageri Briatore ei ollut edes puheväleissä Dennisin kanssa ja siksi Heikin sopimusneuvottelut mäkille käytiin Briatoren duunareiden kautta. Siitä huolimatta tallipaikka Mäkille, AJAMALLA.
No ei tullut joo maailmanmestaruutta eli eikun puukkoa selkään, mutta mitä tämä Bottas on tehnyt sellaista että siihen pitäisi jonkun sijoittaa miljoonia? En minä sitä huonoksi väitä mutta ei mitään sen enempää kuin muutkaan mun mielestä. Helppohan täällä on julistaa että "minä kyllä alkaisin Bottasin sponsoriksi millon vaan" sitten kun sulla on se miljoona niin kyllä sinä laittaisit sen ihan vaan omalle pankkitilille pahan päivän varalle. Eikö niin? :D

Kun ei tee mitään erikoista niin ei voi epäonnistua. Bottasin eduksi luetaan varmaan sekin että hän ei ole "epäonnistunut" keikkakuskina Lotuksella. Enpä ole minäkään , eli olen siinäkin kohtaa jollakin lapsen logiikalla parempi kuin Kovalainen.
 
Viimeksi muokattu:

W124

Well-known member
Liittynyt
21.4.2008
Viestit
716
Kovalaisen erikoislahja on aika-ajo nopeus. Jopa nopeampi kuin Hamilton. Muistan tv kuvista miten kovalainen vei caterhamia monacossa ja sillä ajolla olisi kärkiautolla otettu ykkösruutu. Ja ykkösruutu monacossa tarkoittaa voittoa. Ei ole varikolla montaa kaveria jolla on tällainen lahja. Valitettavasti ne palaset eivät loksahtaneet sopivasti.
 

Revolt

Lead Singer
Liittynyt
19.1.2007
Viestit
3395
WebSlavelta ja carbonaralta hyviä huomioita, olen pitkälle samaa mieltä.

Lisäksi mainittakoon Heikin ja Caterhamin tapauksesta se, että on hyvin mahdollista, ettei Fernandes olisi Heikiltä edes vaatinut samoja summia kuin Kobalta ja Ericssonilta. Pointti oli vain se, että Heikki kategorisesti kieltäytyi auttamasta tallia tällä tavalla ja koska tallin taloustilanne on mikä on, ei Fernandesilla ollut muuta vaihtoehtoa kuin kääntyä rahakuskien puoleen. Veikkaan, että Heikki olisi voinut päästä rattiin jopa puolella niistä summista, joita nykykaksikko tuo pöytään. Tämä on tietenkin puhdasta mutua, mutta kertoohan se jostain, että Heikki oli jopa tuolla enkeräärahaa-mentaliteetillakin ilmeisen pitkään mukana tallin mietinnöissä.
 

M.Webber

Well-known member
Liittynyt
27.11.2007
Viestit
2586
Carbonara, missä tässä nyt on ongelma?

Sullahan on aivan samat pointit Heikistä ja Valtterista kuin nk. Heikki-vihaajilla.

Heikillä on loistava tulevaisuus takanaan ja hyytymisiä tosipaikan tullen. Valtterilla tulevaisuus edessään, eikä vielä sössimisiä. Valtterilla oli hyviä näyttöjä loppukaudesta ja loppukauden tapahtumat jäävät yleensä ihmisten mieleen.

Valtteri ei ole vielä saavuttanut yhtään mitään. Totta, mutta hän on kääntämätön kortti ja Williamsin luottamus häneen jo varakuskina ollessaan (pe-harkkoja kisakuskin tilalla) antaa sponseillekin hyvän signaalin, jotta pojassa on potentiaalia.

Heikki on moneen kertaan käännetty kortti ja potentiaali on jo nähty. Onnistunut rookie-kausi Renaultilla ja pääsy mäkille on jo muinaishistoriaa, jonka jälkeen on tapahtunut aivan liikaa negatiivista. Kaikki ei varmaan ole Heikin syytä, mutta elämä on julmaa.
 

