Skenejeesus
Viihdekäyttäjä
Kyllä mä oon ainakin vakuuttunu jo tähän astisesta, 3 voittoa Mersujen murskakaudella todistaa ettei ole turha jätkä.Jos Ricciardo pöllyttäisi Alonsonkin, niin tietäisipähän, että ei ole mikään turha jätkä.
Kyllä mä oon ainakin vakuuttunu jo tähän astisesta, 3 voittoa Mersujen murskakaudella todistaa ettei ole turha jätkä.Jos Ricciardo pöllyttäisi Alonsonkin, niin tietäisipähän, että ei ole mikään turha jätkä.
No kyllä. Kyllähän hän tod.näköisesti seuraava uusi mestari on, Rosbergiä lukuunottamatta.Kyllä mä oon ainakin vakuuttunu jo tähän astisesta, 3 voittoa Mersujen murskakaudella todistaa ettei ole turha jätkä.
Niimpä. Kuka onkaan edellinen Aussi mestari?Ja ausseille ei ainakaan uusi maailmanmestari olisi pahitteeksi.
Avaisitko hieman?No ainoastaan tietyt piirit ja argentiinalaiset saivat haluamansa kun ei Webberistä tullut mestaria.
Opettele itse luetun ymmärtämistä. Minä saan ainakin hyvin selvää.Opettele kirjoittamaan selvemmin ja yritä päättää mikä sun mielipide on. Vaihtuu lauseen aikana. Anteeksi, mutta mua ärsyttää.
Ja sinä opettelet ilman näppäilyvirheitä!Opettle itse luetun ymmärtämistä. Minä saan ainakin hyvin selvää.
Sama täällä, muuten kyllä meni tajuntaan, mutta mitä Argentiinasta?Mä en edelleenkään tajua yhtään mitään tuosta CCMK:n sekoilusta akselilla Argentiina-Webber.
Kirjoitusasusta ja ajatuksenkulusta tulee mieleen lähinnä MustakariJaa no Argentiinassa muistetaan tai ainakin muistettiin varmasti tietyissä piireissä hyvin tarkkaan aussien kuittailut kauden 1981 tapahtumista ja ne potut maksettiin pottuina alustavasti kaudella 2010 viimeisen kisan Webberin taistelukyvyn romahduksen yhteydessä ja viimeistään silloin kun Webber lopetti ilman mestaruutta. Vaikka periaatteessa hänellä olisi voinut olla edellytyksiä niin kauan kuin olisi ajanut huipputallissa. Ja tietyille piireille lähinnä Webberin mestaruuttomuus oli myös hyvä kuittailun aihe sikäli kun mies oli sellainen muka kuin oli. Ja ikään kuin koko uran perusteella sellainenkin hahmotus on valjastettu käyttöön.
Webberin ne ihan parhaimmat vuodet muutenkin sinällään tuntuivat menevän huonommissa talleissa tai suhteellisen hyvissä talleissa huonoon aikaan ja kun lopulta pääsi huipputalliin niin sitten Brawn GP-ilmiö tulevan Sebastian Vettelin vastaavan kanssa söivät pisteitä. Tosin kauden 2010 taistelut Sebastian Vettelin kanssa johtivat siihen sotaan mitä heillä oli aina aussin lopettamiseen saakka. Ja voisin veikata, että taisi Seb enemmän toimia tallin etua vastaan kuin mitä Mark toimi tai olisi toiminut. Sen verran paljon Seb osasi kunnioittaa häntä sen jälkeen kun aussi ei suostunutkaan olemaan aina vain kiva kaveri tai päästämään häntä aina edelle tarvittaessa.
Paremmalla tiimihengellä ja muulla osaamisella olisi mestaruus ollut paremmin Webberin saavutettavissa. Tosin tiimin uskomaton hätäily ja yliliioittelu Webberin seinähipaisun kanssa ja varikkolla käyminen katkaisivat Webberin mestaruuskisan ja tekivät hänessä jonoajelijan. Viimeisen kerran jotain todella hyvää oikeastaan Webber osoitti vain 2012 kauden keskikaudella.
