Ei tuo ole uutta. Kymmeniä vuosia jo kuljettajat käyttäneet joko Bremboja tai Carbon Industries jarruja.Miten voi olla tallin autoissa kahden eri valmistajan järjestelmiä? Kuulostaa aivan uskomattomalta.
Eipä tiada tulla, koska Nico ei ole Suomalinen. Toivottavasti Bottoksella kulkee huomenna.Tulisikohan huomenna historian ensimmäinen Suomen kansalaisten kaksoivoitto. :ahem:
Tai kolmois-...
- https://twitter.com/crash_F1Toto Wolff expects Lewis Hamilton to switch brake suppliers for tomorrow's race. May lead to a penalty
Jos vaihtaa valmistajaa niin joukon perälle koska ei sallittua parc fermessä
Olihan Kimi Lotuksellakin huippuiskussa ja tuskin kuski on hitaammaksi viime talven aikana muuttunut. Se on tietysti ikävä että legendaarisella Ferrarilla pärjää huonommin kuin Geniin mukalotuksella, joka toisaalta tänä vuonna on vieläkin heikompi vaihtoehto.En usko että Räikkönen on yhtä nopea kuin mäkkiaikoina mutta kyllähän tosta ajosta näkee että kärrykin on epäsopivin hanskaan koko uralla.
Korkki kiinni tai katse tiukemmin näppäimistöön! :alppu:Eipä tiada tulla, koska Nico ei ole Suomalinen. Toivottavasti Bottoksella kulkee huomenna.
Joo en väitäkään että olisi muutunut talvessa paskaksi kuskiksi miksi viittaus autoon. Mutta ei se mun mielestä ole koskaan ollut yhtä nopea kuin mäkkiaikoina. Milloin vauhti oli ajoittain ihan uskomatonta. Massan loukkaantumisen jälkeen oli muistaakseni ajoittain yhtä nopea.Olihan Kimi Lotuksellakin huippuiskussa ja tuskin kuski on hitaammaksi viime talven aikana muuttunut. Se on tietysti ikävä että legendaarisella Ferrarilla pärjää huonommin kuin Geniin mukalotuksella, joka toisaalta tänä vuonna on vieläkin heikompi vaihtoehto.
On se omasta mielestään näemmä puoliksiEipä tiada tulla, koska Nico ei ole Suomalinen. Toivottavasti Bottoksella kulkee huomenna.
MERCEDES AMG F1 @MercedesAMGF1 26m
Quote of the day? Nico: "1.5 Finnish drivers on the front row. I think that's a record, isn't it?" Raised a titter!
Vertailukohdekin vaihtui Grossesta Alonsoon. Jokainen varmasti tietää kumpi on nopeampi.Olihan Kimi Lotuksellakin huippuiskussa ja tuskin kuski on hitaammaksi viime talven aikana muuttunut.
Jäihän Räikkönen usein myös Grosjeanista aika-ajossa +0.4s, eli ovatko yhtä hyviä ALO ja GRO?Vertailukohdekin vaihtui Grossesta Alonsoon. Jokainen varmasti tietää kumpi on nopeampi.
Joo, mutta lajin tilan ja tulevaisuuden kannalta aika heikko signaaali, että Saksassa on noinkin väljää katsomossa.Yleisömäärälle se ja sama. Kisaa minä ruukaan seurata enkä katsomoita.
Ei ole.Hamilton on toisena kilpailun puoleenväliin mennessä.
Niin no, Grosjean oli viime vuonna hyvä aika-ajoissa ja keskinkertainen kisoissa ja Räikkönen paska aika-ajoissa ja hyvä kisassa. Alonso on hyvä molemmissa.Jäihän Räikkönen usein myös Grosjeanista aika-ajossa +0.4s, eli ovatko yhtä hyviä ALO ja GRO?
Ei ole, Kimi ei todellakaan ole nopea noin pahasti aliohjaavalla autolla kuin nykyinen Ferrari on. Alonson 0.4 sekuntia nopeampi kierros ei tee kierroksesta nopeaa, ainoastaan vähän vähemmän hitaan. Jos auton ajettavuus olisi balanssissa kummankin kuskin suoritustaso olisi sekuntia parempi.......Niin no, Grosjean oli viime vuonna hyvä aika-ajoissa ja keskinkertainen kisoissa ja Räikkönen paska aika-ajoissa ja hyvä kisassa. Alonso on hyvä molemmissa.
Nico Rosberg on Suomen kansalainen ja nyt oli kyse nimenomaan kansalaisuudesta eli mahdollisuudet Suomen kansalaisten kaksoisvoittoon ovat olemassa.Eipä tiada tulla, koska Nico ei ole Suomalinen. Toivottavasti Bottoksella kulkee huomenna.
Mielestäni Hamilton sanoi haastattelussa eilen että "starting from the pitlane", olisiko sitten viitattu siihen että tehdään niin paljon autoon joka tapauksessa?Jos vaihtaa valmistajaa niin joukon perälle koska ei sallittua parc fermessä
Maikkarin mukaan vaihdettu vaihteisto, eli +5 sijaa ja ruutu 20 (Gutierrezin viime kisasta saaneen penaltyn takia siis ei 21. ruutu).Mielestäni Hamilton sanoi haastattelussa eilen että "starting from the pitlane", olisiko sitten viitattu siihen että tehdään niin paljon autoon joka tapauksessa?
Vai kuulinko väärin.....?