Turboruuvi
Well-known member
- Liittynyt
- 23.3.2013
- Viestit
- 1004
Caterham F1 -tallin viralliset nettisivut kertoo aika karua kieltä. :thumbfh:
http://www.caterhamf1.com/
http://www.caterhamf1.com/
Ei ole taidettu maksaa jollekkin taholle, kun ei sivut toimi.Caterham F1 -tallin viralliset nettisivut kertoo aika karua kieltä. :thumbfh:
http://www.caterhamf1.com/
Niinpä. Ihanaa kun laitetaan linkki ja ei kerrota mitä linkissä on. Saati että toimisi edes.Ei ole taidettu maksaa jollekkin taholle, kun ei sivut toimi.
Ymmärtänet, että linkin toimimattomuus oli se pointti ja jutun juju.Niinpä. Ihanaa kun laitetaan linkki ja ei kerrota mitä linkissä on. Saati että toimisi edes.
Ei välttämättä. Tuskin niitä neljää, ainakaan F1-tallia ole, joiden kanssa neuvottelevat, mutta rahoittajistahan se on pitkälti kiinni. Eritoten jos hakevat paikkaa sieltä lähtöruudukon jälkimmäiseltä puoliskolta. Valitettavasti. Monessakin mielessä.Eje Elgh kertoi jossain, että Ericssonilla on neuvottelut pitkällä 4:n eri tallin kanssa. Nyt oikeesti! Tuon on oltava räikeää schaibaa.
edit: Jaa, tuostahan olikin jo toisaalla mutta ei se mitään, jätän tämän silti tähän.
Tuostahan huhuttiin jossain ihan oikeasti.Barrichello.
Alonso voisi siirtyä jo ensi kauden talliinsa. Talli saisi pisteitä ja Alonso voisi alkaa kehittämään ensi kauden ajokkiaan hyvissä ajoin.Tuostahan huhuttiin jossain ihan oikeasti.
Chiltonhan ois työttömänä. Vai tekeekö Lotterer toisen esiintymisensä.
Onko yhtään tallia johon Alonsoa ei ole tavalla tai toisella saatu liitettyä ensi kautta ajatellen? Fernando itse jo kielsi huhun että olisi ostanut Marussian. Kieltäminen oli kylläkin ensimmäinen kerta kun itse edes siitä huhusta kuulin. Jarno Trulli toimii Formula E:ssä kuskina ja tallipäällikkönä nimeään kantavassa teamissa, niin miksei Fernando Suuri voisi tehdä vähintään samaa ja toimia myös mekaanikkona ja auton suunnittelijana...Alonso voisi siirtyä jo ensi kauden talliinsa. Talli saisi pisteitä ja Alonso voisi alkaa kehittämään ensi kauden ajokkiaan hyvissä ajoin.
Tällä hetkellä kerätty 80% varoista (£1,887,997), joten jännä että nyt jo tuulettelevat onnistumista. Crowdcuben FAQissa kuitenkin lukee, että yhtään varoja ei kerätä lahjoittajilta jos tavoitesummaa ei saada täyteen. Joissakin joukkorahoitussivustoilla on mahdollisuus joustavaan rahoitukseen, että rahat saa vaikka tavoite ei ihan täyty, mutta Crowdcubesta en tällaista mainintaa löytänyt.Caterham keräsi onnistuneesti kolehtia rahoittaakseen kauden päättävän Abu Dhabin kisan. Caterham siis osallistuu kisaan, mutta kuskeista ei ole vielä selvyyttä. Ericsson ei ainakaan aja koska on irtisanonut itse yhteistyönsä tallin kanssa ja jatkaa ensi vuonna Sauberilla.
Varmaan joku taho on luvannut maksaa loput.Tällä hetkellä kerätty 80% varoista (£1,887,997), joten jännä että nyt jo tuulettelevat onnistumista. Crowdcuben FAQissa kuitenkin lukee, että yhtään varoja ei kerätä lahjoittajilta jos tavoitesummaa ei saada täyteen. Joissakin joukkorahoitussivustoilla on mahdollisuus joustavaan rahoitukseen, että rahat saa vaikka tavoite ei ihan täyty, mutta Crowdcubesta en tällaista mainintaa löytänyt.
Tällä hetkellä kerätty 80% varoista (£1,887,997), joten jännä että nyt jo tuulettelevat onnistumista.
Niin, ei kai se 100% tarvi ton sivun kautta tulla.Varmaan joku taho on luvannut maksaa loput.
No, ainakin Crowdcuben mukaan tarvii. Eihän se niin mene, että sanot "joo, meillä on 80% kasassa, mutta saadaan loput 20% yhdeltä kivalta tyypiltä". Sen tyypin pitää sitten kilauttaa ne tuon Crowdcuben sivun kautta että mennään niiden sääntöjen mukaan mitä tuolta FAQista löysin. Toki voihan olla että ne säännöt on joustavampia kuin mitä tuolta sivulta löysin.Niin, ei kai se 100% tarvi ton sivun kautta tulla.
Tämä joku taho voisi olla esim. uusi maksukuski, joka ostaa Ericssonilta vapautuneen kisakuskin paikan. Perjantain harjoitusajossa pääsisi varmaankin kurvailemaan vähän pienemmälläkin sijoituksella.Varmaan joku taho on luvannut maksaa loput.
Mikäs tämä kuvio on, miksi Caterham nousisi 10. pelkästään osallistumalla? 10. on tällä hetkellä 0 pinnan Sauber, Marussialla on 2 pinnaa ja 9. sija.Marussiallakin on Sky-kanavan uutisoinnin mukaan ollut vireillä jonkinlaista yritystä päästä Abu Dhabiin kisaamaan, mutta jos Marussia ei löydä rahoitusta, niin Caterhamin tehtävä tietysti helpottuu. Pitäisi saada autot toimintakuntoisina radalle ja päästä aika-ajoissa 107%:n etäisyydelle kuuykkösen parhaasta ajasta, jotta pääsevät nappaamaan kymppisijan valmistajien kisassa ja siitä tulevat palkkiorahat.
Oliko niin että kahdesta kisasta saa jäädä pois. Tämä olisi jo Mamarussialle kolmas ja sarjasta pois sulkeminen kohtalona.Mikäs tämä kuvio on, miksi Caterham nousisi 10. pelkästään osallistumalla? 10. on tällä hetkellä 0 pinnan Sauber, Marussialla on 2 pinnaa ja 9. sija.
Juuri näin, tässä skenaariossa Sauber nousee yhdeksänneksi ja Caterpillar kymmenenneksi.Oliko niin että kahdesta kisasta saa jäädä pois. Tämä olisi jo Mamarussialle kolmas ja sarjasta pois sulkeminen kohtalona.