Krtecek
Pirkanmaan tietäjä
- Liittynyt
- 25.5.2015
- Viestit
- 837
Ilmankos vauhti on viiksien poistumisen myötä kadonnut samalla oven avauksella. :alppu:On tuo Rosberg vähän taantunut. Ja ajanut viikset ja muotoillut haltiakorvat.
Ilmankos vauhti on viiksien poistumisen myötä kadonnut samalla oven avauksella. :alppu:On tuo Rosberg vähän taantunut. Ja ajanut viikset ja muotoillut haltiakorvat.
Oli aikanaan G Bergerkin vuosikymmeniä poissa, kunnes palasi.Enpä tiedä, vaihtoihan myös Sainz rallista formuloihin vanhalla iällään :wink:
Nico voitaisiin muuttaa BRI:ksi?Älä helvetissä??
Mikäs muuten on Rossin lyhennetunnus, kun ROS on jo käytössä? ROI?
Tuli jotenkin tuosta kommentistasi mieleen tämä : "https://www.youtube.com/watch?v=a17trVhEgMw"Trooper ekaa päivää internetissä?
ja susta tämä meemi: http://cdn.gagbay.com/2012/09/first_time_internet_kid-155838.jpgTuli jotenkin tuosta kommentistasi mieleen tämä : "https://www.youtube.com/watch?v=a17trVhEgMw"
Ainiin, uusi tulokas, kohta minulle todennäköisesti kerrotaan että vapaalle siitä huutelemaan. Jeps. Anteeksi että en ymmärtänyt että jotkut olivat ehkä käsittäneet Rossit väärin. Anteeksi että oikaisin, mutta mitä jos vaikka joku ummikko lukee ja ottaa tosissaan? Oletin että tämä asiapuoli foorumista ei siedä(?) disinformaatiota / hölmöilyä? Vapaalle siitä hölmöilemään?
Varmaan saan bannit tokalla viestilläni, ennätys se sekin.
On kyllä niin .. öö.. nappikauppaa(?).. ku voi olla. 0,2 baria.. eikä se ole nii justiina, jos vähä alle tai päälle menee. Kuten todistettua. Kunhan tehtiin tällainen muutos jälleen, mut ei sitä ole pakko noudattaa, kunhan selitätte miksi ette noudattanu.FIA ja Pirelli on pistänyt taas tyhmät päät yhteen. Lopputulokseksi tuli että renkaiden paineita nostetaan 3psi:llä...
RSI on Rossin lyhenne.Mikäs muuten on Rossin lyhennetunnus, kun ROS on jo käytössä? ROI?
No numeroita nyt ei ainakaan kukaan tiedä.. muuta kuin suosikkikuskinsa. Eikä noissa tilastografiikoissa pienistä kuljettajan tai kypärän kuvista saisi mitään selvää.Miksei kilpailunumero tai vaikka kypärän kuva kun molemmat piti säännöillä määrätä pysyviksi (numero uran ajan ja kypärä kauden ajan).
Siksi kun noilla tiedoilla ei tee hevonvittua. Nimi on se, mistä kuljettajat tunnistetaan. Nyt laajakuva-aikana voisi ehkä miettiä kokonaisten nimien käyttöä, mutta noista lyhenteistäkin ymmärtää nopeasti, kehen kuskiin viitataan.RSI on Rossin lyhenne.
Voiskohan noista koko lyhenteistä luopua, ketä niiden on tarkoitus palvella?
Ei varmasti ole kaikille itsestäänselvyys että lyhenne RSI tarkoittaa Rossia tai VES Verstappenia.
Miksei kilpailunumero tai vaikka kypärän kuva kun molemmat piti säännöillä määrätä pysyviksi (numero uran ajan ja kypärä kauden ajan).
MotoGP-kisoissa ainakin grafiikoissa on numerot.No numeroita nyt ei ainakaan kukaan tiedä.. muuta kuin suosikkikuskinsa. Eikä noissa tilastografiikoissa pienistä kuljettajan tai kypärän kuvista saisi mitään selvää.
Red Bull tätä on ehdottanut, Williams perusteli ehdotuksen hylkäystä työpaikkojen menettämisellä.Formula ykkösten strateginen työryhmä on päättänyt maanantain kokouksessaan kieltää tuulitunneleiden käytön F1-autojen suunnittelussa, uutisoi Autosport-lehti.
Kokouksessa enemmistö oli tuulitunneleiden kieltämisen puolella. Lehden tietojen mukaan talleista Williams, Ferrari ja Mercedes vastustivat ideaa. Auton aerodynaamisen suunnittelu tapahtuisi jatkossa CFD-tietokonemallinnoksella.
Samassa kokouksessa työryhmä sopi asiakasmoottoreiden hintakatosta. Kuluvan kauden moottorit saavat maksaa jatkossa enimmillään 12 miljoonaa euroa ja edellisen vuoden moottorit kahdeksan miljoonaa euroa. Myös vaihdelaatikoille on tulossa kahden miljoonan euron hintakatto.
Strategisessa työryhmässä istuu edustajia kuudesta suurimmasta tallista (Mercedes, Ferrari, Red Bull, Williams, McLaren ja Force India) sekä F1-sarjan kaupallisia oikeuksia hallinnoivasta FOM:sta ja Kansainvälisestä autoliitosta FIA:sta. Talleilla on jokaisella käytössään vain yksi ääni, kun taas FOM:lla ja FIA:lla on kummallakin kuusi ääntä.
Työryhmän päätökset vaativat voimaan tullakseen vielä F1-komission ja FIA:n moottoriurheiluneuvoston hyväksynnän.
Mikäli muistan oikein, niin numerot toki näkyvät, mutta aina nimilyhenteen kanssa. Ei mene niin, että näkisi vain että numero 46 johtaa, numero 99 on toisena ja numero 93 kolmantena.MotoGP-kisoissa ainakin grafiikoissa on numerot.
Eikä koko aikaa noinkaan. Yleensä näkyy vain nimilyhenne siinä tulosliuskassa. Välillä näyttävät kisan aikana numeroitakin.Mikäli muistan oikein, niin numerot toki näkyvät, mutta aina nimilyhenteen kanssa. Ei mene niin, että näkisi vain että numero 46 johtaa, numero 99 on toisena ja numero 93 kolmantena.