Turboruuvi
Well-known member
- Liittynyt
- 23.3.2013
- Viestit
- 1004
Kateellisten panettelua.
...ei sillä, panettelisin ihan mielellään.
...ei sillä, panettelisin ihan mielellään.
Feministit tietty älähtää, mutta faktaahan tuo (filmirullaa tosin harva nykynuori (tai f1-kuski) osaa kehittää, sukupuolesta riippumatta). Mut en tiedä sit.. harvemmin huippukuskit testikuskeina on, että on niistä hitaammistakin hyötyä, kunhan ymmärtävät miten auto käyttäytyy. Mut en väitä vastaan etteikö tyttö ois muilla ku kehittäjä/ajo -taidoilla päässyt tuonne..Joku GP3-irvileuka sanoi hauskasti, että Jorda ei osaisi kehittää edes filmirullaa, F1-autosta nyt puhumattakaan. Ja kyse on siis F1-tallin Development Driverista![]()
Aukoton perustelu. :ahem:Ottaen huomioon, ettei formulakuskeilla ole mitään "taitoja", joista olisi mitään hyötyä ilman että löytyy apinoita istumaan tv-ruudun taakse ja maksamaan rahaa siitä, niin eipä sillä ole mitään väliä, pääseekö sarjaan mukaan hyödyttömillä taidoilla vai muilla ominaisuuksillaan.
Häh? Oisko linkkiä lähteisiin?Renault osti aikalailla konkurssikypsän Lotuksen ja palaa ykkösiin kolmatta kertaa tehdastiiminä. RedBull ja ToroRosso sen sijaan lopettavat yhteistyön Renaultin kanssa. Tehdastiimikään ei ole vielä päättänyt ensivuoden moottorimerkkiä. Vaihtoehtona on kuulemma mm. Mersu jolle Lotuksen runko on suunniteltu. Maldonado jatkaa kuskina kaudellla 2016. Lähteinä Auto, Motor und Sport sekä crash.net
Jaa no tämähän sitten jo varmistaa Renaultin paluun, koska Lotarihan joutuisi piakoin selvitystilaan ja eipä sitä kaiketi kukaan muukaan ole ostamassa.
Varmaan sitten Charles Pic tai Jolyon Palmer.Ketäs sinne toiseen autoon ollaan laittamassa, Grossu ilmeisesti menossa Haasille?
Maldonadon sopimuksen varmistaminen voi olla keino pumpata sponssirahaa etukäteen velkojen maksuun. Talli joutuu selvitystilaan ensi perjantaina, ellei se ensin maksa velkojaan tai löydä sopua jotain muuta reittiä. Tällöin Maldonadon sopimus viittaisi siihen, että Renault-diili on kariutumassa tai ainakin viivästyy. Grosjeanin sopimuksen viivyttäminen viittaa myös samaan asiaan, sillä Grosjeanilla on jo tallin kanssa sopimus mutta sitä ei ole vahvistettu. Tiettävästi Grosjeanin varavaihtoehtona on loikata Haasille.Jaa no tämähän sitten jo varmistaa Renaultin paluun, koska Lotarihan joutuisi piakoin selvitystilaan ja eipä sitä kaiketi kukaan muukaan ole ostamassa.
Näemmä syteen ja saveen halutaan vetää jatkossakin. Tänäänkin Maldo oli mukana osumissa ja on muutenkin viime kisoissa ottanut nopeudessa ja tulostasossa tallikaveriltaan pataan...
Joo, mutta tuskinpa ne rahat saa Lotaria ensi kaudella jatkamaan, jos kukaan ei sitä osta. Ja jos Lotari ei jatka, niin PDVSA varmaan haluaa rahansa takaisin. Toki talli (tai konkurssipesä) voi jättää maksamatta, mutta raastupa kutsunee.Maldonadon sopimuksen varmistaminen voi olla keino pumpata sponssirahaa etukäteen velkojen maksuun. Talli joutuu selvitystilaan ensi perjantaina, ellei se ensin maksa velkojaan tai löydä sopua jotain muuta reittiä.
