Kaimann
Well-known member
Sivulla 20 on Jotaki äkki hätään http://off.tkk.fi/KT69676D.pdfTörmäyssuoja ja törmäyssuoja.
Mitenkä nämä on määritelty?
Sivulla 20 on Jotaki äkki hätään http://off.tkk.fi/KT69676D.pdfTörmäyssuoja ja törmäyssuoja.
Mitenkä nämä on määritelty?
Earnhardtin kuoleman jälkeen HANS tuli pakolliseksi Nascarissa, joten silläkin varmasti oli jonkinlainen vaikutus siihen, että kaikki kuljettajat alkoivat käyttää HANSsia.Oli käytössä mutta ei pakollisena joten vain murto-osa kuskeista käytti sitä. Loput (mm. Earnhardt itse) kieltäytyivät lähinnä sen takia, että se oli kovin epämukava. Kummasti epämukavuustekijät katosivat kun neljä kuskia kuoli 14 kuukauden aikana vammoihin, joita estämään HANS kehitettiin.
#Gazzetta "#Alonso is scared, has severe headaches and back pain: certain his absence at last testing session" http://t.co/iDCgH8XS8p
Eikös Kimillä ollut 47G:tä Silvestonessa ja suoraan seinään nokka edellä? Totesi että Oh, Fuck! No oli jotain kylkiruhjetta myös...Tuntuu, että täällä on joillain vähän vääristynyt kuva F1-autosta. Ne on tosi vahvoja, joten jos kulma ei ole liian suuri ym. niin auto kestää ja mahdollistaa selviytymisen. Jos ajat 150 km/h 90 asteen tulokulmassa joustamattomaan esteeseen, niin hidastuvuus on niin valtava, että se on aivan yhdentekevää kestikö auton runko / monokokki iskun. 150 km/h on ihan älytön vauti tollaseen nokkakolariin.
47 G:tä ja ensimmäinen juttu mitä sano tiimiradioon että "Is Felipe okay?".Eikös Kimillä ollut 47G:tä Silvestonessa ja suoraan seinään nokka edellä? Totesi että Oh, Fuck! No oli jotain kylkiruhjetta myös...
Kolari ei ollut lähelläkään sitä mitä minä kuvailin. Kimi oli sivuluisussa osuessaan seinään ja jatkoi matkaa seinän suuntaisesti. Nopeus oli suuri, mutta suurelta osin seinän suuntainen. Eri asia, kuin tulla 150 km/h 90 asteen kulmassa ja pysähtyä siihen. Kyseessä oli myös kaide, joka joustanee jonkin verran.Eikös Kimillä ollut 47G:tä Silvestonessa ja suoraan seinään nokka edellä? Totesi että Oh, Fuck! No oli jotain kylkiruhjetta myös...
Noh tulihan se nokka edellä, mut ei 90 asteen kulmassa 150km/h. https://www.youtube.com/watch?v=XpbaukHqNP0 Veikkaanpa, että olis esimerkiksi Schumacherilta mennyt muutaki rikki jalan lisäksi, jos ois betoniseinään silverstonessa -99 mällännyt. Toki vauhtiakin tais lähemmäs 200kmh olla, mut silti, 150 kmh suoraan seinään on järkyttävän iso tälli.Eikös Kimillä ollut 47G:tä Silvestonessa ja suoraan seinään nokka edellä? Totesi että Oh, Fuck! No oli jotain kylkiruhjetta myös...
Sitä se kyllä on, mutta F1-autossa on paremmat mahdollisuudet selvitä kuin tavan henkilöautossa.Noh tulihan se nokka edellä, mut ei 90 asteen kulmassa 150km/h. https://www.youtube.com/watch?v=XpbaukHqNP0 Veikkaanpa, että olis esimerkiksi Schumacherilta mennyt muutaki rikki jalan lisäksi, jos ois betoniseinään silverstonessa -99 mällännyt. Toki vauhtiakin tais lähemmäs 200kmh olla, mut silti, 150 kmh suoraan seinään on järkyttävän iso tälli.
Seinään osuessa olleesta vauhdista olen kuullut saman luvun kuin minkä CCMK tänne laittoi, eli 107 km/h. Sattuneesta syystä se on jäänyt mieleeni.Noh tulihan se nokka edellä, mut ei 90 asteen kulmassa 150km/h. https://www.youtube.com/watch?v=XpbaukHqNP0 Veikkaanpa, että olis esimerkiksi Schumacherilta mennyt muutaki rikki jalan lisäksi, jos ois betoniseinään silverstonessa -99 mällännyt. Toki vauhtiakin tais lähemmäs 200kmh olla, mut silti, 150 kmh suoraan seinään on järkyttävän iso tälli.
Tai sitten mahikset on nolla molemmissa. Jos kiihtyvyys on esim 300-400 g:tä, niin aika bye bye se on. Suurin kiihtyvyys joka on koskaan mitattu ja josta selvittiin hengissä on 214 g:tä. 18 kuukautta kesti parantua vammoista. Auton kestävyydellä ei ole merkitystä, jos kuski kuolee joka tapauksessa kiihtyvyyden takia.Sitä se kyllä on, mutta F1-autossa on paremmat mahdollisuudet selvitä kuin tavan henkilöautossa.
Näinhän, kuten arvelin, käy.Magnussen testaa myös?
Kikkelistä siirrytty klitorikseenNyt on Toro Rossossa uusi nokka.
Ojasta allikkoon, uusi rakenne on heiveröisempi.Luulin, että näyttäisi paremmalle, kun FIA vaati muutoksia nokan kameroihin, mutta rumempihan siitä tuli.
http://www.formula1.com/wi/enlarge/0x0/popup/sutton/2013/dcd1526fe14.jpg
No juu, kauneus on katsojan silmässä mutta ei tuo esitys ainakaan minusta paremmalta näytä.Luulin, että näyttäisi paremmalle, kun FIA vaati muutoksia nokan kameroihin, mutta rumempihan siitä tuli.