Sittemmin ja oikeastaan aina siitä lähtien kun hän mestaruuden hävisi 2010 niin asema ei ollut kovinkaan mainio. Sen sijaan 2010 oletettuna maailmanmestarina olisi voinut kyvykkyys ja etenkin se kuuluisa tietty itseluottamus olla parempi. Näin kävi muun muassa Jenson Buttonillekin verrattuna aikaan ennen mestaruutta. Tai olisi voinut käydä myös Felipe Massalle. Tosin Massan kauden osalta jossiteltavaa riittäisi vielä monin verroinkin enemmän kuin mitä Webberin mestaruuskaudesta. Surullisinta Webberille oli tietysti lopettaminen David Coulthardin kaltaisella tavalla. Urien alkupäätä sen sijaan ei voi oikein verrata kun tuolloin Coulthard ajeli huipputalleissa.
Kun esimerkkiä ja avausta on annettu muuta kautta niin laitetaan sitten vähän asiaakin. Tämän kauden tallipaikoista puhuttaessa on ollut juttua siitä, että uusi Team Haas saattaisi tulevaisuudessa ryhtyä käyttämään Ferrarin moottoreita. Mikäli Team Haasia ei jostain syystä tulisi tai joukkoon tulisi innostuneempia autotehtaita niin periaatteessa vaikka Dodgelle olisi tie avattu tällä liikkeellä. Romanian uudesta tallista ei ole paljonkaan kuulunut vähään aikaan ja sekin antaa odottaa itseään. Puhumattakaan sitten Caterhamin, Marussian, Lotuksen ja jossain määrin myös Sauberin talousvaikeuksista. Näillä talleilla niitä on enemmän tai vähemmän ja se on hyvin ikävä asia.
Sauberin osalta Esteban Gutierrez on lähtökohtaisesti yrittämässä saada itselleen paikkaa paremmasta keskikastin tallista ostorahalla. Tosin mikäli se ei onnistu niin Gutierrez on jäämässä näillä näkymin vielä vuodeksi Sauberille ja lajiin. Sitten kyllä alkaisi lopullisesti olla aika osoittaa kykyjä vaikka tämän kauden huono auto on Adrian Sutilin tapaan pilannut molempien kauden oikeastaan täysin kokonaan.
Gutierrez on kyllä ajanut ajoittain jopa paremmin tällä kaudella kuin aiemmin, mutta sitten paremmat ajotavat ja kisavedot ovat valitettavasti jopa epätasaisempia kuin aiemmin. Aikaisemmin Gutierrezilla oli huonot kilpailujen alut ja yleisesti ottaen aina todella hyvät kilpailun loppupuolen ajot. Tosin Hamiltonia osasi kyllä pitää Vergnen tapaan keskikastissa kun ei päässyt Mersu-mies ohi sitten millään.
Sulle on sanottu aika monta kertaa aiemminkin, että opettele jäsentämään ja kirjoittamaan otsikon aihen mukaan ja/tai perusta blogi. Miten tämä kirjainklöntti liittyy tallipaikkoihin 2015?Jaa no Argentiinassa muistetaan tai ainakin muistettiin varmasti tietyissä piireissä hyvin tarkkaan aussien kuittailut kauden 1981 tapahtumista ja ne potut maksettiin pottuina alustavasti kaudella 2010 viimeisen kisan Webberin taistelukyvyn romahduksen yhteydessä ja viimeistään silloin kun Webber lopetti ilman mestaruutta. Vaikka periaatteessa hänellä olisi voinut olla edellytyksiä niin kauan kuin olisi ajanut huipputallissa. Ja tietyille piireille lähinnä Webberin mestaruuttomuus oli myös hyvä kuittailun aihe sikäli kun mies oli sellainen muka kuin oli. Ja ikään kuin koko uran perusteella sellainenkin hahmotus on valjastettu käyttöön.
