Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Nyt sä paljastit nimesi, Robert!No en oikeastaan vaan tuolla.
Nyt sä paljastit nimesi, Robert!No en oikeastaan vaan tuolla.
Suhtautuisin kaasuttamalla kahta kauheammin karkuun, jos sinä siellä tien varressa heiluisit.Mitenköhän moiseen tänä päivänä suhtauduttaisiin?
Tämä ei ihan tähän oikein liity, mutta suurin osa poliiseista taitaa olla persuja.
Harmillista ettei tuotakaan hommaa voi enää teettää ilmaistyövoimalla maksamalla yhdistyksille pikkusummia vaan joudutaan työllistämään veroja maksavia pienyrittäjiä
Odotan suuresti sitä, että kaikilta kävelijöiltä aletaan vaatimaan myös tuota tieturvakorttia. Onhan se nyt ihan kauhean vaarallinen tilanne, jos joku kävelee tien reunassa ja samaan aikaan tiellä menee AUTOJA Härregyyd.Harmillista ettei tuotakaan hommaa voi enää teettää ilmaistyövoimalla maksamalla yhdistyksille pikkusummia vaan joudutaan työllistämään veroja maksavia pienyrittäjiä
Savon Sanomat sanoi:Liikennemerkeistä aiotaan tehdä vähemmän miehisiä
Liikenne- ja viestintäministeriössä on käynnissä tieliikennelainsäädännön kokonaisuudistus. Liikennevirastolla yhtenä tavoitteena lakiin on saada liikennemerkit vähemmän maskuliiniseksi.
– Olemme jo aiemmin järjestelmällisesti pyrkineet siihen, että jos jonkun merkin henkilöhahmoa uudistetaan, niin se pyritään piirtämään neutraalisti, kertoo Liikenneviraston liikenteen ohjauksen asiantuntija Tuomas Österman.
Suomessa käytössä olevissa liikennemerkeissä hahmo on edelleen usein mieheksi tunnistettava.
– Ruotsissa on käytetty myös hame päällä kulkevaa hahmoa, mutta en koe senkään olevan hyvä tapa. Liikennemerkeistä ei ole tarkoitus hahmottaa, että olisi jompaa kumpaa sukupuolta, Österman toteaa.
Östermanilta on kuulemma usein kysytty, miksi työmaata kuvaa mies, joka nojaa lapioon.
– Onhan se vanhanaikainen käsitys tietyöstä, mutta sen ymmärrettävyys ja tunnettuus tekee sen. Se on yksinkertaistus, joka on helppo ymmärtää.
Nykyiset tuntemamme liikennemerkit hahmoteltiin Liikennevirastossa 1960-luvulla kansainvälisiin standardeihin perustuen. Niitä on myös paranneltu vuosien saatossa. Östermanin mukaan nykyisissä liikennemerkeissä näkyy eniten jo eläköityneen Liikenneviraston piirtäjän Pirjo Ekmanin kädenjälki.
Nuohan nimenomaan ei ole mieheksi tunnistettavia hahmoja. Ei siellä peeenistä näy. Lyhythiuksisia a-kuppimuijia ne on, luultavasti kuuluvat Andamaaneilla asustavaan jarawa-heimoon.Nyt ollaan tärkeän äärellä
Sitten kyllä voidaan sanoa että virkakyöstiltä varmaankin loppuu silava pöydästä, sillä mulla ei ole ollenkaan Kallen mätitahnaa. Sen sijaan Pirkka-mätitahnaa on.Virkakyöstiltä ei lopu silava pöydästä eikä burbilta Kallen mätitahna.
Se oli ainaski ennen vähemmän maittavaa, kuin aito Kalle.Sitten kyllä voidaan sanoa että virkakyöstiltä varmaankin loppuu silava pöydästä, sillä mulla ei ole ollenkaan Kallen mätitahnaa. Sen sijaan Pirkka-mätitahnaa on.
Ihan jees. Toivottavasti tuosta 32-sivuisesta selvityksestä ei aiheutunut yhtään kustannuksia. Kyllä virkamiesten työ on aina tärkeää.Poliitikot halusivat tekoluotoselvityksen siltahankkeesta mahdollisesti häiriintyville lokeille, kertoo Helsingin Sanomat.
Kyseessä on niin sanottu kruunusiltaprojekti, jossa luonnonsuojelun ja liikennehankkeen välinen ristiriita on edennyt Suomessa aiemmin tuntemattomalle asteelle.
Ongelmaksi ovat muodostuneet vielä rakentamattoman helsinkiläissillan reitillä sijaitsevat kaksi luotoa, joilla pesii lokkeja, kertoo Helsingin Sanomat.
HS:n mukaan lokkiluotojen viereen on kaavailtu yhtä sillan pilareista, ”jonka mahdollisesti aiheuttama haitta” lintujen elämälle pitäisi selvitystyötä lautakunnalle ehdottaneen vihreiden kunnallispoliitikko Outi Silfverbergin mukaan korvata luodolla asuville lokeille.
Kaupungin virkamiehet ovat Silverbergin aloitteesta syntyneellä lautakunnan yksimielisellä päätöksellä tehneet aiheesta peräti 32-sivuisen perusteellisen selvityksen, jonka mukaan lokeille aiheutunut harmi voitaisiin hyvittää 100000 – 800000 euron hintaisella tekoluodolla.
Tuli se nyt tämäkin sitten nähtyä, että Renesanssineron viesti nauratti. Positiivisesti.http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1431308230683.html
Ihan jees. Toivottavasti tuosta 32-sivuisesta selvityksestä ei aiheutunut yhtään kustannuksia. Kyllä virkamiesten työ on aina tärkeää.