Toyota ja Nissan käryttää kanssa tehokkaasti H7:eiskat. Latausjännite ei ole liian korkea, vaan se muuttuu liikaa kierrosten mukaan. Tyhjäkäynnillä valot on himmeämmät.Kerran piti körötellä sumuvaloilla jokunen kymmenen kilometriä Kuopion kupeessa, lie ollut tavallista talvihämärää. Jokunen vilautteli pitkiä. Molemmat lyhyet olivat palaneet, liekö ollut päivä väliä...:dunno: Pösöt taitavat olla niitä pahimpia polttimoidensyöjiä? latausjännite liian korkealla? Lienenkö jollekin vilauttanut takaisin pitkiä, mutta tuskinpa ymmärsi, että mulla on molemmat lyhyet palaneet, sori nyt vaan, mutta pakko ajella näin.:thumbfh:
En, tulen toimeen. Velkaa on vielä vähän, mutta säästöön ja sijoitettavaksi jää silti. Pöljiä mahtuu suomenmaahan. Tänäänkin lappu, että 72€ kilahti tilille. En edes olisi muuten huomannut.Oletko sä köyhä?
Anarkian saapuessa, kaikki saavat käyttää sumuvaloja ihan miten haluavat.Edelleen laitonta niitten turha käyttö.
Eipä ole ollut Jonia ikävä ja toivottavasti kaveri saa sipulinsa kasaan, eikä huoraa enää täällä.En, tulen toimeen. Velkaa on vielä vähän, mutta säästöön ja sijoitettavaksi jää silti. Pöljiä mahtuu suomenmaahan. Tänäänkin lappu, että 72€ kilahti tilille. En edes olisi muuten huomannut.
Kauheat vierotusoireet näyttää olevan, kun Jomppe bannissa. Suosittelen kuitenkin liikenneasioissa kokeilemaan jotain muuta vittuilun kohdetta, kun jotain voin tietääkin asiasta. Ei tässä sentään pimpasta puhuta...eiku
->
Sä oletkin autonajajien gynekologi: sekin voi kertoa nähneensä looraa enemmän kuin muut ikinä.Onhan tuota autoa tullut ajettua itsekin jonnin verran ja useammalla kappaleella kuin kukaan muu tällä forumilla.
Noniin näköjään.Tää toikkihan kerää urpoja!
Kyllä on Kynekolookin hommakin aika surkiaa siinä vaiheessa, kun tunkilla vänkäät ylös laskeutunutta kohtua.:thumbfh:Sä oletkin autonajajien gynekologi: sekin voi kertoa nähneensä looraa enemmän kuin muut ikinä.
Ne olivat varmasti työvalot, niinkuin tmoi mainitsi toisaalla. Ajon kannalta vain huonoa, kun taaksepäin ei saisi valkoista valoa näyttää, mutta ainakin toimivat ja ovat katkaisijan varassa. Katoikko muuten, kumpi meni edellä? Veturi vai kärry?Eipä ole ollut Jonia ikävä ja toivottavasti kaveri saa sipulinsa kasaan, eikä huoraa enää täällä.
Onhan tuota autoa tullut ajettua itsekin jonnin verran ja useammalla kappaleella kuin kukaan muu tällä forumilla.
Paloi ne takavaloissakin valkoiset.Ne olivat varmasti työvalot, niinkuin tmoi mainitsi toisaalla. Ajon kannalta vain huonoa, kun taaksepäin ei saisi valkoista valoa näyttää, mutta ainakin toimivat ja ovat katkaisijan varassa. Katoikko muuten, kumpi meni edellä? Veturi vai kärry?
Peruutusvalot ovat työvalojen kanssa toimineet samassa, ainakin niissä mitä itse ajanut. Maksimi valoteho kiva pimeässä, kun jalkakontinkin alle ajaa ja kontti täynnä kaasupulloja.Paloi ne takavaloissakin valkoiset.
Eli kyse oli pässistä ratintakana kun motarilla 90 kmh nuo valot päällä.Peruutusvalot ovat työvalojen kanssa toimineet samassa, ainakin niissä mitä itse ajanut. Maksimi valoteho kiva pimeässä, kun jalkakontinkin alle ajaa ja kontti täynnä kaasupulloja.
Ei, vaan pököpässistä. Oliko kaappiauto? Itse todistanut jo pelkän 18t jakoauton, 3,8m korkean hörppäsevän 30l/100km, kun ajaa rajotinta vasten. 80iä, niin vei 24l. Työnantaja säästää ja itselle tunti viikossa lisää. Täytyy vaan tuntipalkka työsoppari tehdäEli kyse oli pässistä ratintakana kun motarilla 90 kmh nuo valot päällä.
Vaikka onkin täyskorkea ja telitkin laskeutuneena, niin ei kovin montaa siltaa ole, etteikö alta menis.1,6m korkea Jjusban hörppäsee tunnissa helposti 10l kotipolttoista ja jälkiruoaksi kahvimasinolit päälle. Sitten ajellaankin 'rajoitinta vasten'.
Tästä toikista vois tehdä sellaisen, että kun tänne tulee, niin ei enää pääse muille foorumin alueille linkkejä klikkaamalla. Vähän niinku urpokatiskana toimisi sitten.Tää toikkihan kerää urpoja!