Tilaustyönä tehty tilaajan irtaimen tuhonta. Anarkiaa anarkistisimmillaan.Voin repiä sun volkkarista peilit irti vitosella.
Tilaustyönä tehty tilaajan irtaimen tuhonta. Anarkiaa anarkistisimmillaan.Voin repiä sun volkkarista peilit irti vitosella.
Onnistuu, mulla oli juurikin tuo exit-paikka kun tulin Finskillä Suomeen. Varasin kyseisen paikan erikseen lippujenoston yhteydessä (siis netissä). Ittelläkin tota pituutta sen verran, että ihan mielellään maksaa extraa siitä, että saa kintut suoriksi.Viimeksi maksoin 40 e rynskille ekstraa että sain ne paikat, en tiedä miten finnairilla tuo onnistuu, mutta tarttee soittaa heti pyhien jälkeen matkatoimistoon ja varmistaa asia.
Airbus A320 on kadoksissa siellä Jaavanmerellä...pysyvät kuitenkin suhtkoht hyvin ilmassa, koska en nyt ainakaan tähän hätään muista, että noita olis pudonnut kovin ahkeraan.
Juu on. Vaan lieneekö se todellinen syy sitten siinä Airbussissa vaiko sittenkin ihan muissa asioissa.Airbus A320 on kadoksissa siellä Jaavanmerellä...
Tuo on yleisestikin hankalaa, ettei koneeseen saapuessa tiedä minkälainen lämpötila siellä on lennon aikana. Kesällä menee niin päin, että siellä on saunalämpötila maassa ollessa, mutta lentoon lähdettyä alkaakin tarvita pitkähihaista. Joskus on talvella kaivannut takkia päälle lennon aikanakin, joskus taas tekis mieli ruveta pitkiä kalsareita riisumaan, kun hikipisaraa puskee nenän päähän.Lämityslaitteissakin noissa viidakkopurkeissa tasan kaksi asentoa (stertin mukaan), täysillä tai kokonaan pois päälltä. Aika veikee fiilis, kun sisäänastuessani meinasin jäätyä ja viisi minuuttia myöhemmin aloin jo automaattisesti ettiskellä vihtoja :dunno:
Todella ikävä juttu. Eräs ilmailuasiantuntija sanoi ettei sää voi olla syy ja toinen sanoi että sää oli todella paha. Ukkosalue oli kuulemma kolmen Suomen kokoinen alue.Juu on. Vaan lieneekö se todellinen syy sitten siinä Airbussissa vaiko sittenkin ihan muissa asioissa.
Jos tuo ilmailuasiantuntija joka väittää ettei sää voi olla syynä Indonesiassa kadonneen matkustajalentokoneen katoamiseen ei hän ole mikään ilmailuasiantuntija, koska hän ei selvästikään ole kuullut syöksyvirtauksista joita ukkosissa esiintyy ja jotka pystyvät pudottamaan minkä tahansa matkustajalentokoneen.Todella ikävä juttu. Eräs ilmailuasiantuntija sanoi ettei sää voi olla syy ja toinen sanoi että sää oli todella paha. Ukkosalue oli kuulemma kolmen Suomen kokoinen alue.
Itse tulin kerran Finnairin A320 kyydissä pari sekuntia alas vapaapudotus tunteella. Sitten nappas kuin benjiköysi ja meno jatkui uudella lentopinnalla. Eikä ukkoset euroopassa varmaan ihan samaa luokkaa ole kuin tuolla. Jos pilotti ajelee varovaisesti alinopeutta ja yrittää samalla nousta voi nopeus suhteessa tuuleen jäädä yllättäen liian pieneksi. Eikä noissa joystickeissä varmaan ole ihmeempää takapuolituntumaa. Toki se tuntumakin voisi valehdella.Jos tuo ilmailuasiantuntija joka väittää ettei sää voi olla syynä Indonesiassa kadonneen matkustajalentokoneen katoamiseen ei hän ole mikään ilmailuasiantuntija, koska hän ei selvästikään ole kuullut syöksyvirtauksista joita ukkosissa esiintyy ja jotka pystyvät pudottamaan minkä tahansa matkustajalentokoneen.
No alinopeutta joku ilmailuasiantuntijakin veikkaa. Varsinkin jos on jäätyneet nopeusanturit niin pilotti tai autopilotti voi olla ulalla.No tämähän ratkaisi kaiken.
Matkustajana vai pilottina?Olen lentänyt 320:yppisellä n. kymmenen kertaa Muncheniin.
Kerran Embraeilla ja se oli säikyttävä lento.
Flight-simulaattorillaMatkustajana vai pilottina?
Kustannussyistä NSN:llä piti lentää itse.Matkustajana vai pilottina?