SergioCresto

Well-known member
Liittynyt
28.2.2012
Viestit
467
Kovalaisen erikoislahja on aika-ajo nopeus. Jopa nopeampi kuin Hamilton. Muistan tv kuvista miten kovalainen vei caterhamia monacossa ja sillä ajolla olisi kärkiautolla otettu ykkösruutu.
Triviapläjäys: Jarno Trulli ajoi 15 kertaa Monacon aika-ajoissa F1-autolla ja hävisi tallikaverilleen vain kahdesti. Kummallakin kerralla Kovalaiselle.
(En sano mitään ykkösruudusta Monacossa)
 

M.Webber

Well-known member
Liittynyt
27.11.2007
Viestit
2586
Veikkaan, että Heikki olisi voinut päästä rattiin jopa puolella niistä summista, joita nykykaksikko tuo pöytään. Tämä on tietenkin puhdasta mutua, mutta kertoohan se jostain, että Heikki oli jopa tuolla enkeräärahaa-mentaliteetillakin ilmeisen pitkään mukana tallin mietinnöissä.
Voi pitää hyvinkin paikkansa. Itse olen hyvin pragmaattinen ihminen ja mielestäni jos haluaa pelata peliä, on pelattava niillä säännöillä, jotka järjestelmä on luonut tai sitten ei pelaa ollenkaan. Lahjakkaita pelaajia on jonossa odottamassa, jos haluat pudottaa pallon oma-aloitteisesti. Niinhän Heikki teki. Jos hän on itse tyytyväinen, niin ei siinä mitään. Tiedossa kuitenkin oli etukäteen, että sponssirahaa on nöyrryttävä hakemaan.
 

carbonara

Well-known member
Liittynyt
24.3.2012
Viestit
432
Carbonara, missä tässä nyt on ongelma?

Sullahan on aivan samat pointit Heikistä ja Valtterista kuin nk. Heikki-vihaajilla.

Heikillä on loistava tulevaisuus takanaan ja hyytymisiä tosipaikan tullen. Valtterilla tulevaisuus edessään, eikä vielä sössimisiä. Valtterilla oli hyviä näyttöjä loppukaudesta ja loppukauden tapahtumat jäävät yleensä ihmisten mieleen.

Valtteri ei ole vielä saavuttanut yhtään mitään. Totta, mutta hän on kääntämätön kortti ja Williamsin luottamus häneen jo varakuskina ollessaan (pe-harkkoja kisakuskin tilalla) antaa sponseillekin hyvän signaalin, jotta pojassa on potentiaalia.

Heikki on moneen kertaan käännetty kortti ja potentiaali on jo nähty. Onnistunut rookie-kausi Renaultilla ja pääsy mäkille on jo muinaishistoriaa, jonka jälkeen on tapahtunut aivan liikaa negatiivista. Kaikki ei varmaan ole Heikin syytä, mutta elämä on julmaa.
Ei tässä mitään ongelmaa. Asiat on niinkuin sanoit. Surkeata että tuo laji lähti menemään tuollaiseksi 2008-2009 kun maailmanlaajuinen lama iski kunnolla. Ajattelin jo siinä vaiheessa kun Ferrari myi nahkansa Santanderille ja julkisuudessa alkoi olla olla niitä väkinäisiä valheita Kimin sopimuksen lopettamisesta "koska sosiaaliset taidot ja palautteen antaminen insinööreille ja blaa blaa sulkeutunut suomalainen" että tätä se tulee nyt sitten olemaan jatkossa ties kuinka kauan, kuskinpaikat ostetaan rahalla ja sitten tallipomot kuminaamailee median edessä jotain naama punaisena.
Laji on ihan ok telkkariviihdettä edelleen pienissä pätkissä toisella silmäöllä katseltuna mutta mun silmissä ei enää senkään vertaa oikea kuninkuiusluokka kuin joskus ennen.

Miettikää nyt jos Usain Bolt ei pääsisi satasta juoksemaan MM kisoihin sen takia, että Jamaika on niin köyhä maa että kukaan ei osta sille paikkaa sinne kisoihin. Jenkit veisi sen takia kaikki mitalit. :thumbup:
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Ei tässä mitään ongelmaa. Asiat on niinkuin sanoit. Surkeata että tuo laji lähti menemään tuollaiseksi 2008-2009 kun maailmanlaajuinen lama iski kunnolla.
Oikeastaan tuo vain nopeutti kehitystä. F1'sten kustannustaso on noussut niin järjettömäksi, että ainoastaan sponsorirahalla toimiminen suht kilpailukykyisesti alkaa olla mahdotonta. Vaikka näkyvyys on erittäin hyvä, niin sponsorin tulee saada liiketaloudellisesti perusteltuna rahansa takaisin. Jos satsaus on vaikkapa 10 miljoonaa sponssirahaa, niin siihen tulee laittaa päälle vielä jokunen miljoona sen hyödyntämiseksi. Jotta kate paranisi enemmän kuin tuo panos, niin myyntiä pitää tulla lisää aika vitusti.
 

