Olisko tuo Lotus tai muu talli saanut tehdä toispuoleisen nokan eli Lotus ois jättäny tuon lyhyemmän käytännössä pois, jolloin olis saatu kätevästi ilmaa auton alle ja täytetty sääntö samalla.Haa! Se nokka ei olekaan yhtenäinen, kuten tästä kuvasta näkyy. MUTTA yhtenäinen poikkileukkaus katsotaan 50 mm nokan etummaisesta kohdasta. Lainaus säännöistä.
Lotuksen toisen kärjen pitää siis mun käsityksen mukaan olla vähintään tuon 50 mm toista pidempi.
Eiks noi sorminokat ole nimenomaan näitä "toispuoleisia", paitsi että se sormi on keskellä.Olisko tuo Lotus tai muu talli saanut tehdä toispuoleisen nokan eli Lotus ois jättäny tuon lyhyemmän käytännössä pois, jolloin olis saatu kätevästi ilmaa auton alle ja täytetty sääntö samalla.
Ja jos Toro Rosson kanssa ei tärppää, ni onhan jäljellä Lotus ja sen rabbit keulahttp://www.suomif1.com/2014/01/toro-rosson-nokkaratkaisu-kannatti-dildovalmistaja-ehdottaa-yhteistyota/
Aion leikkiä hengelläni ja linkittää suomalaisen formulasivuston törkeän uutisen.
Ei nyt kovin paljoakaan, ja ohjaa se ilmaa jollain ajatellulla tavalla loppuosalle autoa. Ties vaikka ilman tuota pientä nosteenaiheuttajaa olisi liian yliohjaava, emt...Ihan käsittämätön ratkaisu! Tosta alapinnasta syntyy nostetta, WTF? Ilmeisesti liian monta kokkia sopassa, kun eivät ole päättäneet mitä tyylisuuntaa auto edustaa, on kulmaa, pyöreätä muotoa... :wall:
Samaa mieltä, ihan mielenkiintoista nähdä miten homma (ja voimasuhteet) tulee menemään. Jos vaikka Caterham selvästi lähempänä "vanhoja tiimejä" kuin ennen niin sekin noteerattaneen.Hienoa, että nähdään erilaisia keularatkaisuja. Ei voi ainakaan sanoa, että autot ovat keskenään liian samannäköisiä.
Naulan kantaan. Sääntömuutosten piti olla iskun paikka pienemmille talleille ja Caterham oikein piti virallisen välivuoden viime kautena. Tässäkö tulos?Haha... Aikamoisen kenkälaatikon Caterham taas suunnitellut Onkohan menty taas perse edellä puuhun ja kovaa. Heikille terveisiä että et mitään menettänyt.
Mersun nokasta kait kyse. Voivat olla samalla tasolla, mutta kolme erillistä se silti on. Lotuksella eivät ole samassa tasossa, koska olisivat silloin kaksi erillistä kärkeä. Miten Mersun mahdollisesti kolme erillistä kärkeä olisi mitenkään erilainen?Eikös ne sivut ole samalla tasolla pitkittäissuunnassa kuin se leveä osuus? Sitä tuossa hain, että ovat yhtä. No, kuten sanoit, kaipa tuo selviää piankin.
Miksi Lotuksen kärkien ero pitäisi olla 50 mm? Helpommin sen vaaditun pinta-alan kait sais jos olisivat yhtäpitkiä ja pinta-alat mitattais molemmista.Haa! Se nokka ei olekaan yhtenäinen, kuten tästä kuvasta näkyy. MUTTA yhtenäinen poikkileukkaus katsotaan 50 mm nokan etummaisesta kohdasta. Lainaus säännöistä.
Lotuksen toisen kärjen pitää siis mun käsityksen mukaan olla vähintään tuon 50 mm toista pidempi.