BudLightJaguar
Well-known member
ME voitettiin!Eikä pidä unohtaa sitä, että Selänne tekee varmasti joka pelissä vähintään kaksi kunnaria. Ja sillonkun suomi ei voita, niin pelaajat pitäisi hirttää. Näin facebookissa.
vs.
NE hävis!
ME voitettiin!Eikä pidä unohtaa sitä, että Selänne tekee varmasti joka pelissä vähintään kaksi kunnaria. Ja sillonkun suomi ei voita, niin pelaajat pitäisi hirttää. Näin facebookissa.
Testasi DTM-autoa, golfasi ja naiskenteli. Ajoi mopolla jäärataa yhdessä Vinalesin ja Millerin kanssa, mutta oliko jo tätä vuotta?Eikä pidä unohtaa sitä, että Selänne tekee varmasti joka pelissä vähintään kaksi kunnaria. Ja sillonkun suomi ei voita, niin pelaajat pitäisi hirttää. Näin facebookissa.
Tekikö se heikki viime vuonna yhtään mitään?
Tänä vuonna oli vaimonsa tukena hammaslääkärissäTestasi DTM-autoa, golfasi ja naiskenteli. Ajoi mopolla jäärataa yhdessä Vinalesin ja Millerin kanssa, mutta oliko jo tätä vuotta?
Little ouch today for my wife @KataHyde, luckily my childhood doctor fixed the problem #toothache #drill #DrLämsä http://t.co/bhNBUSRbI3
Eiköhän sitä ihan jokainen kuljettaja aja itselleen eikä millekkään maalle.Vittu nyt Heikki oikeasti. Ajamaan kisoja asap, sarjallakaan ei ole väliä kunhan se on jatkuvaluonteista. Suomi tarvitsee jokaisen kuskinsa taisteluun maan kunnian puolesta.
Ottaa päähän nämä "kuskit" jotka löysäilee vaikka pitäisi olla kisaamassa, mahdollisuuksia kyllä löytyy.
Heikille kyllä yhden-pari sapattia suo (tai niin monta mitä huvittaa) sen jälkeen miten turhauttava lopulta F1 -ura ja varsinkin sen loppu oli.
Tauko ajamisesta tekee varmasti hyvää motivaatiolle. Toivottavasti mies nähdään jossain mielenkiintoisessa luokassa pian.
kunhan pari ehtoa täytyy: "Ei pikkutalliin, ei testikuskiksi, ei huonolla autolla, ei DTM-sarjaan"Kyllä Kovalaisella aina löytyy ajohommia jos hän haluaa ajaa.
Mitään jokkista en ainakaan aja.kunhan pari ehtoa täytyy: "Ei pikkutalliin, ei testikuskiksi, ei huonolla autolla, ei DTM-sarjaan"
Lykkyä Tunturiin, Heikki. #havujaMitään jokkista en ainakaan aja.
Uskotaan, kun katsotaan.Heikki Kovalainen sanoi:Minulla on ollut sellainen kriteeri, että haluan päästä autotehtaan kanssa tekemään hommia, jos muihin sarjoihin lähdetään.
Heikki odottaa kriteerien täyttyvän
Sitä ei tiedä onko siellä luvattu Heikin testikuskipestin aikana jotain, mutta idea tuohon hommaan tuli Heikiltä itseltään. Liekö sitten toiveissaan ajatellu pestin johtavan kuskin hommiin kun maksukuskit toheloi:Autotehtaan omistuksessahan se Fernandesin tallikin oli, tavallaan. Ensin Fernandesin tähtäimessä näytti olevan Lotuksen omistajuus, mutta kun siitä ei tullut mitään, niin osti sitten Caterhamin. Sekin homma meni kuitenkin reisille -- ilmeisesti siksi, ettei Fernandesilla ollut riittävästi rahaa kehittää vasta useamman vuoden päästä valmistuvia uusia katuautomalleja samanaikaisesti kun pumppasi joka vuosi kymmeniä miljoonia euroja F1-talliinsa.
Voisi kuvitella, että Fernandes on aikoinaan selvittänyt Heikille suunnitelmistaan tehdä F1-tiimistään katuautovalmistajan julkinen keulakuva, mutta Fernandesin rahojen ja F1-kiinnostuksen loppuminen tuntuu tulleen Kovalaiselle yllätyksenä. Olisi kyllä mukavaa joskus kuulla mitä Fernandes lupaili Kovalaiselle, että sai sen ryhtymään tallinsa testikuskiksi 2013. Maikkarin toimittajat Saari ja Salo (jotka juttelivat kaudella 2013 säännöllisesti Heikin kanssa) tuntuivat tuolloin uskovan vahvasti, että Kovalainen olisi päässyt siirtymään Caterhamin kilpakuskiksi kesken kauden 2013. Kun Caterhamilla ei löytynyt Heikille kisakuskin paikkaa myöskään kaudelle 2014, niin Kovalaisen ja Fernandesin välit tulehtuivat tilapäisesti, vaikka sittemmin ovatkin taas Twitterissä korjailleet välejään.
We talked about this [reserve role] for the first time a long time ago but at the very beginning I wasn't interested in this kind of role.
"But when you are sitting at home for a couple of months looking at other people driving, it makes you think you could have a go.
"Just before Malaysia, I had a chat with Tony [Fernandes, team owner] and asked if he thought I could still do something for the team and he said 'sure'.
Eihän mielensä muuttaminen tietenkään kiellettyä ole, mutta jotenkin Heikistä ei ole missään vaiheessa saanut sellaista tarpeeksi määrätietoista ja vahvatahtoista kuvaa. Jotenkin tuntuu, että se viimeinen itseluottamus on puuttunut, joka ehdottomilla huipuilla on ns. tapissa. Tuollainen lakki kourassa testikuskin paikan ruinaaminen jämätallista siinä vaiheessa kun on ensin sen itse hylännyt ei ole kyllä omiaan vakuuttamaan tallipäättäjiä siitä, että tämä kaveri tietää mitä haluaa ja ottaa sen vaikka väkisin.
Tää ei nyt oikee natsaa. Onko se Fernandesin vika jos mikään talli ei halunnut palkata Heikkiä? Vaikka Fernandes olisi jatkanut Heikin kisakuskin pestiä niin missä Heikki ensi kaudella olisi kun kyseinen talli on jo uponnut? Joka tapauksessa uran paketointi olisi ollut edessä piakkoin. Muiden tallien kiinnostavuus Heikkiä kohtaan oli melko olematonta ja vierailu Lotuksen ratissa surkeilla tuloksilla romutti viimeisetkin toiveet kisakuskin paikasta, ja F1-uran lopulle lisää vauhtia antoi Heikki itse toteamalla itsensä palkalliseksi kuskiksi vielä Lotustulostenkin jälkeen nykyajan maksukuskiviidakossa. On siinä peilin katsomisen paikka, jos alkaa etsimään syitä miksi F1-ura päättyi eikä syyttää Fernandesia.Minulle on ainakin jäänyt sellainen käsitys, ettei F1-uran päättyminen johtunut määrätietoisuuden tai tahdon puuttesta Heikin osalta, vaan Tony Fernandesin hankkeiden epäonnistumisesta.