Onko Honda ostanut yhden kuljettajapaikan?Eikös se sopimus nyt kuitenkin pitäisi tehdä McLarenin kanssa, jos meinaa ykkösissä ajaa?
Onko Honda ostanut yhden kuljettajapaikan?Eikös se sopimus nyt kuitenkin pitäisi tehdä McLarenin kanssa, jos meinaa ykkösissä ajaa?
Mersukoneisista Williamsin ja Mersun paikat on lukossa. Eli tuskinpa ajaa Mersun moottorilla ensi kaudella. Tuskin enää tässä vaiheessa uraansa lähtee pitämään välivuosia Lotukselle tms.Alonso ei ainakaan mersu koneisella ajele ensi kaudella jos nyt tähän on uskominen
https://www.youtube.com/watch?v=0tnrGz-lvJU&feature=youtu.be
Tiedä häntä, mutta Allievi kirjoitti Gazzettassa, että Alonso on tehnyt sitoumuksen Hondan kanssa. Mitä se ikinä tarkoittaakaan.Eikös se sopimus nyt kuitenkin pitäisi tehdä McLarenin kanssa, jos meinaa ykkösissä ajaa?
Mitäpä, jos Newey on sittenkin suostunut Ferrari pestiin. Tienaa niin sanottuja eläkerahoja. Vielä kun Montesemolo on laitettu kilometritehtaalle, Vettel yms. Alonsokin varmaan haluaa jatkaa Ferarilla, harmi vain että tuli haukuttua uusi tallipäälikkö. Spekulointia spekuloinin perään.Alonso on kertonut että kaikki on loogista. Mitä tästä voimme päätellä? Tietenkin sen, että Newey neuvottelee paluusta McLarenille. Jos he päätyvät sopimukseen, Alonso tulee samalla oven avauksella.
Herra veti sitten palkokasvit nasaalikäytävään.http://www.jamesallenonf1.com/2014/10/vettel-to-miss-us-gp-qualifying-slams-stupid-engine-rules-as-mateschitz-vetoes-ferrari-test/
Mateschitz ei päästä Vetteliä Ferrarin rattiin vielä Abu Dhabin testeissä. Vettel on vapaa Red Bullin palveluksesta vasta viisi päivää kauden jälkeen.
Alonso nyt puhuu vaikka samuraijuttuja koska ei ole oikeasti mitään kerrottavaa ja jotain siihen mikrofoniin pitää sanoa. Ilmeiseti on Macin kanssa joku aiesoppari mutta se ei ole sitova ja rimpuilu on kamala joka suuntaan.Alonso on kertonut että kaikki on loogista. Mitä tästä voimme päätellä? Tietenkin sen, että Newey neuvottelee paluusta McLarenille. Jos he päätyvät sopimukseen, Alonso tulee samalla oven avauksella.
F1Technical.net foorumilla joku tiesi kertoa, että Force India olisi kiinnostunut JEV:istä ja että FI:llä oltaisiin pettyneitä Nico Hülkenbergin kehittymiseen kuskina, joten tämä saattaisi siirtyä Le Mansiin.Dietrich Mateschitz vihjailee, että olisi hyvä saada kokeneempi mies Verstappenin rinnalle. Näin ollen Vergne voi saada jatkaa.
Onkos tuo nyt niin harvinaista. Sopimus lienee vuoden loppuun.Herra veti sitten palkokasvit nasaalikäytävään.
Tuo haukkumiskuvio voi olla yhtä paikkaansa pitävä huhu kuin Kimin ryyppääminen lentokoneessa.Mitäpä, jos Newey on sittenkin suostunut Ferrari pestiin. Tienaa niin sanottuja eläkerahoja. Vielä kun Montesemolo on laitettu kilometritehtaalle, Vettel yms. Alonsokin varmaan haluaa jatkaa Ferarilla, harmi vain että tuli haukuttua uusi tallipäälikkö. Spekulointia spekuloinin perään.
Todellisuudessa menee Mäkille, kun vaan Dennis suostuu hänet sinne palkaamaan.
En jaksa uskoa, että Total menisi Mercedeksen asiakastallin sponsoriksi, ei jotenkin istu kuvioon. Ei Perezin voittamiseksi kovinkummoista suoritusta loppu peleissä tarvitse tehdä. Tallilla on vuosien kokemus Hulkenbergistä, joten ihan kevyin perustein tuskin vaihtoa tehdään.Jos noissa Force India -huhuissa on mitään perää, niin veikkaanpa että todennäköisempi tapahtumien kulku on se, että Total olisi kiinnostunut siirtämään tukensa toiselle ranskalaiselle, koska Lotus siirtyy Petronasin asiakkaaksi ja Grosjean pysynee tallissa. Hulkin vaihtaminen Vergneen taitoperusteisin syin vaikuttaa naurettavalta ajatukselta. Mies on ehkä ollut enemmän taka-alalla tällä kaudella mutta on kuitenkin kerännyt pisteitä tasaisesti ja myös paljon luotettavammin kuin tallikaverinsa.
Niinpä ja kuten Kimin tapaus osoittaa. Kukin osapuoli voi keksiä mitä tahansa lööppejä ajaakseen omia intressejään. Alonso mm. totesi joku aika sitten, että kuka näitä hänen Ferrari erouutisia Italiassa oikein viljelee. Nyt on sitten yleinen mielipide, että yhteisesti on sovittu sopimuksen purusta.Tuo haukkumiskuvio voi olla yhtä paikkaansa pitävä huhu kuin Kimin ryyppääminen lentokoneessa.