vharju
Well-known member
- Liittynyt
- 3.9.2006
- Viestit
- 186
Hibernaation seuraavan vajaan vuoden ajaksi?Mitäköhän sitä nyt tekis?
Hibernaation seuraavan vajaan vuoden ajaksi?Mitäköhän sitä nyt tekis?
Ei hätää, illalla tulee taas ohjelmaa Brasiliasta.Mitäköhän sitä nyt tekis?
Onneksi tulee mm-futista. Toki WEC-sarjaa täytyy kytätä aina kun muistaa ja löytää riittävän hyvin toimivan striimin.Hibernaation seuraavan vajaan vuoden ajaksi?
Niinhän se pääsi mutta jotain outoa, sanovat tuolla FIA WEC selostuksessa että tulos on hylätty???Niin ne vain sen puski vielä pihalle. Jospa se pääsis ruutulipulle asti.
Ensi viikonloppuna taas seuraamaan Formuloita.Mitäköhän sitä nyt tekis?
Ja näinhän siinä taas kävi.21 tuntia jäljellä, mitä tahansa voi tapahtua, niinkuin olemme tämän kolmen ensimmäisen tunnin aikana nähneet.#14 Porsche, ja varsinkin #8 Toyota, tuntuvat äkkiseltään olevan liian kaukana kärjestä. Vissiinkin tulevat silti sijoittumaan LMP2:sten edelle, mutta mikä on todennäköisyys, että kärjen LMP1:et tuhrisivat 5:en, saatikka 9:n, kierroksen johdon #14 ja #9 nähden?
Niinkuin Dr Ulrich sanoi, "It's not over until chequered flag"
Kyllähän Porschen suoritus oli erinomainen useamman vuoden poissaolon jälkeen. Miksi eivät pystyisi vielä parantamaan siitä? Toyotakin on nostanut tasoaan vuosi kerrallaan. Toki, Audilla kolmas auto helpottaa, mutta periaatteessa voitto olisi tullut kahdellakin autolla tänä vuonna.Nämä Audin voittoputket Le Mansissa ovat yhtä mielenkiintoista seurattavaa kuin Schumacherin ja Vettelin voittoputket F1:ssä, ja Loebin voittoputki WRC:ssä.
Mutta minkäs teet, kun kilpakumppanit edestä ja takaa yksi kerrallaan putoavat pois pelistä. Jonkun sinne ruutulipulle pitää ajaa ensimmäisenä, ja savun hälvettyä se on melkein aina ollut Audi.
HahahhahaaVilander saa palkintonsa :thumbup:
Ja periaatteessa Toyota olisi voittanut kolmella autolla, niinkö? Aivan tyhmää spekulointia. Sehän on selvä että kolmella autolla voi tehdä aivan erilaisen strategian.Kyllähän Porschen suoritus oli erinomainen useamman vuoden poissaolon jälkeen. Miksi eivät pystyisi vielä parantamaan siitä? Toyotakin on nostanut tasoaan vuosi kerrallaan. Toki, Audilla kolmas auto helpottaa, mutta periaatteessa voitto olisi tullut kahdellakin autolla tänä vuonna.
Vika kierros ei saa kestää yli 6 minuuttia, ja Porschen varikko oli viivan jälkeen. Tämä minuuttisääntö siksi ettei puolirikkinäisiä autoja raahata radalle enää vika kierroksella, vähän kuten nyt. Ehkäpä jopa tiedostivat tuon mutta enemmän psykologinen juttu "ajaa maaliin".Niinhän se pääsi mutta jotain outoa, sanovat tuolla FIA WEC selostuksessa että tulos on hylätty???
Okei, kiitos tiedosta. Todennäköistä on että Porsche tiesi tuon säännön, mutta niinkuin sanoit, psykologinen juttu.Vika kierros ei saa kestää yli 6 minuuttia, ja Porschen varikko oli viivan jälkeen. Tämä minuuttisääntö siksi ettei puolirikkinäisiä autoja raahata radalle enää vika kierroksella, vähän kuten nyt. Ehkäpä jopa tiedostivat tuon mutta enemmän psykologinen juttu "ajaa maaliin".
Tai ehkä kuitenkin tärkeintä oli se tv-aika minkä siinä saiOkei, kiitos tiedosta. Todennäköistä on että Porsche tiesi tuon säännön, mutta niinkuin sanoit, psykologinen juttu.
Pisteet kuitenkin Porschelle, hienosti vetivät vaikka niin vähän kokemusta esimerkiksi Audiin verrattuna. :thumbup:
Mielenkiinnolla odotetaan ensi vuotta jos/kun Nissan tulee vielä mukaan.
Porschen olisi periaatteessa pitänyt lähteä ulos kymmenen minuuttia ennen loppua ja ajaa kaksi kierrosta, jotta olisivat saaneet tuloksen, vai?Okei, kiitos tiedosta. Todennäköistä on että Porsche tiesi tuon säännön, mutta niinkuin sanoit, psykologinen juttu.
Pisteet kuitenkin Porschelle, hienosti vetivät vaikka niin vähän kokemusta esimerkiksi Audiin verrattuna. :thumbup:
Mielenkiinnolla odotetaan ensi vuotta jos/kun Nissan tulee vielä mukaan.