Jabsu
Hirvimettällä
- Liittynyt
- 29.1.2013
- Viestit
- 4756
Miksi ei näy? Tämän perusteella luulis näkyvän, Date :05 June 2014, Time :11:00Mahdolliset Kanadan GP:ssä käytettävät uudet osat eivät näy vielä taulukossa.
Miksi ei näy? Tämän perusteella luulis näkyvän, Date :05 June 2014, Time :11:00Mahdolliset Kanadan GP:ssä käytettävät uudet osat eivät näy vielä taulukossa.
Voi että kun noita Häkkisen aikoja ja V10 moottoreiden aikoja olisi jossain kokonaan Suomeksi selostettuina niin kyllä kelpaisi..Olen Bernien kanssa samaa mieltä, että sosiaalinen media on ihan turha ja vie huomion siitä mikä on oleellista lajille.
Sen sijaan Internet videomateriaalin jakokanava on mitä oivin, ja FOM:illa on paljon petrattavaa sen suhteen. Unelmoin, että jonain päivänä kaikki kisaviikonlopun lähetykset näkyvät netistä ilman maakohtaisia rajoituksia ja ryöstöhintoja a la Maikkari. Samoin koko F1-arkisto aina 50-luvun koosteista 70-luvun täysmittaisiin lähetyksiin aika-ajoineen ja harjoituksineen on katsottavissa. Nyt arkistomateriaalit lojuvat ties missä. Yksittäisten henkilöiden YouTubeen pistämiä F1-pätkiä ei myöskään pitäisi poistaa. Ne ovat mainosta sarjalle, mutta eihän FOM tajua mainostamisesta mitään.
Eiköhän ne löydy, mut kellään ei kiinnosta näyttää niitä missään mediassa, luultavasti to-maksujen vuoksi.Voi että kun noita Häkkisen aikoja ja V10 moottoreiden aikoja olisi jossain kokonaan Suomeksi selostettuina niin kyllä kelpaisi..
Tuohon aikaan yhtään osaa ei ole vielä käytetty Kanadan viikonlopun aikana. Perjantaina julkaistaan dokumentti, jossa on mainittu aina viikonlopun aikana uudet käyttöön otettavat osat.Miksi ei näy? Tämän perusteella luulis näkyvän, Date :05 June 2014, Time :11:00
Jaahas. Seuraavasta pukkaa rankkua.Vetteliltä loppuu elektroniikkaboxit.
Tobias Grüner F1 @tgruener
Vettel already used 5th Control Unit (CE-CUK) in Montreal. Kobayashi with 5th CE-CUH. First penalties not far away.
Aika-ajoista voi toki jakaa pisteita, niin myös kuljettajaparaatista, kampauksesta ja median kohtelusta . Lauantain viihde-arvoa lisäisi myös kuljettajien ja mekaanikkojen akrobaattiesitykset, niistä voisi järjestää kans kilpailuja. Lisäksi harjoituksista voisi jakaa pisteitä kun alkuun on kerran päästy.Oma ehdotus on, että sitten lauantaina ajetaan puolentoista tunnin harkat ja aika-ajoista jaetaan jokunen piste. Lisäisi entisestään lauantain viihde-arvoa ja kilpailua.
Hauskaa heheh.Aika-ajoista voi toki jakaa pisteita, niin myös kuljettajaparaatista, kampauksesta ja median kohtelusta . Lauantain viihde-arvoa lisäisi myös kuljettajien ja mekaanikkojen akrobaattiesitykset, niistä voisi järjestää kans kilpailuja. Lisäksi harjoituksista voisi jakaa pisteitä kun alkuun on kerran päästy.
Sosiaalinen media on muutakin kuin Facebook (jolla on jo enemmän kävijöitä kuin Googlella). Tämänkin tekstin luet sosiaalisesta mediasta. Oletko sitä mieltä että foorumit ovat turhia, kaikki tämä spekulaatio ja keskustelu tulee sosiaalisen median kautta. Jokainen onnistunut suoritus kiertää monen foorumin ja uutisten kautta. Twitteristä löytyy paljon infoa ensimmäisenä.Olen Bernien kanssa samaa mieltä, että sosiaalinen media on ihan turha ja vie huomion siitä mikä on oleellista lajille.
Ei kiitos. Huonolla tuurilla maailmanmestaruus ratkeaisi vikan kilpailun aika-ajossa. Vähän lässähtäisi fiilis seurata kisaa. Ja seuraavaksi kaudeksi muutettaisiin taas sääntöjä. Jätetään nyt ne pisteet rauhaan vaikka seuraavaksi 50:ksi vuodeksi.Oma ehdotus on, että sitten lauantaina ajetaan puolentoista tunnin harkat ja aika-ajoista jaetaan jokunen piste. Lisäisi entisestään lauantain viihde-arvoa ja kilpailua.
En millään jaksa uskoa, että pistelasku jätettäisiin rauhaan seuraavaksi 50:ksi vuodeksi, koska tähänkään mennessä koko F1-sarjan historian aikana mikään pistelasku ei ole pysynyt käytössä pariakymmentä vuotta pidempään ja viime vuosikymmeninä pisteenlaskun muuttamistahti on pikemminkin ollut kiihtymään päin.Ei kiitos. Huonolla tuurilla maailmanmestaruus ratkeaisi vikan kilpailun aika-ajossa. Vähän lässähtäisi fiilis seurata kisaa. Ja seuraavaksi kaudeksi muutettaisiin taas sääntöjä. Jätetään nyt ne pisteet rauhaan vaikka seuraavaksi 50:ksi vuodeksi.
http://www.mtv.fi/sport/f1/uutiset.shtml/2014/06/1903826/neweylle-uusi-sopimus---f1-rooli-pieneneeRed Bull vahvisti sunnuntaina tehneensä monivuotisen jatkosopimuksen teknisen johtajansa Adrian Neweyn kanssa.
