James Allison on Kimi: " I hope that the SF-15T will be much more comfortable for him" "....with both a stronger front end in mid corner and more support from the rear under braking."
Toivossa on hyvä elää
...sanoi lapamato.
Pat Fry kommentoi aikanaan, että Kimi tarvitsi seitsemän eri jousitusratkaisua kauden aikana McLarenilla ja oli erittäin tarkka etupään jousitussäädöistä. Vaikka kuinka Allison kehuu tuota pullrod jousitusta, jotenkin siihen silti suhtautuu skeptisesti Kimin osalta, kun sitä on rajallisempi säätää kuin push rodia. Tästä taas tulee vaikutelma, että autoa suunnitellaan enemmän paperilla nopeaksi kuin kuskien ehdoilla. Tai sitten pahempi skenaario, että aika ei ole riittänyt paremman jousituksen suunnitteluun, kun nokkakin näyttää olevan melko basic etusiivestä puhumattakaan... eli kaikki resurssit lyöty koneen kehittämiseen.
Joo, ehkä pitää lopettaa pirujen maalaaminen seinälle ja odottaa ensimmäisiä testejä. Niiden jälkeen tiedetään jo jonkin verran enemmän. Positiivisena seikkana Ferrari on usein ensimmäisen muutosvuoden jälkeen petrannut aika roimasti, kun on ehtinyt kopioimaan muiden inventiot.