Niin voi. Jos jo ennestään tiedossa oli että Petronas tulee Mersun moottorien mukana ensi vuonna Lotukselle. Nähdäkseni tämä aiheuttaa eturistiriidan Totalin ja Petronasin välillä. Eli voisi olettaa Totalin ja Lotuksen yhteistyön päättyvän?Voi olla ikäväkin juttu Romainille.
Niin onhan siellä tietysti myös PDVSA mutta se ei kilpaile suoraan samoilla markkinoilla kuin Petronas ja Tolal.Näinkin voi käydä, mutta toisaalta muutamakin öljy-yhtiö voi toimia tallin sponsorina. Erityisesti jos yhtiö ei ole vain öljy-yhtiö vaan myös energiayhtiö.
Itse en ainakaan tarkoittanut että toimarilla olisi merkittävin rooli urheilusponsoroininnin kanssa, mutta rooli joka tapauksessa joka voi vaikuttaa kokonaisuuteen. Nuo samat luettelinkin jo aiemmassa viestissäni keiden kanssa Total on yhteistyössä F1-sarjassa.Kummallinen käsitys forumisteilla F1-sponsoroinnin maailmasta. Ikään kuin monikansalliset yhtiöt mainostaisivat lajissa vain koska toimitusjohtaja on sooloileva moottoriurheilufanaatikko ja pimittää firman rahoja kuin jokin uhkapelinarkomaanikko.
Oliks toi pari vuotta vanha video F1-uutinen?Alonso joka aivan loppu...
http://www.youtube.com/watch?v=1g6aQbzt1Yk
Tulikohan hyvä-yritys-mustamaalata-alonsoa väärään toikkiin vanhalla mediallaAlonso joka aivan loppu...
http://www.youtube.com/watch?v=1g6aQbzt1Yk
Muuten kyllä lennän parikymmentä kertaa vuodessa, mutta Venäjälle en haluaisi joutua lentämään. Jessus tuota touhua tuolla. Jatkuvasti.Totalin toimitusjohtaja, Red Bullin ja Lotuksen tallien sekä Grosjeanin henkilökohtainen tukija Christophe de Margerie on kuollut lentoturmassa Moskovassa. Yksityiskone osui nousukiidon aikana lumenpoistokoneeseen. RIP.
http://www.mtv.fi/uutiset/ulkomaat/artikkeli/lentokone-tormasi-lumenpoistokoneeseen-moskovassa-viisi-kuoli/4424342
Tuossa on vaan se ero että Montoyan ongelmista kertoo ainoastaan Montoya ja Kimin ongelmista auton sopimattomuudesta on tullut tietoa ihan Ferrarilta.Katkeraa tilitystä ja selittelyä Montoyalta siitä, miten huono pärjääminen Kimiä vastaan McLarenilla johtui siitä, että KR oli ollut tallissa jo pitkään ja auto siten rakennettu hänen mieltymystensä mukaan, joka ei Juanille sopinutkaan.
http://www.iltalehti.fi/formulat/2014102318774259_fo.shtml
Mutta hetkinen! Aivan kuin olisin kuullut ihan tässä viime aikoina noita samoja selityksiä jossain toisessa yhteydessä, jossa on myös ollut mukana Kimi Räikkönen... Hmm...
Brasilian GP olisi luontevampi.
Aijaa? Montoyallehan nimenomaan rakennettiin uutta etupäätä autoon McLaren-aikoihin kun ei se auto sopinut millään ajotyylille.Tuossa on vaan se ero että Montoyan ongelmista kertoo ainoastaan Montoya ja Kimin ongelmista auton sopimattomuudesta on tullut tietoa ihan Ferrarilta.
Miksi ei? Vai tuleeko ikävä Ericssoneja ja Chiltoneita?
Mestaruus voisi olla kolmen kauppa tän hetkisen kahden sijaan. Ei ainakaa uusia Caterhameja rämpimään.Mieluummin enemmän talleja. Joku mersujen kolmoisvoitot saa vaan lajin nykyisenkin suosion laskemaan lisää.