Webberin ne ihan parhaimmat vuodet muutenkin sinällään tuntuivat menevän huonommissa talleissa tai suhteellisen hyvissä talleissa huonoon aikaan ja kun lopulta pääsi huipputalliin niin sitten Brawn GP-ilmiö tulevan Sebastian Vettelin vastaavan kanssa söivät pisteitä. Tosin kauden 2010 taistelut Sebastian Vettelin kanssa johtivat siihen sotaan mitä heillä oli aina aussin lopettamiseen saakka. Ja voisin veikata, että taisi Seb enemmän toimia tallin etua vastaan kuin mitä Mark toimi tai olisi toiminut. Sen verran paljon Seb osasi kunnioittaa häntä sen jälkeen kun aussi ei suostunutkaan olemaan aina vain kiva kaveri tai päästämään häntä aina edelle tarvittaessa.
Paremmalla tiimihengellä ja muulla osaamisella olisi mestaruus ollut paremmin Webberin saavutettavissa. Tosin tiimin uskomaton hätäily ja yliliioittelu Webberin seinähipaisun kanssa ja varikkolla käyminen katkaisivat Webberin mestaruuskisan ja tekivät hänessä jonoajelijan. Viimeisen kerran jotain todella hyvää oikeastaan Webber osoitti vain 2012 kauden keskikaudella.
Sittemmin ja oikeastaan aina siitä lähtien kun hän mestaruuden hävisi 2010 niin asema ei ollut kovinkaan mainio. Sen sijaan 2010 oletettuna maailmanmestarina olisi voinut kyvykkyys ja etenkin se kuuluisa tietty itseluottamus olla parempi. Näin kävi muun muassa Jenson Buttonillekin verrattuna aikaan ennen mestaruutta. Tai olisi voinut käydä myös Felipe Massalle. Tosin Massan kauden osalta jossiteltavaa riittäisi vielä monin verroinkin enemmän kuin mitä Webberin mestaruuskaudesta. Surullisinta Webberille oli tietysti lopettaminen David Coulthardin kaltaisella tavalla. Urien alkupäätä sen sijaan ei voi oikein verrata kun tuolloin Coulthard ajeli huipputalleissa.
Kun esimerkkiä ja avausta on annettu muuta kautta niin laitetaan sitten vähän asiaakin. Tämän kauden tallipaikoista puhuttaessa on ollut juttua siitä, että uusi Team Haas saattaisi tulevaisuudessa ryhtyä käyttämään Ferrarin moottoreita. Mikäli Team Haasia ei jostain syystä tulisi tai joukkoon tulisi innostuneempia autotehtaita niin periaatteessa vaikka Dodgelle olisi tie avattu tällä liikkeellä. Romanian uudesta tallista ei ole paljonkaan kuulunut vähään aikaan ja sekin antaa odottaa itseään. Puhumattakaan sitten Caterhamin, Marussian, Lotuksen ja jossain määrin myös Sauberin talousvaikeuksista. Näillä talleilla niitä on enemmän tai vähemmän ja se on hyvin ikävä asia.
Sauberin osalta Esteban Gutierrez on lähtökohtaisesti yrittämässä saada itselleen paikkaa paremmasta keskikastin tallista ostorahalla. Tosin mikäli se ei onnistu niin Gutierrez on jäämässä näillä näkymin vielä vuodeksi Sauberille ja lajiin. Sitten kyllä alkaisi lopullisesti olla aika osoittaa kykyjä vaikka tämän kauden huono auto on Adrian Sutilin tapaan pilannut molempien kauden oikeastaan täysin kokonaan.
Gutierrez on kyllä ajanut ajoittain jopa paremmin tällä kaudella kuin aiemmin, mutta sitten paremmat ajotavat ja kisavedot ovat valitettavasti jopa epätasaisempia kuin aiemmin. Aikaisemmin Gutierrezilla oli huonot kilpailujen alut ja yleisesti ottaen aina todella hyvät kilpailun loppupuolen ajot. Tosin Hamiltonia osasi kyllä pitää Vergnen tapaan keskikastissa kun ei päässyt Mersu-mies ohi sitten millään.