KISARAPO
Harkat: #60
Rata tuntui olevan melkoisen liukas (tai autot) eikä ajaminen ollut ihan niin hauskaa kuin täällä aiemmin.
Alla oli kuitenkin ylivoimaisesti paras auto ja sillä kärkeeen mutta oli aika hakemista.
Aika-ajo #11.
Sama auto kuin Wopelle aika-ajoon ja näytti ettei se välttis paras tykki ole..
Radalle ja täähän oli ihan p**ka kun vertas harkka autoon. Ois pitäny saada parempi painojakauma tälle autolle mutta
samas se, näillä mentiin. Hirvee riski päälle ja ratissa roikkuen tais viimeinen kierros onnistua jotenkuten ja olinkin hämmästynyt että sillä pääsi jopa A-finaaliin.
ja jopa eturiviin. Painavampana Wope jäi sillä B-finaaliin mutta sitten näytti muille mihin #60:llä pystyy.
A-finaali. #270
Tuloksia katsellessa kävi selväksi että nyt on #60:in jälkeen ehkä se nopein auto mulle kisaan. Silti tottakai odotin että DSQ vie kisan ihan suvereenisti #60:llä. Mutta hällä paska tuuri sen kuin vain jatkui;
Harmi, itsekin odotin taistelua häntä vastaan heikommalla autollani mutta minkäs teet. Ekaan mutkaan lähdin haastamaan Nastyä kärkeen, ei ihan onnistunu, Cmoney pääsi edelle, lyhyen suoran jälkeen yritin ohittaa takaisin shikaaniin
mutta heti kuin painoin jarrulle pyörähdin, ihan noin herkkiä jarruja en odottanut.:mad_old: Paska nakki sikäli että DSQ jotui hidastamaan sen verran että autonsa sammui. ( Jotain häikkää siinä oli mullakin se sammui varikkosuoralla mistä mainitsin) Sitten jollain ilveellä nousin toiseksi ( muuta en muista kuin että Nastyn auto ei menny mihinkään, siksi vahingossa annoin vauhtia...) Wope oli noussut kärkeen ja mulla oli nopeampi auto + ei mitään menetettävää pisteissä...
Monta kierrosta siinä väännettiin ja tuntui jo ettei sieltä mistään ohi pääse kunnes lopulta vasurialamäkeen riskillä tuikkasin tosi pieneen väliin, kiitos paremman kiihtyvyyden ja pääsinkin kärkeen ja voittoon. Pakkovoitto oli vaikka autotuurilla tuli ja silti ei taida riittää. Kiusataan silti muita finaalissa minkä pystyy..
Kiitos Järjestäjille ja ratayrittäjille ja muille podiumisteille.