Petri Piira
Olivier Gavetta
- Liittynyt
- 5.3.2002
- Viestit
- 2779
Ilmeisesti kostealla radalla lähdetty matkaan, mut ei taida sen suuremmin sataa. Aika kuiva ura jo tullut.
Marco, tai Michael varikkomuurilta, teki päätöksen Detroitissakin vaihtaa ensimmäisenä slikseille. Ei tänään vissiin hirveästi hyötynyt, mutta hyvä veto oli silti.Taitaa Andrettin riski onnistua.
Olis tullu turva-auto ennen kuin muut ehti vaihtaa niin se olis päässy melkein kärkeen, sitä siinä varmaan odotettiin.Marco, tai Michael varikkomuurilta, teki päätöksen Detroitissakin vaihtaa ensimmäisenä slikseille. Ei tänään vissiin hirveästi hyötynyt, mutta hyvä veto oli silti.
Varikolta tulija (Castroneves) päästi kyllä lopulta letkan ohi.Tääl on näköjään vähän eri säännöt varikolta poistumisessa turva-auton aikana kuin Euroopassa. Päästivät yhden ulos varikolta juuri samaan aikaan, kun turva-autoletkallinen ohitti varikon ulostulon, sinne se vaan sulautui jonon keskelle.
Matchett on vieläkin ärsyttävimpiä kommentaattoreita moottoriurheilussa.
https://www.flickr.com/photos/126204800@N07/sets/72157652450641594Ensinnäkin, kiitos IM mielenkiintoisista Toronto-jutuista, kuvista ja videoista. :thumbup:
Tässä artikkelissa onkin Toronton kisan promoamisesta. Lisäksi Mark Miles vihjaa, että kauden jatkaminen Labor Dayn jälkeen voisi olla mahdollista niin pitkään kun helmi/maaliskuun kisat eivät toteudu.E: Outo juttu myöskin oli, etten kaupungilla nähnyt juuri minkäänlaista kisan markkinointia. Ei printtejä eikä valotauluja. Vastaavasti esim. Mosportin organisaatio on perinteisesti markkinoinut ALMS nyk. USCC -kisaa pistämällä pienimuotoisen autonäyttelyn ja varikkostoppidemon keskellä kaupunkia sijaitsevalle Yonge-Dundas Squarelle (Lontoon Piccadillyn tyyppinen kohtaamis -ja mainospaikka). Rautatieasemalla sentään oli opasteet, mikä ratikka menee Exhibition Placelle, tosin nekin A4-koossa. Pelipaikoillehan on naurettavan helppo päästä koska ratikan päätepysäkki on aivan vieressä.