Mites se eroaisi kuluvasta vuodesta? Infinitin tuki on siirtymässä myös RedBullilta Renaultille. Luonnollista sinänsä, Renault-konserniin kuuluen.Maldonado ajaisi tallissa, jossa toinen öljyfirma Total olisi jo isona sponssina? (Maldohan toisi PDVSA:n rahat)![]()
Haas-siirron toteutuessa taustalla olisi kaiketi Kimin seuraajaksi siirtyminen Ferrarille kaudeksi 2017. Jossain kai huhuttiin Grosjeanin Ferrari-pestistä jo kaudeksi 2016, oisko ollut heinä-elokuu. Olisi varmaan Vettelille mieluinen tallikaveri, kun ei ole kisaakaan uransa aikana voittanut. Sama oli aikoinaan Irvinen, Barrichellon ja Massankin kohdalla. Urakin ollut hieman saman tapainen kuin Barrichellolla. Nopeuttakin on osoittanut, että kakkoskuskiksi varmaan aika oiva valinta.Aika yllättävää kyllä kun alkaa tosiaan näyttämään siltä, että Grosjean on menossa Haasille.
Renault on kuitenkin lähes varmuudella ostamassa Lotuksen, niin itse ja oikeastaan kaikki pitivät varmoina, että Grosjean on se joka jatkaa ja Maldonadon palli heiluu.
Mutta ehkä Grosjean haluaa uusia haasteita ja ainakin Canal+:lle sanoi, että on tyytyväinen päätökseensä ja elämässä täytyy joskus ottaa riskejä. Mielenkiintoista :thumbup:
Eipä tuolta ruudukosta ja ruudukon ulkopuolelta kovin montaa kuskia löydy joita ei olisi kesällä huhuttu Ferrarille 2016 Kimin tilalle. Toimittajienkin pitää elantonsa jostain kaivaa. Mutta joo, ei nyt epäuskottavimmasta päästä tällanen huhu tällä kertaa että Grosjean Haasin kautta Ferkulle. Miksipäs ei. Toki näkisin että Bottas, Ricciardo ja Hulkenberg ovat myös edelleen Ferrarille kärkkymässä, sitähän keretään Ferrarilla vielä 2016 alkukauden tuloskunto kavereilta katsoa ennen kuin nimi pistetään paperiin. Ja 2017 on vielä niin kaukana että Hamilton/Rosberg kaksikko voi olla myös tiimiä vaihtamassa, tässä ehtii vielä monet sukset mennä ristiin. Kirjoitanpa tässä vielä alustavan listan keitä kaikkia kuskeja ahkerat toimittajat tulevat huhuilemaan Ferrarille 2017 ennen kuin totuus selviää: Räikkönen, Bottas, Ricciardo, Hulkenberg, Grosjean, Perez, Magnussen, Alonso, Button, Rosberg, Hamilton, Kvyat, Nasr, Verstappen, Sainz, Rossi, Marciello, Massa...Haas-siirron toteutuessa taustalla olisi kaiketi Kimin seuraajaksi siirtyminen Ferrarille kaudeksi 2017. Jossain kai huhuttiin Grosjeanin Ferrari-pestistä jo kaudeksi 2016, oisko ollut heinä-elokuu. Olisi varmaan Vettelille mieluinen tallikaveri, kun ei ole kisaakaan uransa aikana voittanut. Sama oli aikoinaan Irvinen, Barrichellon ja Massankin kohdalla. Urakin ollut hieman saman tapainen kuin Barrichellolla. Nopeuttakin on osoittanut, että kakkoskuskiksi varmaan aika oiva valinta.
Tässä vähän lisää Grossun tilanteesta: http://www.autosport.com/news/report.php/id/120871