No minkäs teet kun Sauberilla rahat on vähissä.Väritys ei ole juuri päivittynyt talven aikana. Tylsää harmaata.
On. Ferrari 8-speed quick-shift carbon gearbox, longitudinally mounted, carbon-fibre clutchOnko Sauberilla Ferrarin vaihdeloota?
Hankalaa vielä noista kuvista nähdä. Mutta, jos näin on, niin edelleen kertoo hyvää Ferrari-moottorin jäähdytystarpeesta.Sauberin ponttoonit, edelleen kapealla vyötäröllä mennään...
uskoakseni samalla tavalla naisen häpykieleltä kuin McLarenissaAika paljon samaa näkyä mun keulan designissa. Voi ehkä päätellä miltä Sauber näyttää edestä päin.
Sehän se, sporttiversiona.Airbus Beluga rahtikoneen keula venytettynähän se...Toivottavasti lentää radalla.
Komp. Suoraa vain sinne alas eikä mutkilla.Sauber hienoin keula tähän mennessä. :thumbup: Ainakin näistä kuvista päätellen.
Nokkapalassa kun ei ole ollenkaan etusiiven kiinnikkeitä, vaan etusiipi on suoraan kiinni nokassa. Joten nostalgiasta pisteet kotiin.
No prkl. Pikkukuva hämäsi :wall:Isompi kuva, jotta näet kuinka väärässä oletkaan: http://f1.f-e-n.net/images/f1/2014/20140126/sauber_c33/sm_c33_press_front_side_2014_A4.jpg
Näyttäisi yhdistelmältä Williamsia ja McLarenia. Suht elegantti ratkaisu tähän pulmaan, samoin kuin McLarenilla.Isompi kuva, jotta näet kuinka väärässä oletkaan: http://f1.f-e-n.net/images/f1/2014/20140126/sauber_c33/sm_c33_press_front_side_2014_A4.jpg