Lähinnä ihmetyttää miksi ihmiset, joilla on hirveä tarve 'keskustella' ATK:ssa ei keksi mitään muuta synonyymia valittamiselle kuin itkemisen. Antaa aika heikon kuvan keskustelutaidosta.Voisit jo lopettaa ton turhan itkemisen aiheesta, älä tee omasta ongelmastasi muiden ongelmaa. Termiä käytetään, jos sitä halutaan käyttää.
Vai puutuuko ratista kahva, kuvasta katsottuna oikealta puolelta ?Ei taida olla ratin pala, kun tästä Miikhailin aiemmin pistämästä linkistä näkee sen ratin keulan päällä vähän kauempana ohjaamosta:
Itkeminen tossakin kohtaa mielestäni erittäin kuvaava termi. Se antaa mielikuvan valittamisesta ja kuinka omaa tahtoa halutaan "itkun" avulla saada läpi vrt. lapsi itkee karkkikaupassa.Lähinnä ihmetyttää miksi ihmiset, joilla on hirveä tarve 'keskustella' ATK:ssa ei keksi mitään muuta synonyymia valittamiselle kuin itkemisen. Antaa aika heikon kuvan keskustelutaidosta.
Eipä koko rattia näy tuossakaan kuvassa, mutta ehjältä näyttää näkyvä osuus. Tuo pala näyttää vaan niin epäilyttävästi ratin kahvaosalta.Ei taida olla ratin pala, kun tästä Miikhailin aiemmin pistämästä linkistä näkee sen ratin keulan päällä vähän kauempana ohjaamosta:
Sellainen tractorpulling-kehikko olisi todennäköisesti tuollaisessa törmäyksessä solmussa kuljettajan pään ympärillä. Ei kyllä oikein tule mieleen mitään sellaista kuomuratkaisua millä voitaisiin estää kuljettajan loukkaantuminen tuollaisessa osumassa, kun kyseessä on noin matala auto. Koppiautot on ihan eri juttu koska koko auton korirakenne on niin erilainen kuin tuollaisessa yksipaikkaisessa formulassa.Nyt, kun tuota kuvaa katsoo ja turvakaari on kokonaan hävinnyt voipi sanoa, että kuomu olis ihan päreinä. Joku Tractorpulling tyyppinen teräskehikko päänympärilla vois olla riittävä, mutta onko näkyvyys sen jälkeen kovin hyvä ja miten autosta pääsee nopeasti ulos.
Ensinnäkään noita live timingin ratakartan tapahtumia ei voi pitää totuudenmukaisina nopeuksien, tai edes ratasijainnin suhteen. Ja vaikka sitä vauhtia olisi 200 ollutkin kun auto lähti hanskasta, niin se ei tarkoita, että törmäyshetkellä sitä olisi ollut läheskään noin paljoa. Sutilin kolarin nopeudesta törmäyshetkellä voi vetää johtopäätöksiä siitä, minkä verran se vauhti on mahdollisesti hidastunut. Noi toisen kappaleen kaltaiset aivan selvät johtopäätöksetkin kannattaisi vielä tässä vaiheessa pitää omana tietonaan.Monilta puuttuu realismi tällaisissa odottamattomissa kamalissa onnettomuuksissa kokonaan. Sen jälkeen kun tuli tietoon, että Bianchi on törmännyt yli 200 km/h traktoriin ja ei ole tajuissaan.
Aina on kiva toivoa kaikkea, mutta on aivan selvää, että Bianchi ei tule olemaan elämässään enää kuin korkeintaan letkuruokinnassa. Pitäisin ihmeenä, mikäli olisi vielä elävien kirjoissa ensi viikolla.
Juuri kun muistelin kaverilleni, että F1:n mustasta viikonlopusta taisi tulla tänä vuonna 20 vuotta.
Voi olla että kuulin/muistan väärin, mutta kyllä tuo minun mielestäni melko neutraalilla äänensävyllä totesi mielipiteensä. Kaikki aina itkevät kun puhuvat radioon paitsi suomalaiset?Itkeminen tossakin kohtaa mielestäni erittäin kuvaava termi. Se antaa mielikuvan valittamisesta ja kuinka omaa tahtoa halutaan "itkun" avulla saada läpi vrt. lapsi itkee karkkikaupassa.
Omasta mielestäni ratista on juurikin toinen "kahvaosa" irti. Tein ajankuluksi vertauskuvan, jossa näkyy myös miltä Marussian ratti näyttää. http://kuvapilvi.fi/k/yhat.pngEipä koko rattia näy tuossakaan kuvassa, mutta ehjältä näyttää näkyvä osuus. Tuo pala näyttää vaan niin epäilyttävästi ratin kahvaosalta.
Kuva 17... Kypärässä aika iso lommo. Ei hyvä. :nope:Gazzettalla hieman enemmän kuvia
http://www.gazzetta.it/Foto-Gallery/Formula-1/05-10-2014/bianchi-immagini-dramma-90652716044.shtml
Itse keksin lähinnä sellaiset vaihtoehdot, että auto on tullut kylki edellä, jolloin ensimmäinen ja pahin isku olisi tullut mahdollisesti vain auton takaosaan ja siitä pyöräntänyt tai sitten, että autoi olisi ollut hieman kyljellään, eli ottanut jostain pomppua ja toinen puoli on noussut hieman ilmaan ja auton yläosa olisi osunut koneen perään. Auton oikeassa kyljessäkin on muuten selvästi osumaa, enkä oikeen keksi miten ne ovat siihen ilmestyneet.olisiko tuo alapinnan vino muoto sen verran sysännyt autoa sivuun että törmäysenergia on pienentynyt ja osuma ei ole ollut ihan niin raju kuin mitä se pahimmillaan voisi tuollaisessa törmäyksessä olla?
Lommo? Emmää kyllä havaitse?
Kuva 17... Kypärässä aika iso lommo. Ei hyvä. :nope:
Tuossa näkyy muuten ainakin erittäin selvästi, että ratista puuttuu palanen. Toivottavasti ei ollut sormet välissä.Uusi kuva missä näkyy koko auto, voihan perke** ku on menny lyttyy (Ne kattoo jotka haluaa kuva ei ole mikään kovin mukava :/ )
Koitaha selvitä ja sitten räikkösen jälkee ferkulle
http://gyazo.com/63ec764fc28c9fc1c3e83fd0409c289e
Edit: näköjään on jo täällä pahoittelut!
Itsekin näen vain tuon kohdan, joka on ottanut mustaa väriä jostain. Periaatteessa maali on voinut lähteä kypärästä tai sitten kypärä on ottanut jostain väriä.Lommo? Emmää kyllä havaitse?