uuci
Well-known member
- Liittynyt
- 13.5.2010
- Viestit
- 3562
Tuskin Heikkiä enää F1 kiinnostaa.Ainakin meidän pitäisi toivoa että Heikki EI ole vaihtoehto.
Tuskin Heikkiä enää F1 kiinnostaa.Ainakin meidän pitäisi toivoa että Heikki EI ole vaihtoehto.
Siitä en tiedä, mutta toisinpäin asia nyt ainakin on ihan varma.Tuskin Heikkiä enää F1 kiinnostaa.
Alonsolla taitaa olla mielessä, että jos Button ei jatka, vaihtoehtoja on kaksi, Kevin Magnussen ja Stoffel Vandoorne. Näistä todennäköisempi lienee Vandoorne. Vandoorne taas saattaa olla Alonson mielestä liian hyvää pataa herra Denniksen mielestä...McLarenin Formula 1 -kuljettaja Fernando Alonso on sitä mieltä, että tallin kannattaa pitää kiinni Jenson Buttonista.
- Jos Jenson pysyy vahvuudessa, se on hyvä asia tallille. Hänen kokemuksestaan on ollut hyötyä päivitysten, kuten voimanlähteen ja aerodynamiikan kanssa, Alonso sanoi Autosportin mukaan.
- Jenson on ollut hyvä koko kauden. Olemme auttaneet tallia tiiviissä yhteistyössä.
McLarenilla on Buttonin kanssa optio ensi vuodesta. Alonso tiedostaa, ettei vuoden 2009 maailmanmestarin jatkaminen ole silti kirkossa kuulutettu.
- Jos talli päättää tehdä muutoksia kuljettajarintamalla, päätöksellä on sekä hyviä että huonoja puolia, Alonso pyöritteli.
Tai sit se pelkää, et käy 07' ja Hamiltonit... sillä erolla et nyt tosin taistellaan peräpään kuninkuudestaAlonsolla taitaa olla mielessä, että jos Button ei jatka, vaihtoehtoja on kaksi, Kevin Magnussen ja Stoffel Vandoorne. Näistä todennäköisempi lienee Vandoorne. Vandoorne taas saattaa olla Alonson mielestä liian hyvää pataa herra Denniksen mielestä...
Alonson lähtö ei ole vaihtoehto. Mites Magnussen tai Vandoorne autonkehittäjänä? Toisaalta siellä on henkilökuntaa sen verta että kokonaisuus tuskin on Buttonin jatkosta kiinni.Pakkohan niiden on Jenson pitää, kun Alo ei osaa kehittää autoa.
Kellään hepuista ei ole insinöörin tutkintoa, joten aika heikolta vaikuttaa kehitystyön suhteen. Magnussen ei ole millään tapaa enää laskuissa mukana – ainakaan ilman tanskalaista rahasäkkiä – joten valinta tehdään täysin Buttonin ja Vandoornen välillä. Vandoornen etu Magnusseniin on siinä, että mies on ajanut nyt pari kautta GP2-sarjassa, missä esimerkiksi rengastaktikointi on hyvin samankaltaista kuin F1:ssä. Tuo taktikointi on nimenomaan ollut Vandoornen vahvuuksia ja yksi syy hänen dominointiinsa tämän vuoden sarjassa. Toinen syy on raaka nopeus.Alonson lähtö ei ole vaihtoehto. Mites Magnussen tai Vandoorne autonkehittäjänä? Toisaalta siellä on henkilökuntaa sen verta että kokonaisuus tuskin on Buttonin jatkosta kiinni.