Revolt

Lead Singer
Liittynyt
19.1.2007
Viestit
3395
Triviapläjäys: Jarno Trulli ajoi 15 kertaa Monacon aika-ajoissa F1-autolla ja hävisi tallikaverilleen vain kahdesti. Kummallakin kerralla Kovalaiselle.
(En sano mitään ykkösruudusta Monacossa)
Mielenkiintoinen havainto. Ja käsitykseni mukaan Trullia pidetään aika yksimielisesti todellisena aika-ajospesialistina, josta osittain juontuukin ns. Trulli-juna -käsite. Mies ajoi niin paljon kaluston yli aika-ajoissa, että pääsi lähtöruutuihin, joita auto ei sitten millään enää antanut kisassa myöten ja siten takana oli roppakaupalla nopeampia autoja.

Heikki taisi myös kiskaista muutamankin kerran superraskaalla bensalastilla McLarenin melko hyviin ruutuihin ja maltillisella aikaerolla Hamiltoniin, joka sai ajaa kevyellä autolla. Ja enpä ole kuullut myöskään Hamiltonin aika-ajovauhdista juurikaan arveluita...
 

carbonara

Well-known member
Liittynyt
24.3.2012
Viestit
432
Mielenkiintoinen havainto. Ja käsitykseni mukaan Trullia pidetään aika yksimielisesti todellisena aika-ajospesialistina, josta osittain juontuukin ns. Trulli-juna -käsite. Mies ajoi niin paljon kaluston yli aika-ajoissa, että pääsi lähtöruutuihin, joita auto ei sitten millään enää antanut kisassa myöten ja siten takana oli roppakaupalla nopeampia autoja.

Heikki taisi myös kiskaista muutamankin kerran superraskaalla bensalastilla McLarenin melko hyviin ruutuihin ja maltillisella aikaerolla Hamiltoniin, joka sai ajaa kevyellä autolla. Ja enpä ole kuullut myöskään Hamiltonin aika-ajovauhdista juurikaan arveluita...
Silloin harmitti kun Heikki ajoi Mäkillä Monacossa aika-ajossa 2(?). ruutuun mutta tiputettiin kisaan viimeiseen lähtöruutuun jonkun tallin(?) mokan takia. Haikki taisi siinä kisassa tehdä öbaut Monacon ohitusenätyksen. Ohittikohan se 11 vai 13 autoa. Vai miten se meni? Tilastonikkareille tässä oikaistavaa. :)
 
Viimeksi muokattu:

JVR

Banned
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
2963
Silloin harmitti kun Heikki ajoi Mäkillä Monacossa aika-ajossa 2(?). ruutuun mutta tiputettiin kisaan viimeiseen lähtöruutuun jonkun tallin(?) mokan takia. Haikki taisi siinä kisassa tehdä öbaut Monacon ohitusenätyksen. Ohittikohan se 11 vai 13 autoa. Vai miten se meni? Tilastonikkareille tässä oikaistavaa. :)
Aika kultaa muistot, pusi pusi :D
 

Edson

Well-known member
Liittynyt
11.6.2009
Viestit
746
Heikolla on hieman erikoinen fiksaatio Formuloita kohtaan. Maailma on täynnä autourheiluluokkia joissa hän voisi ajaa voitoista, mutta silti hän on kärkkynyt vuosikausia paikkaa paskatallissa jossa hänen silmilleen on kustu kerta toisensa jälkeen.
 

carbonara

Well-known member
Liittynyt
24.3.2012
Viestit
432
Heikolla on hieman erikoinen fiksaatio Formuloita kohtaan. Maailma on täynnä autourheiluluokkia joissa hän voisi ajaa voitoista, mutta silti hän on kärkkynyt vuosikausia paikkaa paskatallissa jossa hänen silmilleen on kustu kerta toisensa jälkeen.
Se on niin tyhmä ettei ymmärrä että mitä kannattaisi tehdä vaikka ohjeet on suoraan luettavissa virallisella ja arvostetulla F1 foorumilla. ;)
 
Viimeksi muokattu:

JVR

Banned
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
2963
Heikolla on hieman erikoinen fiksaatio Formuloita kohtaan. Maailma on täynnä autourheiluluokkia joissa hän voisi ajaa voitoista, mutta silti hän on kärkkynyt vuosikausia paikkaa paskatallissa jossa hänen silmilleen on kustu kerta toisensa jälkeen.
Ehkä Heikki tietää jotain Caterhamin iskukyvystä mitä me ei, koska Heikkihän ei suostu ajaa paskalla autolla pelkkää ympyrää
 

sinnednor

Member
Liittynyt
12.6.2007
Viestit
20
Meikeläisen mielestä Heikillä ollut ihan ok F1-ura toistaiseksi.
Vaikkei F1 jatkuisikaan, niin taatusti elämänkokemuksena työ jää plussan puolelle.
F1 tausta on melkoinen valttikortti työtodistuksessa, jos Heikki töitä haluaa tehdä.
 
Ylös