Uuden sopimuksen myötä Neweyn työnkuva laajenee myös formula ykkösten ulkopuolelle. Red Bullin ilmoituksen mukaan Newey työskentelee jatkossa Red Bullin uusien teknologiaprojektien parissa toimien samalla myös Red Bullin F1-autojen kehitysprojekteissa neuvonantajana ja mentorina. Neweyn uusien projektien yksityiskohdat ilmoitetaan myöhemmin.
Newey on työskennellyt Red Bullilla vuodesta 2006 lähtien. Hän suunnitteli tallin F1-autot, joilla Sebastian Vettel voitti neljä peräkkäistä maailmanmestaruutta kausilla 2010-2013. Neweyn suunnittelemat Williams-autot voittivat maailmanmestaruuden kausilla 1992, 1993, 1994, 1996 ja 1997. McLarenille siirryttyään Newey suunnitteli Mika Häkkisen kausien 1998 ja 1999 mestaruusautot.
Neweyn ammatillisesta tulevaisuudesta liikkui viime viikkoina paljon huhuja, sillä ainakin Ferrarin uskottiin tavoittelevan Neweyä riveihinsä isolla palkkatarjouksella.
Juuri näin ja pääsee suunnittelemaan Americas Cup venettä joka on ollut hänen haavensa ja joka Ferrarilta luvattiin myös. Ja jos ongelmia tulevien autojen kanssa tulee mies on käytettävissä niiden ratkomisessa. Suoritetaan hallittu sukupolven vaihdos tallin sisällä...Neweylle maksetaan ettei mene kilpailijalle.
Caterham olisi vetäytymässä ennen ensi kisaa?Ilta-Sanomat sanoi:Onko juhannuksena ajettavassa Itävallan GP:ssä mukana enää vain kymmenen F1-tallia?
Speedweek-verkkolehti huhuilee, että häntäpäähän juuttuneen Caterham-tallin osallistuminen seuraavaan F1-kisaan on vaarassa rahoitusongelmien takia.
Caterhamin autoja ovat tällä kaudella ajaneet japanilainen Kamui Kobayashi ja ruotsalaistulokas Marcus Ericsson.
Tallin perustajan Tony Fernandesin tiedetään etsineen Caterhamille uutta omistajaa, vaikka hän itse onkin kiistänyt asian.
Viime viikonloppuna lähti liikkeelle huhu, jonka mukaan romanialaisvetoinen F1-projekti Forza Rossa saattaa toteutua lopulta niin, että sen taustavaikuttajat ostavat Caterham-tallin.
Caterhamin nettisivut sanoi:RENAULT HAS ACQUIRED CATERHAM GROUP'S STAKE IN SOCIÉTÉ DES AUTOMOBILES ALPINE CATERHAM
Following a mutual agreement between Renault and Caterham Group, Renault has increased its stake in Société des Automobiles Alpine Caterham to 100%, following acquisition of the interest held by Caterham Group. Renault will now continue to develop its own Alpine sports car to be launched in 2016, as initially planned. Caterham Group also plans to continue with its own sports car.
This acquisition brings to an end to the partnership signed in November 2012 by Renault and Caterham Group to develop and manufacture sports cars through a joint venture, Société des Automobiles Alpine Caterham, owned 50/50 by the two partners. Other forms of cooperation could still be envisaged between Renault and Caterham Group in line with each company's strategic policy directions.
As a result, Société des Automobiles Alpine Caterham will change its name to Société des Automobiles Alpine. The change will be made as part of a general meeting to be held in June.
Ends
Press contact:
Caterham Group: Tom Webb, tom.webb@caterhamf1.com / +44 7581 208 504
Renault group: Céline Noraz, celine.noraz@renault.com / +33 1 76 84 90 54
Read more at http://caterhamf1.com/news/2014/caterham-group-renault-announcement#Rcv6EDvkreeu7t4H.99
Caterhamilla on F1, urheiluautot kilpailutoimintaan ja urheilulliset siviiliautot, tuosta uutisesta ei voi tehdä päätelmiä suoria f1-puolesta.Caterham olisi vetäytymässä ennen ensi kisaa?
Niin. Itse vaan päättelin tuosta, että ajavat koko puljua alas tai halusivat rahaa toimintaan.Caterhamilla on F1, urheiluautot kilpailutoimintaan ja urheilulliset siviiliautot, tuosta uutisesta ei voi tehdä päätelmiä suoria f1-puolesta.
Speedweekin artikkelissa annetaan ymmärtää, että AirAsian toiminnan laajentaminen uusille markkinoille kuluttaa Tony Fernandesin rahoja niin rankasti ettei alkuvaiheissaan olevan Caterham-konsernin pyörittämiseen tunnu riittävän varoja. Jos koko Caterham-konserni on luhistumassa rahoitusongelmiin, niin konsernin mainosjulisteena toimineella F1-Caterhamilla ei ole enää taloudellisia syitä jatkaa kituuttamistaan. Ja kun tallin viides kausi vaikuttaa sen lyhyen historian surkeimmalta, niin urheilullisiakaan syitä on vaikea löytää.Caterham olisi vetäytymässä ennen ensi kisaa?