Kolmas tai ainakin lisäsyy on se, ettei mestari saa jatkaa GP2-sarjassa. Jonnekin Vandoornen on siis joka tapauksessa sieltä lähdettävä.Kellään hepuista ei ole insinöörin tutkintoa, joten aika heikolta vaikuttaa kehitystyön suhteen. Magnussen ei ole millään tapaa enää laskuissa mukana – ainakaan ilman tanskalaista rahasäkkiä – joten valinta tehdään täysin Buttonin ja Vandoornen välillä. Vandoornen etu Magnusseniin on siinä, että mies on ajanut nyt pari kautta GP2-sarjassa, missä esimerkiksi rengastaktikointi on hyvin samankaltaista kuin F1:ssä. Tuo taktikointi on nimenomaan ollut Vandoornen vahvuuksia ja yksi syy hänen dominointiinsa tämän vuoden sarjassa. Toinen syy on raaka nopeus.
http://www.mtv.fi/sport/f1/uutinen/artikkeli/bottas-ei-saa-kayttoonsa-mersun-hirviokonetta/5308036– Meidän pitää tietysti tehdä jotain riskiarvioita, jotta tiedämme, että käytämmekö uutta voimayksikköä vai emme. Olemme mielestäni uskomattoman tyytyväisiä siihen, mitä meillä jo on, kun meillä on formula ykkösten paras voimayksikkö, jota Mercedes antaa käyttää erittäin aggressiivisesti, Symonds perustelee.
--
– Meillä on neljäs moottori tarjolla Amerikkaan (lokakuun loppuun) tai ehkä Venäjälle (lokakuun alkupuolelle). Haluamme kuitenkin opastusta Mercedekseltä, koska emme halua ottaa riskejä. Katsotaan, mikä on heidän mielestään paras moottori meille, Symonds toteaa.
Ja yhtä järkeenkäypää: kummatkin pihalle. Vaikka rahalla. Tai, noh..Button vaikuttaa iha hyvältä jätkältä ja tuo hyvää ilmapiiriä. Alonso vittuun siis ja alkaa kaikilla työ maistuaVoisi olla ihan järkeenkäypä kuvio:
-Button jatkaa kauden 2016 McLarenilla ja lopettaa sen jälkeen.
-Vandoorne testikuskiksi ja ajaa usein ykköstreenissä Buttonin autoa ja 2017 Buttonin tilalle.
-Magnussen Haasille.
Haas taitaa hakea enemmänkin rahaa kuin taitoa, mihin viittaavat Gutierrezin hankinta ja Chiltonin kanssa käydyt keskustelut. Ferrarin junnutallina Haasille siirtyminen tarkoittaisi Magnussenille sitä, että hänen yhteistyönsä McLarenin organisaation kanssa päättynee kokonaan. Liekö tuolla tosin väliä, kun siitä ei samanlaista etua enää olekaan kuin ehkä Mercedesin tehdastallin aikoihin oli.Voisi olla ihan järkeenkäypä kuvio:
-Button jatkaa kauden 2016 McLarenilla ja lopettaa sen jälkeen.
-Vandoorne testikuskiksi ja ajaa usein ykköstreenissä Buttonin autoa ja 2017 Buttonin tilalle.
-Magnussen Haasille.
We already alerted the Formula 1 authorities [saying] that 'Don't count on us as a provider of an engine. It's over'. We will honour our contracts, no problem, but the occasion of Renault as a developer and supplier of engines stops.
Ja pakottaa myös muut käyttämään niitä.Renault. :thumbdown Vaativat näitä paska moottoreita ja kun ei kulje parin kauden jälkeen niin otetaan pallo kainaloon ja painutaan kotiin. Vitun pellet. Tässä vissiin käy niin, että FIA pakottaa hondan toimittamaan moottoreita muillekkin kuin pelkästään Mclarenille?
Ei taida tulla ongelmaa, kun Red Bull ja Toro Rosso ovat ainoita Renault-tiimejä ja Ferrari on jo lupautunut toimittamaan moottorit heille.Renault. :thumbdown Vaativat näitä paska moottoreita ja kun ei kulje parin kauden jälkeen niin otetaan pallo kainaloon ja painutaan kotiin. Vitun pellet. Tässä vissiin käy niin, että FIA pakottaa hondan toimittamaan moottoreita muillekkin kuin pelkästään Mclarenille?
Voisi tulla hauska kausi.Ja pakottaa myös muut käyttämään niitä.